Gå til innhold

Hvor lenge levere DHL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på en pakke som jeg ser er på vei. Slutter de å levere på døra klokka 16 eller leverer de utover kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ganske sikkert at de leverer på kveldstid også.

Anonymous poster hash: 318fd...53c
Gjest Funky Punk
Skrevet

Hender noen ganger de kommer rundt 5-6 om kvelden også.

Her pleier de alltid å ringe 10-20 minutter før de kommer også

Skrevet

Her jeg bor, så leverer de fra kl 8 til kl 16.

Litt dumt for da er de fleste på jobb, men de kan levere på arbeidsplassen din hvis du ber om det.

Skrevet

Hvor ser du at pakken er på vei?

Anonymous poster hash: 2df56...207

Skrevet

Hvor ser du at pakken er på vei?

Anonymous poster hash: 2df56...207

Pakkesporing.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Pakkesporing.

Fant du ut av dette? Leverte de utover kvelden?

Anonymous poster hash: 264ac...717

Skrevet

Nei, pakka kom på posten. Måtte hente den der.

Skrevet

Nei, pakka kom på posten. Måtte hente den der.

Bor du sentralt?

Hvordan fikk du vite at pakken ble levert dit?

Har ventet på pakker siden kl 11 i dag, og synes det er veldig kjedelig siden jeg skulle ha vært i butikken før det stenger for flere helligdager... Blir litt småsprø av å sitte å vente.

Skrevet

Bor du sentralt?

Hvordan fikk du vite at pakken ble levert dit?

Har ventet på pakker siden kl 11 i dag, og synes det er veldig kjedelig siden jeg skulle ha vært i butikken før det stenger for flere helligdager... Blir litt småsprø av å sitte å vente.

Jeg så det bare på pakkesporingen at den var på posten. Bor i en middels stor by.

Skrevet

Jeg så det bare på pakkesporingen at den var på posten. Bor i en middels stor by.

Ok. Har oppdatert sporingen sikkert 25ganger i dag, men det står fortsatt at den er med budet. Mulig det ikke blir oppdatert før vakten til budbilsjåføren er over.. Får bare vente og se da.

Takk skal du ha! :)

Skrevet

Ok. Har oppdatert sporingen sikkert 25ganger i dag, men det står fortsatt at den er med budet. Mulig det ikke blir oppdatert før vakten til budbilsjåføren er over.. Får bare vente og se da.

Takk skal du ha! :)

Pakke fra Apple ble levert her like etter ni om kvelden (Oslo) for et par uker siden.

Skrevet

Hvorfor ringer dere ikke bare DHL lokalt og spør? I stedet for å få svar fra folk som kanskje bor et helt annet sted, hvor de har andre rutiner enn der dere bor.

Anonymous poster hash: 09564...1d4
Skrevet

Hvorfor ringer dere ikke bare DHL lokalt og spør? I stedet for å få svar fra folk som kanskje bor et helt annet sted, hvor de har andre rutiner enn der dere bor. Anonymous poster hash: 09564...1d4

Har ringt de flere ganger. Og de skal komme "snart"... Så da sitter jeg har da, og skulle gjerne ha kommet meg i butikken snart..

Skrevet

Be om å få nummeret til sjåføren, eventuelt at de ringer og får en mer nøyaktig tidsangivelse. Vær litt streng med dem og snakk "transportspråk" så anstrenger de seg litt mer.

Anonymous poster hash: 09564...1d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...