AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Dere spiser og spiser og spiser, men tror dere spiser normalt. Det gjør dere ikke. Fåtallet av dere går på medisiner som gjør dere feite eller har problemer med stoffskiftet. Det er bare enda en unnskyldning. Ta tak i deres liv, før det er for sent. Anonymous poster hash: c34d7...669 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jeg er 176 høy og veier 46kg, spiser minst like mye som dem, prøver å gå opp i vekt. Hva gjør det meg til?(er ikke sunn i det hele tatt) Anonymous poster hash: 096c8...223 2
Ulla Ullsokk Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Du spiser nok feil, uten nok næring. Dessverre er det nok ikke så lett som TS tror, det er et samfunnsproblem at drittmaten er så billig og tilgjengelig. Vi er laget til å velge den mest kaloririke maten hvis vi kan velge, dor å overleve. Nå trenger vi ikke det lenger, så biologien er i utalkt med hvordan vi lever. Likevel synes jeg også at flere burde tenkt mer på helsa, men jeg skjønner at det ikke er lett. 1
Elensire Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Du kan ikke være seriøs TS!? Du vet ingenting om hvorfor noen er overvektige, og kan på ingen måte uttale deg så generelt! Jeg spiser sunt, jeg trener flere ganger i uken, hardt og. Jeg har mer muskler enn mange andre kvinner på min alder, men jeg er likevel overvektig. Fordi jeg har en sykdom som gjorde at jeg la på meg, og som det er klinisk umulig å gå ned i vekt med, uten medisinering. Og med medisinering er det en evig kamp. Så forklar meg, hva pokkern mener du, som er en sånn bedreviter, at jeg skal gjøre? Stoppe og spise så du kan slippe å se på meg? Sperre meg inne fordi slike trangsynte mennesker som deg ikke tåler at folk har ulike utfordringer, og dermed ikke ser ut som de er dratt ut av et moteblad? Jeg gjør det jeg kan for å gå ned i vekt, men det vil ikke slike som du se! Dere ser bare en som er overvektig, og overbeviser dere om at "da spiser hun bare for mye, æsj!". Det er slike holdninger som du har her som gjør hverdagen tung for meg. Det er slike som deg som gjør at jeg sitter igjen uten selvtillitt. Bare for å poengtere det; før jeg fikk sykdommen så veide jeg 57 kg (er 161 høy), og brukte str 36 i klær. Det vil jeg kalle rimelig slankt (hadde en god del muskler og da jeg trente til ett fysisk opptak). Jeg trente og spiste like sunt da som nå. Jeg spiser faktisk enda mer sunt nå. Men noen ting er ikke så A4 eller svart hvitt som du vil ha det til. Slutt å bry deg om andre sin vekt, og pass din egen! 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Dere spiser og spiser og spiser, men tror dere spiser normalt. Det gjør dere ikke. Fåtallet av dere går på medisiner som gjør dere feite eller har problemer med stoffskiftet. Det er bare enda en unnskyldning. Ta tak i deres liv, før det er for sent. Anonymous poster hash: c34d7...669 Du har faen meg rett, i dag var siste grandis på ei uke! Anonymous poster hash: c7013...249 6
AmandaVI Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Og det manglende KG-navnet gjør at TS ikke tas på alvor av meg i hvertfall. Pyse. 5
super-s Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Hvorfor bryr det deg at jeg er feit egentlig? Skader jeg deg? Skal jeg ned i vekt, skal det være for min egen del, og ikke for trangsynte (anonyme) brukere på kg sin del. Får bare lyst til å spise meg enda feitere når det plager dere så mye! 3
Petra75 Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Nei, fanken heller. Jeg kan jo bli påkjørt av en buss i morgen! Nå skal jeg hjem og ta en kebab og en øl! 5
MarianneE Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Å, jeg klarer bare ikke ta slike som TS seriøst... 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 altså, jeg er ikke feit. Men nå må jeg ærlig innrømme at det fristet med en stor deilig kebabtallerken og et halvt tonn med godteri etterpå ! Anonymous poster hash: f4cc6...cb7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 altså, jeg er ikke feit. Men nå må jeg ærlig innrømme at det fristet med en stor deilig kebabtallerken og et halvt tonn med godteri etterpå ! Anonymous poster hash: f4cc6...cb7 Ufresht. Anonymous poster hash: c34d7...669 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Ufresht. Anonymous poster hash: c34d7...669 hvorfor det? plager det deg at jeg kan kose meg med akkurat hva jeg vil? Anonymous poster hash: f4cc6...cb7
MajorasMaske Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 Jeg er 176 høy og veier 46kg, spiser minst like mye som dem, prøver å gå opp i vekt. Hva gjør det meg til?(er ikke sunn i det hele tatt) Anonymous poster hash: 096c8...223 Du tror sikkert at du spiser mye og jeg har svaret på hvordan du går opp i vekt... Du må spise mer 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Nei, orker ikke... Anonymous poster hash: ea503...833
Brimi Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Haha, jeg spiser mye? Jeg sliter med å få i meg 1500 kalorier! Og enda veier jeg masse. Er ikke alltid så enkelt skal jeg si deg.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Nei, Dere spiser og spiser og spiser, men tror dere spiser normalt. Det gjør dere ikke. Fåtallet av dere går på medisiner som gjør dere feite eller har problemer med stoffskiftet. Det er bare enda en unnskyldning. Ta tak i deres liv, før det er for sent. Anonymous poster hash: c34d7...669 Nei, det heter "ta nå en porsjon til, før det blir kaldt/spist opp av noen andre". Du vet, magen vokser med oppgaven. Tror jeg lager meg en deilig hvit pizza med masse creme fraiche, bacon og masse ost oppå - og et par øl. Til dessert? Karamellpudding kanskje? Passer så fint nå på høsten. Anonymous poster hash: 82e39...5d3 1
Gjest Lille-pus Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 Og hvorfor plager andre menneskers kropp deg så mye at du føler du må oppnevne deg til dommer og jury over andre mennesker enn deg selv da, TS? 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #18 Skrevet 25. september 2013 Og hvorfor plager andre menneskers kropp deg så mye at du føler du må oppnevne deg til dommer og jury over andre mennesker enn deg selv da, TS? Hold deg på undertøystrådene dine du, hvis du ikke har noe annet å komme med. Anonymous poster hash: c34d7...669 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 Hvorfor må jeg gå ned i vekt? Jeg er sunn selv om jeg er feit. Jeg trener og er sterk. Om jeg vil kan jeg fint løpe en mil. Jeg er ikke i faresonen for livsstilssykdommer. Blodtrykket er bra, kolesterolet er bra. Hva er da problemet? At jeg ikke har et attraktivt utseende? Anonymous poster hash: 42c82...500 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #20 Skrevet 25. september 2013 Du store min. Slikt et hissig lite troll.. Anonymous poster hash: 3ba41...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå