AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Når forholdet er slutt, hva gjør du/dere med bilder som dere har tatt i denne perioden? Ga min eks beskjed om at han kunne fjerne bildene av "oss" i stua hans. Føler ikke for å henge der mer, selv om han kanskje kunne ha tenkt seg at det kunne hengt der litt til. Jeg har valgt og slette alt, pågrunn av hvordan jeg har følt at jeg har blitt behandlet før bruddet og etter. Det er ingen gode minner lenger. Jeg må si det er en herlig følelse på en måte, og bli kvitt de bildene! Anonymous poster hash: d457a...d13
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jeg har aldri hatt bilder av kjærester på veggen. Men bilder jeg har på dataen har jeg i en mappe merket uaktuelt ellerno. Jeg ser ikke på de og kommer nok aldri til å bruke de til noe, men det er en del av min fortid og syns det er synd å slette bilder fra turer og sånn. Mannen min vet om det da og det er ingen nakenbilder eller noeAnonymous poster hash: 8063d...2f8 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Ville nok beholdt bildene, kanskje ikke latt dem henge i stua men i en kasse f.eks? Anonymous poster hash: 01b20...9a9 1
Gjest navnelapp Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Vårt gamle bryllupsbilde heng på soverommet til sønnen min, han ville ha det der. Bortsett frå det er det ingen bilde som heng rundt omkring. Albuma er der, då, dei har eg.
Gjest Planken Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Jeg har ikke selv hatt noe seriøst forhold som har blitt avsluttet, men er i et forhold nå på hittil 3 år. Jeg kan tenke meg at jeg ville tatt vare på noen av bildene, kanskje de som har blitt tatt i spesielle anledninger eller som er laget spesielt for oss. Slik som ting er nå så har vi fryktelig mye å glede oss over, og om det forholdet noen gang skulle ta slutt så tror jeg at jeg ville valgt å ta vare på minnene. Men dette vet man jo selvfølgelig ikke før man står der, da
Gjest Lord Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Etter at mitt langvarige forhold tok slutt, overførte jeg alt av bilder og minner som lå på PC'n over på en ekstern harddisk, som jeg har lagt vekk. Jeg er ikke over han (2 år etter) så de bildene ligger fortsatt i den harddisken. Hvis/når jeg kommer over han eller får meg ny kjæreste, kan det hende at jeg sletter alt. Spørs veldig på hvor jeg er følelsesmessig!
Anciol Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Brant alle sammen i peisen og formaterte harddisken:=) 1
happiest Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 (endret) Nå bodde ikke vi sammen så vi hadde ikke felles bilder. Men vi har jo bilder sammen på facebook osv. Jeg har ikke slettet de. Men vi hadde ikke noen typiske kjæreste-kliss-bilder hvor vi kysser osv. Var heller ikke noe stygt brudd. Har fremdeles bilder av oss på mobilen. Gidd ikke slette, men ser heller ikke gjennom de. Edit: kanskje det er lurt å slette klissete bilder fra facebokk (hvis du/han har det) før du evt begynner å date nye. Endret 25. september 2013 av happiest 5
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Jeg tok vare på noen bilder fra et forhold som ble slutt for 3 år siden. Vi var på flere reiser sammen, hadde dyr sammen, delte leilighet osv.. Har ingen typiske kjærestebilder, men bilder av oss på tur osv vil jeg ta vare på. Bare noen få da, de ligger i en kasse med andre gamle ting jeg ikke vil kvitte meg med. Bildene av oss/han på pcen ble sletta. Ble slutt for et par mnd siden med en annen. Bilder på pcen ble sletta, og en mengde bilder fra album gikk i søpla. Det var et nokså dårlig forhold, ikke mange gode minner, så jeg kommer ikke til å angre på at jeg ikke tok vare på noe fra det. Har tatt vare på noen få bilder og kjærlighetsbrev fra jeg var fjortis og. Ganske harmløst, men gøy å ha..
Irja Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Jeg har bilder av exer på pcen. Ferier vi har vært på o.l. De har jo vært en del av livet mitt
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 I følge min eks så har det virket som på han at den tiden vi har hatt ikke har vært best. Trodde det jeg, men tok visst feil der. Det at jeg var i livet hans gjorde han visst ulykkelig. Ikke noe gøy og høre sånt når man har vært sammen i over 7 år og samboere i 3 år og nesten 2 mnd. Vært forlovet, snakke om å gifte oss og få barn og det hele. Vet ikke om det er gode minner for meg mer. Ser vel kanskje det nå at vi ikke har så mye mer å snakke om. Kjemien har forandret seg en god del etter bruddet. TSAnonymous poster hash: d457a...d13
Gjest Lille-pus Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Jeg har spart dem, - de er en vesentlig del av min historie.. mitt liv... den gang alt var godt... Så er det jeg som har tatt dem... alle som ett... De viser steder, opplevelser, mine 2 ex'er... men ikke meg... jeg ble aldri tatt bilder av... 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 De bildene jeg ahr av ex er ilag med barna våre, så jeg har selvsagt ikke slettet de. Og har albumene med bilder av ungene fra de var babyer og noen år gamle. Og der er jo pappan også. Så det blir jo litt anderledes. Kan jo ikke slette ungene sin fortid. Anonymous poster hash: de12a...543
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Jeg gikk uten bilder, og har angret på det i ettertid, tross alt var det ti år av livet mitt hvor mye skjedde...To ganger! Anonymous poster hash: 5961a...d78
Gjest Nikee Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Bildene ligger på facebook og i ulike album på min egen pc, jeg synes ikke det er noe problem å ha dem der. Vi tok en del reiser sammen, og mange av mine fineste opplevelser skjedde på en del av de reisene. Så jeg kommer nok ikke til å fjerne dem
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 Bilder der vi er veldig klengete eller kysser har jeg slettet. Vanlige bilder derimot har jeg beholdt. Vi hadde et godt forhold som sluttet på en fredlig måte, så føler ikke noe behov for å viske han ut av livet mitt. Anonymous poster hash: 5f3f0...096 2
Kassiopeia Skrevet 25. september 2013 #18 Skrevet 25. september 2013 Nå har jeg aldri vært i noe forhold som har tatt slutt, da samboer er mitt første seriøse forhold. Men om det skulle bli slutt med oss, ville jeg tatt vare på bildene av oss. De som henger på veggene ville jeg selvfølgelig fjernet, men alle bildene som er lagret på pc og i album hadde jeg aldri kommet til å kaste. Han kommer alltid til å være en stor del av livet mitt, som min aller første kjærlighet, far til mitt barn, den første jeg reiste på ferie sammen, den første jeg flyttet inn sammen med osv. Hvis forholdet hadde endt dårlig, ville det ikke forandret alle de gode minnene og opplevelsene vi har sammen. Mitt vennskap til en tidligere bestevenninne endte ekstremt dårlig for et par år siden, og vi kommer nok dessverre aldri til å snakke sammen igjen. Men det kunne aldri falt meg inn å slette noen av bildene jeg har av oss/henne. Jeg tenker det samme der, at minnene og opplevelsene er noe jeg alltid kommer til å sette pris på. Jeg vet at samboer har diverse mapper på en harddisk hvor han har bilder fra tidligere seriøse forhold, og selv om den ligger å samler støv på boden vår syns jeg det er fint at bildene har blitt tatt vare på.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 Jeg har spart dem, - de er en vesentlig del av min historie.. mitt liv... den gang alt var godt... Så er det jeg som har tatt dem... alle som ett... De viser steder, opplevelser, mine 2 ex'er... men ikke meg... jeg ble aldri tatt bilder av...
Miss Ava Skrevet 25. september 2013 #20 Skrevet 25. september 2013 Jeg kasta alt som hadde med han å gjøre,inkludert bildene. Vi var sammen i mange år så han er fortsatt i albumene til familien og det holder for meg:) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå