Gå til innhold

Date en millionær ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skrev til meg pga han så meg mange ganger før( i jobbsammenheg)og synes at jeg er en søt og onklig dame.

Han vil gjerne at vi skal treffes en dag og ta en kopp kaffe eller spise. Og så sier han at han jobber mye og er ute etter noe seriost.

Jeg er alenemor, jobber som en hest og gjør alt for at datteren min skal ha et normalt liv. Leier leilighet og har ikke så masse penger til over i slutten av en måned.

Vet ikke om jeg skal si ja til date. Føler at det blir jo litt for stor klasseforskjell og at jeg kommer til å føle meg ,,liten,, i forhold til han.

Alle sier at jeg er veldig atraktiv, men jeg ser på meg som på en vanlig dame...

Hva synes dere om hele situasjonen?

Anonymous poster hash: f89f9...ea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra på en date med han. Finner du ut at han ikke er noe for deg,så er det ingen skam å snu.

Anonymous poster hash: 29fc6...1b7
  • Liker 2
Skrevet

Så du er veldig attraktiv og har lite penger? Dere passer perfekt.

• Liker 3
Skrevet

Vi har snakket sammen par ganger. Han virker veldig jordnær og grei. Ble litt overrasket når jeg leste mld, men så måtte jeg være hyggelig og svare.

Han er også 10 år eldre enn meg og jeg er i 30-årene.

Ts

Anonymous poster hash: 759c6...468

Skrevet

Er du interessert i ham? Ville du datet ham hvis du ikke visste at han hadde mye penger?

Hvis pengene er det du finner mest attraktivt med han, så gjør det anstendige og si nei.

• Liker 2
Skrevet

Jeg visste jo ikke hvem han var og at han er veldig rik. Som sagt, han virket som en vanlig og helt ok fyr.

Ble litt satt ut og har aldri tenkt på han som på noen jeg kunne date. Det kom jo ut av det blå.

Trenger nok litt tid å tenke på det...

Ts

Skrevet

Tittelen sier vel alt.

Anonymous poster hash: e6105...ba5
  • Liker 1
Skrevet

Du taper jo INGEN ting på å gå på date. Hopp ut i det og se hvor det fører :)

Skrevet

Vist du liker han for den han er, hvorfor ikke? Har vært der selv, og i starten følte jeg meg som du sier veldig liten, og klarte ikke helt å stole på han. For hvorfor i all verden valgte HAN som var så suksessfull, sjarmerende, kjekk og hadde sekken full av penger middelmådige MEG?

Å bli introdusert for vennene og familien hans var heller ikke noe jeg så frem til. Alle i hans omgangskrets var jo enten profilerte leger eller advokater, og det nærmeste luksus og jettsett livet jeg hadde vært borti var charterturer til Mallorca.

Det hele gikk mye bedre enn forventet, og vi lever nesten et lite eventyrliv sammen nå :D

Anonymous poster hash: 12dc8...41d

Skrevet

Jeg jobber i barnehagen døtrene hans går i. Vi treffer hverandre ganske ofte. Derfor er hele situasjonen litt ubehagelig og pinlig.

ts

Skrevet

Jeg jobber i barnehagen døtrene hans går i. Vi treffer hverandre ganske ofte. Derfor er hele situasjonen litt ubehagelig og pinlig.

ts

Den er ubehagelig og pinlig hvis du synes den er det. Er da mange som har blitt sammen med en far eller mor til barn de passer i barnehagen. Og at han har mye penger betyr ikke at han er noe mer verdt enn det du er, eller andre for den saks skyld. Jeg forstår ikke hvorfor du ble så overrasket jeg, han vil vel ha ei jordnær jente da tenker jeg.

Jeg har datet mange millionærer jeg, og så lenge de ikke prøver å kjøpe meg med pengene sine, eller fremhever hvor mye de penger de har så er det ikke noe annet å date en millionær enn en som ikke er det.

• 1 år senere...
Skrevet

ts

Hvordan endte dette?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...