Gå til innhold

Den mest tragiske kjærlighetshistorien på tv/film

Anbefalte innlegg

Gjest Estrela
Skrevet

For min del er det dramaet Buffy/Angel i "Buffy the vampire slayer". De som liker den serien og har sett sesong 2 (spesielt slutten!) skjønner kanskje hva jeg mener?

Jeg får gåsehud og tårer i øynene bare av å tenke på det. :oops: :cry:

"Passion. It lies in all of us. Sleeping, waiting, and though unwanted, unbidden, it will stir, open its jaws, and howl. It speaks to us, guides us. Passion rules us all, and we obey. What other choice do we have? Passion is the source of our finest moments; the joy of love, the clarity of hatred, and the ecstacy of grief. It hurts sometimes more than we can bear. If we could live without passion, maybe we would know some kind of peace. But we would be hollow -- empty rooms, shuddered and dank. Without passion, we`d be truly dead."

Hvilket kjærlighetsdrama er det du husker best av alle du har sett og kommer på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Thornbirds

(den er forresten kommet på dvd nå, sone 1)

Skrevet

Titanci, Romeo og Julie eller kanskje Selena? Hmm....

Skrevet
Broene i Madison County. Gråter hver gang.

Vakker. Måtte stoppe filmen å elske med kjærsten min første gang jeg så den jeg.

Skrevet

Broene i Madison County er yndlingsfilmen min! Utrolig fin film. Jeg gråter alltid på de samme stedene... :grine:

Skrevet
Broene i Madison County er yndlingsfilmen min! Utrolig fin film. Jeg gråter alltid på de samme stedene... :grine:

Jeg og, det er helt utrolig. Har sikkert sett den ti ganger (måtte kjøpe den til slutt) Men gråter hver eneste gang.. og da snakker vi ikke om en stille tåre.. Men :grine: hulking!!

Gjest Seleena
Skrevet

Titanic heilt klart! M.R på klar 2. plass ;)

Skrevet
City of angels

Helt klart enig der!!! Det var i alle fall den første jeg tenkte på!

Skrevet

Breaking the Waves - helt klart! Den er sørgelig den :-(

Hiroshima Mon Amour - på en god andreplass og Tatt av Vinden er ikke så dum den heller... :wink:

Skrevet

Min første tanke var Broene i Madison County. Det er trist kjærlighet det..

"notere seg - må se en gang til."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...