Gjest line Skrevet 11. juni 2002 #1 Skrevet 11. juni 2002 Er det noen som skal ha/har hatt, bryllupsfesten på skullerud stua? Jeg skal holde 60 års lag for mamma, og er ute etter et lokale hvor vi kan ordne allt selv, mat, drikke osv. Kan man dette på Skullerudstua? Hvor mye koster det? Og hvor mange er det plass til? 12
Gjest Solskinn Skrevet 11. juni 2002 #2 Skrevet 11. juni 2002 Hei! Vi var i kontakt med en del stuer da vi lette etter sted å gifte oss, og ingen steder kunne man ordne mat og drikke selv. Jeg er ganske sikker på at Skullerudstua var en av dem, vel i alle fall at vi ringte flere av Skiforeningens stuer. Du finner dem i alle fall her http://www.skiforeningen.no/stuer/skullerud.htm Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #3 Skrevet 11. juni 2002 Jeg tror ikke du kan ordne mat og drikke selv der. Moren min hadde 70-årsdag der og de lagde maten. De har god mat og hadde dekket på flott inne i en av stuene. Skullerudstua har flere lokaler i forskjellig størrelse. Jeg vet ikke nøyaktig prisen, men jeg tror ikke det var så dyrt. B.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2002 #4 Skrevet 12. juni 2002 Hva med nordsetergaard pa nordstrand? Der kan du lage mat selv og ha med drikke osv, vi var 55 gjester i mammas bursdag. Etter hva jeg husker er det ogsa ganske billig. Det er ogsa ett sted pa malmoya eller ormoya som du ogsa kan ha med mat og drikke selv, som ogsa er veldig koselig. Lykke til.
miss darius Skrevet 12. juni 2002 #5 Skrevet 12. juni 2002 jeg er veldig interresert i hva det stedet på Ormøya/Malmøya heter, hvet du det hadde jeg blitt jette glad! :=)
Gjest line Skrevet 12. juni 2002 #6 Skrevet 12. juni 2002 Takk for svar Anonym: Vet du om det er kjøkken med allt man trenger av servise osv på Nordseter gård? Stedet så veldig fint ut. 12
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2002 #7 Skrevet 13. juni 2002 Pa Nordsetergaard har de det meste av utstyr pa kjokkenet. Anbefaler deg a dra og se pa kjokkenet og ta notater om hva som er der. Det kan hende at det mangler enkelte ting. Etter hva jeg husker hadde vi med oss hvitvinsglass. Hadde laget maten hjemme og varmet opp der. Vi brukte samme tallerkner til forett og dessert. Hadde ogsa duker selv. Ellers husker jeg ikke hva det stedet pa Malmoya/ ormoya heter. ........oyaSamfunshus? Har vert der, men jeg er glemsk.
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #9 Skrevet 17. juni 2002 Er det noen av dere som har vært i Nordstrandhuset? peilin på hvor mange det er plass til der?
Christine Skrevet 17. juni 2002 #10 Skrevet 17. juni 2002 Tror det er max med 55/60 gjester til middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå