Gå til innhold

Bekymret for nabokattene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har oppdaget det at naboen er så mye borte. Kattene hans er ute konstant. Kanskje de er vant til det. Men syns det er så kaldt ute om nettene og dagen så syns så synd på dem. |

Anonymous poster hash: 74095...7d1
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

har du prøvd å henge opp en anonym lapp på døra deres om det? si at du er bekymret for dem?

Skrevet

Hvordan sletter man? fikk trykket på en knapp, så la den ut innlegget.. ._.

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Hvordan sletter man? fikk trykket på en knapp, så la den ut innlegget.. ._.

hvordan da?

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Ble ikke ferdig med innlegget.

skriv resten her :)

går bra det :)

Skrevet

Ok. :P

Er det at naboen var borte i 2 uker. (Dette er noen uker siden, så nå er han jo hjemme innimellom.) Kattene var ute hele tiden. Til slutt så ble jeg bare så sint fordi de var sultne og de stod jo å skrek utenfor døra dems. så jeg ga dem mat. (har 2 voksne katter og 3 kattunger + en hund jeg skal mate hver dag.) Så kan ikke sitte å mate kattene ute også. Det er kanskje dumt av oss å legge ut mat til dem. Men hva skal man gjøre når man ser de er sultne? Han var innom i 5-10 min annenhver dag og la ikke ut noe som helst som mat eller nytt rent vann til dem. Etter at vi la ut mat har dem sittet utenfor døra våres og ventet på oss. Dem følger oss inn og sånn. Hvis han roper på de når han lukker opp døra hos han, går de jo selvfølgelig inn til han. Men nå vil han bare være hos oss. Er det fordi han har fått mat her og vil heller være her og kanskje har hatt det bedre enn på lenge? Er spesielt den ene katta som er sånn.

Og jeg vil ikke bli uvenn med naboen. Selv om de er uhøflige osv.. Så vil jeg ikke gjøre noe som gjør dem sint, men de er jo kalde og trenger i hvert fall mat på denne tiden, siden det er så kaldt. Hva gjør man?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...