Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en partner er utro, betyr det for de fleste slutten på forholdet.

Men hva når en venn har vært utro, eller når venninna di er "den andre kvinnen" hva gjør man i slike situasjoner? Støtter, gir moralpreken, eller dropper vennskapet?

Anonymous poster hash: d692a...523
Videoannonse
Annonse
Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg har ikke venninner for at de skal diktere over mitt liv, eller jeg over deres. Nå hadde jeg aldri gjort noe slikt med vitende vilje, men vet at mine venninner hadde sagt at det "er ikke moralsk riktig, men du får gjøre hva du vil. Tenk over at du kan såre andre". Akkurat som jeg hadde sagt til mine venninner :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har venninner som har vært utro og jeg har ikke blandet meg opp i det. Det er deres liv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mann, og jeg sier veldig klart fra. Kutter den ikke tvert ut, men sier fra om at de faen meg må skjerpe seg. Hadde de fortsatt ville jeg nok kuttet den ut. Ikke av prinsipp, men fordi de tydeligvis er langt dårligere folk enn jeg tidligere har forstått.

Synes "det er deres liv" bare er noe man gjemmer seg bak fordi man ikke tør å si fra. Jeg hadde ønsker at mine venner stoppet meg, og at min forlovedes venninner stoppet henne, og handler deretter.

Anonymous poster hash: 0b14d...266

• Liker 1
Skrevet

Men hva når en venn har vært utro, eller når venninna di er "den andre kvinnen" hva gjør man i slike situasjoner? Støtter, gir moralpreken, eller dropper vennskapet?

Man støtter aldri utroskap, men man ber vennen innrømme utroskapet. Hvis ikke er det ikke en person du vil ha mer kontakt med. Husk at vennen har satt deg i en vanskelig situasjon, hvor du liksom skal gå rundt og late som ingenting ovenfor kjæresten.

Anonymous poster hash: ac26b...122

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gitt beskjed om at jeg ikke syns det var riktig, venn eller ei. At man vet om det, men later som ingenting er jo som å si at det er helt greit. For å si det sånn, de skulle bare visst hvor vondt de gjør det for dem som blir bedratt, så hadde de aldri gjort det.

Anonymous poster hash: d83b0...a6f
Skrevet

Jeg har venninner som har vært utro og jeg har ikke blandet meg opp i det. Det er deres liv.

"Å ikke blande seg" betød her at jeg ikke tok noen aktive grep for å stoppe de. Men de visste at jeg visste og visste selvsagt også at det de holdt på med var galt. Mer kunne jeg ikke gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...