AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Ikke sitat, men han sa en gang at han mente han var et par hakk over meg på skalaen... Virker selv som at han syns han er Guds gave til kvinnene (han ser ganske bra ut da, men halo..). Siden han fikk vite at jeg lå med noen andre for litt siden (aldri sagt at vi skulle være ekslusive, han har til og med sagt at vi ikke er noen ting, ikke engang pulevenner, men er jo det vi er...) har han lagt ut om hvor "horete" jeg er som lå med han så fort da vi møttes på fest første gangen, og han har "køddet" med at jeg er så uerfaren (er noen få år yngre). Om jeg er så ille, hvorfor gidder han? Han har null problem med å skaffe seg noen andre, men vil ikke "knulle flere enn nødvendig"... Hva er problemet hans? Han er jo direkte slem!Anonymous poster hash: 556ed...6bc
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 han er jo direkte slem TS, blokk han ut av livet ditt. han kan da ikek forvente at du skal ville ha han når han sier sånt??? pulevenn er i seg selv ikke noe ille. jeg hadde en (frem til han flyttet) og vi var verdens beste venner, men det var så absolutt ikke følelser mellom oss. så det går helt fint Anonymous poster hash: 58283...557 9
Gjest Sinai Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Hei TS! Jeg puler en fyr som er ganske mange "hakk" under meg på skjønnhetsskalaen og grunnen er at første gang det skjedde var jeg nysingel og ville bare ha et ligg, og senere fordi jeg vil holde tallet nede og han er et lett tilgjengelig ligg når jeg er i hjembyen min. Han vet nok godt hvor landet ligger, men til syvende og sist får begge det de vil ha: Sex. Hvis du ikke er komfortabel med det, så er jeg helt enig i at her er det snakk om selvrespekt. Ikke ligg med noen som er frekk mot deg.
Adhara Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 (endret) Tråden er ryddet for avsporing, hets, krenkende utsagn og svar til dette. Spørsmål til moderering skal tas på Ris og Ros, og ikke som et svar i denne tråden. Irrlys, mod. Endret 25. september 2013 av irrlys 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Fordi du er lett tilgjengelig sex? Selv om han "kan få andre" kreves det alltid noe innsats/arbeid. Anonymous poster hash: 6b6ca...770 1
Wildrose Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Uansett hva man kan tenke om det å ha "pulevenner" eller ikke. Hvis man skal involvere seg med en annen person, det om det er kun "pulevenner" , kjæreste eller venner, skal man ha/vise respekt for den andre. Når noen oppfører seg slik, er det grunn til å tenke seg om mer enn en gang! Han synes helt sikkert at du er lett tilgjengelig, han viser lite respekt og dermed har han heller ikke noe respekt for deg. Hvis du synes det er geit og at du nyter mer enn det sårer, så kjør på. Men, er det ikke slik, så kutt. En ting er at dere kun er sexpartnere, men man kan fint vise respekt for hverandre likevel! Jeg tror du lett kan få et veldig dårlig rykte på deg, hvis du holder på ,med denne personen. Det går ann å være seriøs, privat selv om det kun er for sex. Hadde du vært min datter eller venninne, ville jeg sagt, dropp han, men det er så mange nyanser, følelser og meninger som ikke er like som mine, derfor, er det DU som må føle på dette. 5
Gjest Miranda2011 Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Ikke sitat, men han sa en gang at han mente han var et par hakk over meg på skalaen... Virker selv som at han syns han er Guds gave til kvinnene (han ser ganske bra ut da, men halo..). Siden han fikk vite at jeg lå med noen andre for litt siden (aldri sagt at vi skulle være ekslusive, han har til og med sagt at vi ikke er noen ting, ikke engang pulevenner, men er jo det vi er...) har han lagt ut om hvor "horete" jeg er som lå med han så fort da vi møttes på fest første gangen, og han har "køddet" med at jeg er så uerfaren (er noen få år yngre). Om jeg er så ille, hvorfor gidder han? Han har null problem med å skaffe seg noen andre, men vil ikke "knulle flere enn nødvendig"... Hva er problemet hans? Han er jo direkte slem!Anonymous poster hash: 556ed...6bc Hvorfor synes du det er greit at han behandler deg sånn, sier stygge ting til deg? Er du ikke mer verdt enn det? 1
Guybrush Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Hvorfor tenke så komplisert - noen andre har tatt leken hans, og han er sur og grinete. Oppførselen er for å få deg til å slutte å ha sex med andre slik at han får ha deg for seg selv. Han er eiesyk men vil ikke ha noe forhold med deg. 15
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Ikke ta noe mer kontakt med han. Han har null respekt for deg, og velger deg fordi du er lett tilgjengelig. Vært i samme situasjon selv. Det vil ikke bli noe bedre. Vil du virkelig bruke tid på et menneske som egentlig ikke liker deg, og behandler deg uten respekt, selv om det bare gjelder sex? Anonymous poster hash: b8361...13d 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Får si det på en penere måte da. Fortsetter du på den måten her kommer du til å få et veldig dårlig rykte(har det sikkert allerede). Og ingen gutter/menn kommer til å ha nok respekt for deg til å ville ha deg som sin kjæreste. Anonymous poster hash: 7408b...5ff 3
Guybrush Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Utrolig at du fjernet innleggene mine...T.o.m andre har nevnt det jeg sa, at hun mangler selvrespekt. Det var ingen avsporing, hets eller krenkende utsagn. Jeg stilte spørsål til hvorfor ts har et pulevenn forhold til en som behandler henne dårlig, hvorfor damer generelt har seksuelle forhold til en de overhode ikke har følelser for... Men det er vel vanligere idag at man har sex uten følelser, enn sex med følelser..Forstå det den som kan. Det fysiske og det psykiske henger sammen, men ts og andre som har pulevenn forhold, stenger av den psykiske biten , og da kan man bli følelsesmessig avstumpet. På meg virker det som du bedriver moralleksjoner kamuflert som psykologisk mumbo jumbo. Det er helt greit at du missliker at jenter har et friere sexliv enn tidligere - men vær isåfall ærlig om det. Siden de fleste som har sex faktisk er i forhold og slike kortvarige episoder er nettopp det - kortvarige. Så faller din uttalelse over sin egen urimelighet. Å argumentere med at man blir sosialt avsumpet fordi man har kortere perioder med sex hvor dypere følelser ikke er tilstede eller gjengeldt av begge parter - er like logisk som at det å spise mer ute ville ødelegge min interesse og glede i å lage mat hjemme på kjøkkenet. Du får akseptere at folk er forskjellige silk de alltid har vært. Om du personlig ville blitt emosjonelt avstumpet ved tilfeldig sex kan så være, men du får isåfall akseptere at dette ikke stemmer for andre bare av den grunn. 5
Gjest anonym Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 På meg virker det som du bedriver moralleksjoner kamuflert som psykologisk mumbo jumbo. Det er helt greit at du missliker at jenter har et friere sexliv enn tidligere - men vær isåfall ærlig om det. Siden de fleste som har sex faktisk er i forhold og slike kortvarige episoder er nettopp det - kortvarige. Så faller din uttalelse over sin egen urimelighet. Å argumentere med at man blir sosialt avsumpet fordi man har kortere perioder med sex hvor dypere følelser ikke er tilstede eller gjengeldt av begge parter - er like logisk som at det å spise mer ute ville ødelegge min interesse og glede i å lage mat hjemme på kjøkkenet. Du får akseptere at folk er forskjellige silk de alltid har vært. Om du personlig ville blitt emosjonelt avstumpet ved tilfeldig sex kan så være, men du får isåfall akseptere at dette ikke stemmer for andre bare av den grunn. Det er ikke moralleksjoner jeg driver med, og jeg misliker heller ikke at jenter har et friere sexliv enn tidligere, tvert imot! Men jeg stiller spørsmål til hvorfor jenter har seksuelle forhold uten noen følelser til stede, og jeg tror at det kan gjøre dem følelsesmessig avstumpet, det har jeg vørt vitne til selv mange ganger. Det er stor forskjell på å være seksuelt frigjort, enn å stadig ha sex med tilfeldige partnere, sex i et pulevennforhold der han behandler henne dårlig...Leser du innlegget til ts, har typen hun beskriver tydeligvis ingen respekt for henne. Å ha et seksuelt forhold til en som ikke respekterer deg, er definitivt ødeleggende. Å være vant til å ha sex uten følelser, tror jeg gjør noe med en... Dessuten, leser man innlegget til ts, har hun definitivt følelser for denne mannen. HVis ikke , hadde hun verken skrevet innlegget her, eller blitt så sint...Så hun fornekter egne følelser, nok en ting som er selvdestruktiv...
Gjest anonym Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 Synes generelt man bør være selektiv til hvem man involverer seg i seksuelt. Jeg er overbevist om at mange sliter psykisk pga nettopp dette. Det som og har kommet frem, er at sånne type forhold kan få ettervirkninger på sikt. Å være på det mest intime med noen uten følelser, og/eller med noen som ikke behandler en bra, gjør definitivt noe med følelseslivet til vedkommende over tid. Det er det samme som f.eks utroskap. Vedkommende som har blitt bedratt, kan bruke veldig lang tid på å fordøye handlingen. Noen reagerer mye seinere, det kommer et raseri kanskje ett halvt år, ett år , flere år etterpå... Jeg sammenligner ikke pulevennforhold med utroskap, men at reaksjonen kan komme mye seinere. Samme med de som har blitt misbrukt. Hvis man blokkerer, stenger av egne følelser over tid, gjør det selvsagt noe med en. Vet om jenter/damer ( og gutter /menn ) som får kalde føtter hvis noen vil ha noe mer enn sex, fordi de har blitt så vant til denne tilfredsstillelsen uten følelser. Selvsagt har et da skadet dem. De har ikke lenger kontakt med eget følelsesliv.
hedhed Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Ikke uventet ble hovedfokuset dreid til hvor forferdelig det er å være pulevenn med noen... Om sexen er bra, er vel dette å foretrekke framfor ørten ONS. Det TS lurte mest på her, var vel egentlig om han hadde giddet å være FF med henne om han ikke syns hun er digg! Virker jo ikke som at han har problemer med å få seg et ONS, så han må jo synes det er noe som gjør deg spesiell det at han vet at han får det han vil ha hos deg, burde vel gjelde for alle andre han har ligget med og... Han er nok bare sjalu 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Ikke uventet ble hovedfokuset dreid til hvor forferdelig det er å være pulevenn med noen... Om sexen er bra, er vel dette å foretrekke framfor ørten ONS. Det TS lurte mest på her, var vel egentlig om han hadde giddet å være FF med henne om han ikke syns hun er digg! Virker jo ikke som at han har problemer med å få seg et ONS, så han må jo synes det er noe som gjør deg spesiell det at han vet at han får det han vil ha hos deg, burde vel gjelde for alle andre han har ligget med og... Han er nok bare sjalu Er ikke bare det at hun har en pulevenn, men at hun har en pulevenn som er et rasshøl som behandler henne som dritt. Selvrespekt er kanskje den mest attraktive egenskapen jenter kan ha. Anonymous poster hash: 7408b...5ff 2
Guybrush Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Synes generelt man bør være selektiv til hvem man involverer seg i seksuelt. Jeg er overbevist om at mange sliter psykisk pga nettopp dette. Det som og har kommet frem, er at sånne type forhold kan få ettervirkninger på sikt. Å være på det mest intime med noen uten følelser, og/eller med noen som ikke behandler en bra, gjør definitivt noe med følelseslivet til vedkommende over tid. Det er det samme som f.eks utroskap. Vedkommende som har blitt bedratt, kan bruke veldig lang tid på å fordøye handlingen. Noen reagerer mye seinere, det kommer et raseri kanskje ett halvt år, ett år , flere år etterpå... Jeg sammenligner ikke pulevennforhold med utroskap, men at reaksjonen kan komme mye seinere. Samme med de som har blitt misbrukt. Hvis man blokkerer, stenger av egne følelser over tid, gjør det selvsagt noe med en. Vet om jenter/damer ( og gutter /menn ) som får kalde føtter hvis noen vil ha noe mer enn sex, fordi de har blitt så vant til denne tilfredsstillelsen uten følelser. Selvsagt har et da skadet dem. De har ikke lenger kontakt med eget følelsesliv. For meg er det langt mer intimt å dele mine største usikkerheter, mine største drømmer, tanker og problemer med en person. Å åpne sitt indre sinn slik at man er helt sårbar og er åpen for stikk om den andre ønsker å bruke det mot deg. 3
Gjest anonym Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 For meg er det langt mer intimt å dele mine største usikkerheter, mine største drømmer, tanker og problemer med en person. Å åpne sitt indre sinn slik at man er helt sårbar og er åpen for stikk om den andre ønsker å bruke det mot deg. Så det gjør du ikke med de du har sex med? Du høres akkurat ut som venninna mi som har hatt mange uforpliktende forhold og som ikke legger noe i sex lenger... Det er når man begynner å skille mellom det fysiske og det psykiske , at man bør være på vakt..
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #18 Skrevet 25. september 2013 Det er når man begynner å skille mellom det fysiske og det psykiske , at man bør være på vakt.. Hvorfor det, egentlig? Ingen grunn til å være på vakt, det er helt normalt. Synes det er så mange overraskende konservative holdninger til sex på dette forumet. Jeg er 40. Tilfeldig sex var helt vanlig allerede da jeg var ung på 90-tallet, og så vidt jeg vet er det fortsatt helt vanlig. Alle mine venner og de har jeg har vært sammen med har hatt mange sexpartnere, og alle vi skiller fint mellom sex og kjærlighet. Jeg kjenner faktisk ingen som tenker sånn som jeg ser at folk tenker her, at sex er noe som hører kjærligheten til. Går fint an å ha veldig bra sex med en ONS og elendig sex med ham du elsker. Jeg har prøvd begge deler. Og så må det være veldig slitsomt for TS med den moraliseringen som ikke har noe med spørsmålet å gjøre. @ TS, dropp den gutten, du kommer til å få dårlig selvtillit av ham. Finn deg en sexpartner som får deg til å føle deg attraktiv isteden. Anonymous poster hash: a3368...eba 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 TS her. Han sier ofte ting som at jeg gjør han altfor kåt eller at jeg har digge pupper, så jeg ser bare ikke poenget i å trekke meg ned på måten han noen ganger gjør. Han sier det mest på tull, tror ikke han vet at jeg bryr meg siden jeg ikke har brydd meg før nå når jeg ser hvor mange ting det blir til sammen...Anonymous poster hash: 556ed...6bc
happiest Skrevet 25. september 2013 #20 Skrevet 25. september 2013 Hvorfor gidder du når han oppfører seg sånn? Jeg ville droppet han! Virker som en frekk type.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå