AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Det haster litt, skal på tur nå, og trenger en sekk til mat+ drikke. Er det noe sted på st.hansheugen man får kjøpt seg en sånn sekk? Anonymous poster hash: 4db45...1ef
Gjest navnelapp Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Det næraste er nok Anton Sport på Alexander Kiellands plass. På sjølve St.Hanshaugen veit eg ikkje om noko, med mindre dei har noko du kan bruke på Jernia eller på Fretex.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Det næraste er nok Anton Sport på Alexander Kiellands plass. På sjølve St.Hanshaugen veit eg ikkje om noko, med mindre dei har noko du kan bruke på Jernia eller på Fretex. det er jo nerme nok da takk! ligger det inne på senteret der, da eller?Anonymous poster hash: 4db45...1ef
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 det er jo nerme nok da takk! ligger det inne på senteret der, da eller?Anonymous poster hash: 4db45...1ef Ikke meg du spurte, men det ligger på senteret. Går du inn senterinngangen på hjørnet tar du til venstre ved trappen rett innenfor døren, det ligger i samme etasje som inngangen. Det kan også gå inn fra selve Uelands gate. Du har senterinngangen helt på hjørnet, men så går du langsmed senteret i retning Statoil/busstopprt. Inngangen ligger før du kommer til Statoil.Anonymous poster hash: 23880...b75
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Ikke meg du spurte, men det ligger på senteret. Går du inn senterinngangen på hjørnet tar du til venstre ved trappen rett innenfor døren, det ligger i samme etasje som inngangen. Det kan også gå inn fra selve Uelands gate. Du har senterinngangen helt på hjørnet, men så går du langsmed senteret i retning Statoil/busstopprt. Inngangen ligger før du kommer til Statoil.Anonymous poster hash: 23880...b75 perfekt!! Tusen takk!! Anonymous poster hash: 4db45...1ef
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Bare hyggelig. Alltid fint når vi menn her inne kan gjøre annet enn å klage Anonymous poster hash: 23880...b75
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Bare hyggelig. Alltid fint når vi menn her inne kan gjøre annet enn å klage Anonymous poster hash: 23880...b75 Bare synd dere må være anonyme de gangene dere ikke klager. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Bare synd dere må være anonyme de gangene dere ikke klager. Gammel vane og så videre Anonymous poster hash: 23880...b75
Andreas H Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Og der skjedde det ubevisst igjen. Vanskelige greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå