AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Har vært sammen med samme fyren i 3 år nå og vi er begge 20år. Begge bor hjemme hos foreldrene våre, men jeg kunne godt tenkt meg å flytte ut med han. Han har hele tiden vært klar på at han ikke har råd til det. Allikevell har han nå i det siste plutselig begynt å se på å flytte sammen med en kompis. Dette synes jeg selvsagt er kjipt siden jeg syns vi møtes så lite og det ville vært en fin sjangse til å se hverandre mere. Hvordan ville dere reagert på dette? En annen ting er at jeg føler jeg ser typen så lite i forhold til andre par. Vi bor maks 10 min med bil unna hverandre, men allikevell i løpet av en uke trener vi sammen en eller to ganger, og så er jeg kanskje på besøk til han eller han til meg 2 ganger i løpet av uken ( og da er vi sammen maks 3 timer fordi han skal legge seg tidelig eller en annen unnskyldning). Vi sover hos hverandre maks 2 ganger i månden. Hva tenker dere om dette? Er det rart av meg å synes det blir litt vell lite? eller ville dere vært fornøyde? Anonymous poster hash: 5c4f7...2be
Tuva1991 Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Jeg og kjæresten bor 20 min fra hverandre, han bor hjemme hos foreldrene og jeg bor med en veninne. Vi er sammen omtrent hver dag/natt.
Kjempeliten Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jeg bor i samme bygg som kjæresten min, vi ser hverandre et par ganger i uken og er sjeldent vi sover sammen. Kanskje 2 ganger i mnd her og. Men det er fordi han er opptatt med sitt, og jeg er opptatt med mitt. Jeg orker hvertfall ikke ha han hengende over meg når jeg vil slappe av eller jobbe med skole. Jeg syns ikke det er lite.. Men så vet jeg at han har mye å gjøre, og han vet at jeg og har det. Kanskje din kjæreste har mye å gjøre? Og vil være alene når han vil slappe av?
happiest Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Kanskje han ikke er så interessert lenger? Jeg synes det er litt merkelig at han kan flytte sammen med en kompis, men ikke deg (når han har uttrykt at han ikke har råd). Vil si at 3 år sammen er lenge nok for å flytte ut sammen. Kanskje forholdet deres skremmer han litt? Kanskje han vil ta det litt roligere enn det du mener? Synes du skal ta en prat med han!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Nå skal jeg være skikkelig kjip. Jeg vet at noen par holder sammen fra ung alder, men det er veldig få. Og det er ofte i den prosessen dere skal gjennom nå at man forandrer seg, treffer nye mennesker og dumper ungdomskjæresten. Dessuten tror jeg ikke folk har godt av å flytte rett fra foreldrene og inn hos kjæresten. MEN man vet jo aldri :-)Anonymous poster hash: 6c750...e5d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Nå skal jeg være skikkelig kjip. Jeg vet at noen par holder sammen fra ung alder, men det er veldig få. Og det er ofte i den prosessen dere skal gjennom nå at man forandrer seg, treffer nye mennesker og dumper ungdomskjæresten. Dessuten tror jeg ikke folk har godt av å flytte rett fra foreldrene og inn hos kjæresten. MEN man vet jo aldri :-)Anonymous poster hash: 6c750...e5d Skjønner godt hva du mener og er ikke engang selv sikker på om det er det jeg virkelig vil. Bare lurer på hvordan andre ville reagert på det om kjæresten heller vil flytte inn med noen andre. Ellers har vi det fint fortiden, føler heller ikke vi har endret oss så veldig, bare har lyst på litt mer tid med han. Anonymous poster hash: 5c4f7...2be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå