Severus Skrevet 25. september 2013 #61 Del Skrevet 25. september 2013 Stemmer! Mvh Yvonne Den må ha vært populær, selv mamma nevner den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. september 2013 #62 Del Skrevet 25. september 2013 Og alle kunne tegnet for "den gyldne hale" Husker det ennå. Gjør det akkurat nå! Må ikke glemme julekalenderen over alle julekalendre. SKOMAKERGATA! Tøffe tøfflus han er elsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 25. september 2013 #63 Del Skrevet 25. september 2013 (endret) Slettet. Endret 3. juli 2022 av Amananas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 25. september 2013 #64 Del Skrevet 25. september 2013 Og jeg husker at vi måtte måles og veies på barneskolen. Gjør de det ennå? OG jentene som hadde mest hår mellom beina var de kuleste. Busken skulle være størst og flottest mulig. Statusbusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. september 2013 #65 Del Skrevet 25. september 2013 Å så lekte vi med Playmo, det var kjempemorsomt. Å for ikke å glemme Duplo og Lego. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 25. september 2013 #66 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg husker Adidas-buksene som var så kule, de med knapper nedover sidene. Husker jeg ble SÅ skuffa da jeg fikk Adidas-bukser uten knapper. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. september 2013 #67 Del Skrevet 25. september 2013 Jeg husker Adidas-buksene som var så kule, de med knapper nedover sidene. Husker jeg ble SÅ skuffa da jeg fikk Adidas-bukser uten knapper. Mvh Yvonne Ei sånn ønska jeg meg for 2 år siden, da måtte jeg gå med skinne fra hofta å ned til ankelen. Å med ei sånn bukse hadde legebesøk blitt mye enklere, for da kunne jeg bare kneppa opp. Følte meg litt Forrest Gump sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. september 2013 #68 Del Skrevet 25. september 2013 Skreppa med leppa, du har en imponerende hukommelse! Hee hee, jeg leste igjennom det en gang til nå og så for meg selv som en spenstig dame i 70 årene nå og sitter og mimrer tilbake til "de virkelig gamle dagene da alllt var så meget bedre". Er det en ting jeg har funnet ut av å høre på den eldre garde er at ingen verdens ting slår barndommen og de minnene som lagres der, uansett hvilket tiår en vokser opp i, "jeg husker det som det var i går" sa bestefar til meg alltid, snodig det dere, at jeg ikke trengte å bli 30 engang for å forstå hva som mentes Uansett jeg ser tråden har fått fart på seg, dette er en kjempe artig tråd, nostalgi feelingen er til å ta å føle på. Jeg husker forresten at jeg var helt hektet på tv serien "Helene og gutta". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. september 2013 #69 Del Skrevet 25. september 2013 Thomas Toget var også ganske så populært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldus Skrevet 26. september 2013 #70 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg er også 86 modell, husker best disse tingene: *hoppe strikk i alle friminutt på barneskolen * knappe bukser kombinert med truser du knyttet i siden * go elg og midt i smørøyet.. Og favoritten over alle: Adam og Eva * pogg * spice girls og s club 7 * gigantiske motorola mobiler * nokia med snake * sykle over alt vi skulle * bugg og enkeltpakkede ruter med melkesjokolade. Koster 1 krone for hver rute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 26. september 2013 #71 Del Skrevet 26. september 2013 Hvordan var røyking på ungdomsskolen i 1990-tallet? Nysgjerrig Ka gjor dåkke egentlig på skulen? Sånn...Ting man ikkje ar lov til Det var ihvertfall mye røyking på ungdomsskolen jeg gikk på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelisse Skrevet 26. september 2013 #72 Del Skrevet 26. september 2013 Åh! Backflash! Date-parfymen! I svart eller rød. Lurer på om den er å oppdrive noe sted lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. september 2013 #73 Del Skrevet 26. september 2013 Født i 83, så husker 90 tallet, hadde comandore 64, nitendo og supernintendo, vokst opp på landet, ble aldri tvunget til å være ute. Husker jeg alltid skulka de dagene på skolen da vi måtte være ute i skogen på turer og sånt, var det verste jeg visste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 26. september 2013 #74 Del Skrevet 26. september 2013 Åh! Backflash! Date-parfymen! I svart eller rød. Lurer på om den er å oppdrive noe sted lenger. Ha ha den husker jeg, og så husker jeg at de jeg kjente løy om at de hadde den, siden de testa på dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. september 2013 #75 Del Skrevet 26. september 2013 Åh! Backflash! Date-parfymen! I svart eller rød. Lurer på om den er å oppdrive noe sted lenger. Tror jeg har sett den på ICA Maxi i Sverige før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 26. september 2013 #76 Del Skrevet 26. september 2013 Å Wendy, verdens heldigste jente i mine øyne. Hva het hestene hennes igjen. En hvit og en pinto.. Husker Wendy aldri ble eldre enn femten, selv om bladene kom år etter år Penny og Dixie! Litt flaut at jeg husker alt det men. Og hun ble jo aldri eldre nei, og så hadde hun utrolig mange kjærester! Mye hun rakk å gjøre på det ene året hun var 15! Og så husker jeg serien "Kostskolen" som også var med i Wendy-bladet, om noen jenter som gikk på kostskole i England der alle hadde hester. Lillesøsteren min var overbevist om at det het "koste-skolen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #77 Del Skrevet 26. september 2013 Vi hadde heller ikke PC før 2000 og ikke TV heller. Det som var "in" var ikke i mine tanker og er det fremdeles ikke. Jeg satt mye på rommet mitt selv og perla og lekte med glansbilder/dukker. Jeg hadde èn venn, og han begynte på den tiden å tenke jentelus. Du høres bitter ut. Mor og far arbeidet også mye, men jeg lekte for meg selv og ser ikke på barndommen min som fæl. Kan det være noe annet du egentlig grems over.. Ikke det at foreldrene dine arbeidet(naturlig nok) og stod i for å få endene til å møtes????? Tja, vet ikke helt hva jeg skal si... Jeg begynnte på skolen i 91. Foreldrene mine måtte jobbe fulltid og vel så det, så jeg begynnte på SFO 07.15 på morgenen, og ble hentet kl 16.30. Det var laaange dager. Så var det hjem til middag og lekser som jeg ikke forstod en dritt av... Jeg ble mobbet på skolen, så det var i grunn helt jævlig å være der så lenge hver dag. i 2. klasse fikk jeg slippe, men måtte da klare meg alene i mange timer hver dag. For ikke å snakke om hvor kjedelig det var å være alene hjemme fra 07-17 hver eneste dag i alle skolens fridager.... Foreldrene mine jobba ræva av seg, men tjente ikke nok, så det var mye slitte klær og "lapper". Fikk aldri det som var "in" før det kom på salg, når ingen ville ha det lenger... PC fikk vi ikke før ett stykke inn i 2000, og da en som skulle skrotes på jobben til mamma. En del ute var jeg, men uten venner ble det ganske kjedelig i grunnen. Så satt vel stort sett på rommet mitt og tegnet eller perlte, før jeg arvet farmor sin tv. Så jeg føler meg "offret" av samfunnet, som på død og liv skulle ha mødrene ut i jobb, og la opp samfunnet til at man ikke kunne klare seg uten... Jeg sliter med ettervirkningene av dette enda, og gremmes over at akkurat slik vil mine barn få det også Anonymous poster hash: 7245a...61d Anonymous poster hash: 89e4e...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessica90 Skrevet 26. september 2013 #78 Del Skrevet 26. september 2013 Du har bodd så lenge i Norge, men kan fortsatt ikke språket?Anonymous poster hash: 2ca4a...694 På grunn av jeg kan spansk,norsk,indisk punjabi, fransk og portugisisk så etter sin tid har jeg blit hemmet av å ikke skrive norsk. Bor i utlandet å skriver helle tiden her inne,for å ikke glemme skriftlige norsk. så nå vet du svaret 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 26. september 2013 #79 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Vi lekte mye ute ja Hadde sånne hytter i trærne og sånn. Så var det pogs, spice girls kort, pokemon, klinkekuler, klistremerker, glansbilder.... sikkert mer vi drev å samla på og Slengbukser og magetopper xD Ellers arva jeg mye klær og ja. På TV-en hadde vi bare to kanaler til å begynne med, til nrk2 og TVnorge kom. Foreldrene mine fikk ikke fler kanaler før jeg flytta ut som 21-åring faktisk Kykelikokos :D Og det juleprogrammet med han fyren som het Nissa eller noe :D Ronja Røverdatter, Emil, Madicken, Lotta... Playstation eller noe sånt hadde vi ikke. Husker vi hadde slik telefon med tall i ring.. før vi etterhvert fikk med knapper. Så fikk mamma seg en gigantisk samsung-mobil eller hva slags merke det var... med antenne Husker jeg fikk Nokia 3310 da jeg var 12 eller 13 Det var kult ass!! Disko på skolen, der ingen dansa når det var sånn "partymusikk", men vi ba hverandre på dans når de spilte rolige sanger. Husker man alltid var like nervøs når man skulle spørre gutta om de vil danse, og hjertet hoppa når den søteste gutten ba opp til dans haha. Da jeg var fjortiss (begynnelsen av 2000) fløy vi mye ute da og. Hang i byen, satt på med gutta på moped og dro opp til badeplasser og hang der. Så drakk vi jo en del ute og da vi begynte å syntes det var spennende. Hjemme-alene fester var en slager! Endret 26. september 2013 av Kjempeliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 26. september 2013 #80 Del Skrevet 26. september 2013 Julemorgen het det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå