Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan babyer få ørebetennelse, og er det farlig? Jeg aner ikke om det er det det er, men så noe som hadde størkna i og rundt øret på babyen min når han våknet istad. Når jeg tenker etter har han klødd seg litt i ørene i det siste og sovner veldig urolig om natta.
Var til lege med han i forrige uka og legen sa da at han var bittelitt forkjøla. Jeg har egentlig lyst til å ringe legesenteret, men de gangene jeg har vært der inne har det vist seg at alt er fint, så jeg føler meg så hypokonder-aktig om jeg kommer inn der igjen nå :/

Anonymous poster hash: 4c2c8...572
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han rød inni øregangen? Tar han seg mye til øret? Har han feber? Hvor gammel er han?

Anonymous poster hash: b2301...c64
Skrevet

Er han rød inni øregangen? Tar han seg mye til øret? Har han feber? Hvor gammel er han?

Han er ikke rød så vidt jeg kan se. Han har klødd seg litt idet siste som sagt, men ikke sånn at jeg har reagert før jeg så dette størkna greiene i øret hans idag.

Han er 7 mnd.

Anonymous poster hash: 4c2c8...572

Skrevet

Hvis det virker som at han har vondt i øret så ville jeg dratt til legen, og iallefall om han får feber. Men jeg har ikke peiling på puss i øret så vet ikke om det kan bety noe annet. Ørebetennelse er ganske vondt så ville tru at han da gråter mye og holder seg på øret, om det er det.

Skrevet

Jenta vår fikkd et da hun var 8 mnd. Merket det ved at hun gråt mye og hadde feber. generelt utilpass. Bedret seg ved paracet, så tok et par dager før vi dro til lege. Hun hadde da ganske høy CRP og fikk antibiotika med kjemperask effekt, men da hadde trommehinne sprukket allerede. Ørebetennelsen utviklet seg nok som en komplikasjon av en forkjølelse. Hun er i dag 3 år og har ikke hatt vondt i ørene siden.

Anonymous poster hash: a0d5c...5ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...