Gå til innhold

Huawei U8850 Vision og dekning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel egentlig et spørsmål som like gjerne kunne høre hjemme under Forbruker og økonomi, dette, men jeg poster her:

Jeg kjøpte en Huawei U8850 Vision for et halvt år siden. Jeg opplevde helt fra starten at dekningen var dårlig, og den har blitt dårligere og dårligere med tiden.

Her vi bor har vi generelt dårlig mobildekning, men alle de andre i familien har dekning når jeg ikke har. Vi har samme teleoperatør, men de har andre mobilmerker. Nå de siste par månedene opplever jeg at jeg knapt har dekning noe sted overhodet: på jobben, i byen, osv, hvor det skal være normalt god dekning. Jeg googlet litt, og leste en test som sa at dårlig dekning er en kjent ulempoe med Huawei'en, og at dekningen gjerne ble enda dårligere jo flere app'er man lastet ned. Jeg har forsøkt å fjerne flest mulig app'er, uten at det har hjulpet. Og, dessuten - hva skal man med smarttelefon når man ikke kan ha app'er... :roll:

Er det fler som har dårlig erfaring med Huawei og dekning? Er ikke dette noe jeg bør kunne klage på, og få hevet kjøpet/få byttet den i en mobil som faktisk fungerer? :vetikke:

Anonymous poster hash: 8c8d5...b5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...