Gå til innhold

Hjelp og tips til salg av Chanel.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså dette er ikke en annonse, jeg trenger bare litt hjelp.

Nå har det seg slik at jeg vurderer å selge min chanelveske siden jeg uansett ikke får brukt den med baby i hus og vil heller spare til en annen veske. Det er en veske i beige maltasse, single flap og single chain med lomme bakpå som er i lett brukt stand med litt slitasje i kantene på skinnet.

Hvordan skal jeg gå frem når jeg selger den? Jeg har ikke kvittering så vet ikke helt hvordan jeg skal overbevise at den er ekte, kjøperen kan selvfølgelig sende in bilder til purse forum men det virker som i Norge er det ikke så mange som kjenner til det. Er det noen i Oslo som sjekker Chanel? Selv kjøpte jeg vesken i en eksklusiv vintage butikk i NY for noen år siden for ca 11000. Hva hadde dere betalt for en slik veske og hva kan jeg forvente å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å vente så lenge før du kan få sjekket og få sertifikat i Oslo. Nå som Gucci har åpnet, løper vel Chanel etter om ikke lenge. :-) Ellers kan du oppsøke merkevarehus som Høyer ol. og spørre om de kan verifisere dem for deg. Da blir det lettere å selge den ihvertfall. :-)

• Liker 1
Skrevet

Bare legg den ut på finn.no så kan folk verifisere den selv. Jeg tror mange bare kjøper uten å sjekke noen som helst form for ektehet. Vet om flere som har blitt lurt på finn.

Skrevet

Takk! Synes dere det blir drøyt om jeg prøver å selge den for 10 000 siden jeg kjøpte den for 11 000 selv? Tilsvarende hadde kostet rundt 19 000...

Skrevet

Takk! Synes dere det blir drøyt om jeg prøver å selge den for 10 000 siden jeg kjøpte den for 11 000 selv? Tilsvarende hadde

kostet rundt 19 000...

Nei,synes ikke det er drøyt. Du kan jo prøve å legge den ut til den prisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...