Gjest Maman Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Da jeg gikk gravid sist for tre år siden, husker jeg forumet gikk varmt med hete diskusjoner om sykemeldinger, samsoving, keisersnitt, røyking, epidural, pappaperm, hva man kunne og ikke kunne spise, alkohol osv. Mammapolitiet var aktive og det var rett og slett spennende å følge med på. Selv om jeg ikke alltid fulgte mammapolitiets råd, så var det spennende å se hva de ulike mente om forskjellige ting slik at jeg kunne danne meg en mening selv. Nå, når jeg er gravid andre gang, hadde jeg gledet meg til å bli med på dette igjen. Men nå består gravidtråden på KG mest av tråder som "Hvor gravid er jeg egentlig" og "Ole eller Jens - ja en ny navnetråd". En og annen diskusjon er det jo, men de blir ofte avsluttet veldig fort og de er ikke så opphetede lenger. Hva har skjedd? Har vi blitt for gamle? Ser jo at flere av de som var med sist, er her fortsatt. Er vi lei av diskusjonene? Eller er brukerne nye, som ikke bryr seg så mye om å diskutere? Eller - har det vært så mye debatt om mammapolitiet at de har lagt ned årene? mvh Maman (tidligere LilleLovely (2011))
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Jeg tror snartmamma og barnimagen har tatt over mye av hormonene fra KG. Sikkert mye pga at folk blir lei bitching av de som egentlig ikke er interessert i gravid/babyer som blander seg inn med oppgulp fordi de ser tråden på "siste emner" på forsiden... Kanskje. Anonymous poster hash: b0831...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå