Gjest navnelapp Skrevet 25. september 2013 #41 Skrevet 25. september 2013 Kan du bevise at det ikke finnes folk som kan spå? Anonymous poster hash: 78bbb...3a6 Kan du bevise at du kan spå? I så fall kan du vinne ein million dollar. Og når det gjeld spørsmålet om kven som har bevisbyrden for ein påstand så er det den som påstår at det overnaturlege er sant. Sjekk ut "Vær voksen-plakaten". 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #42 Skrevet 25. september 2013 Kan du bevise at du kan spå? I så fall kan du vinne ein million dollar. Og når det gjeld spørsmålet om kven som har bevisbyrden for ein påstand så er det den som påstår at det overnaturlege er sant. Sjekk ut "Vær voksen-plakaten". Da syns jeg vi skal putte alle landets prester i fengsel for svindel og fanteri. De propper oss hodet fulle om at både Jesus og Gud eksisterer. De skal få oss til å TRO. Putt alle misjonærer i fengsel når du først er i gang. Etter som jeg kan se har de like lite bevis for hva de driver med. Anonymous poster hash: 78bbb...3a6 1
Gjest navnelapp Skrevet 25. september 2013 #43 Skrevet 25. september 2013 Da syns jeg vi skal putte alle landets prester i fengsel for svindel og fanteri. De propper oss hodet fulle om at både Jesus og Gud eksisterer. De skal få oss til å TRO. Putt alle misjonærer i fengsel når du først er i gang. Etter som jeg kan se har de like lite bevis for hva de driver med. Anonymous poster hash: 78bbb...3a6 Eg diggar deg når du snakkar slik. Eg er heilt enig. Det finst ikkje fnugg av bevis for det dei driv med heller. 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #44 Skrevet 25. september 2013 Eg diggar deg når du snakkar slik. Eg er heilt enig. Det finst ikkje fnugg av bevis for det dei driv med heller. Men det er greit at prester er stuerent, men ikke de som har en litt annen tro? Har du døpt barna dine? Gifta deg i kirken? Konfirmert deg kirkelig? Syns bare det er så mye dobbeltmoralisme i dette landet. Folk kan love Gud og forsamlingen at de skal leve sammen til døden skiller dem, men tro at det finnes noe annet mellom himmel og jord er for dumme folk....... Anonymous poster hash: 78bbb...3a6 1
Gjest navnelapp Skrevet 25. september 2013 #45 Skrevet 25. september 2013 Men det er greit at prester er stuerent, men ikke de som har en litt annen tro? Har du døpt barna dine? Gifta deg i kirken? Konfirmert deg kirkelig? Syns bare det er så mye dobbeltmoralisme i dette landet. Folk kan love Gud og forsamlingen at de skal leve sammen til døden skiller dem, men tro at det finnes noe annet mellom himmel og jord er for dumme folk....... Anonymous poster hash: 78bbb...3a6 Nei, som eg sa, eg syns det prestar driv med og er juks og bedrag. ser du ikkje kva eg skriv? Eg vart døypt i kyrkja, men etter det har eg vore der minst mogeleg. Barna mine er ikkje døypt, og eg har ikkje gifta meg i kyrkja. Eg syns ikkje det er meg du skal klage på når det gjeld dobbeltmoral. 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #46 Skrevet 25. september 2013 Jeg ser at du bærer på en sorg. Den vil blekne, men du må ta tiden til hjelp. Jeg ser en lyshåret kvinne som står klar for å hjelpe deg, men du ser henne ikke. Snart vil det dukke opp en mørkhåret mann som vil få stor betydning i livet ditt. Det er ikke sikkert det er et kjærlighetsforhold i vanlig forstand, men du vil ha mye å lære av denne mannen, dersom du er villig til å åpne opp for ham. Du vil snart gå inn i en periode i livet der du komme til å ha mer fokus på deg selv og dine behov. Svarene på spørsmålene dine vil komme til deg, men ikke på den måten du selv tenker. Kanskje får du svaret gjennom en sang du plutselig hører på radioen. Du vil komme styrket ut av denne perioden. Når du er klar, vil også kjærligheten fylle livet ditt igjen. Jeg ser venner som bryr seg om deg. Flere venner prøver å få mer av tiden din, men du virker avstengt, så du må invitere dem inn. I høst og vinter vil det dukke opp flere anledninger der du finner tid og rom for å skape sosiale tilstelninger dersom du vil åpne opp hjemmet ditt for dette. Nye vennskap vil oppstå dersom du takker ja til invitasjoner du får, eller via aktiviteter du melder deg på. Her er det myte å hente på å være litt modigere enn det du tror du er. 3
Gjest navnelapp Skrevet 25. september 2013 #47 Skrevet 25. september 2013 Jeg ser at du bærer på en sorg. Den vil blekne, men du må ta tiden til hjelp. Jeg ser en lyshåret kvinne som står klar for å hjelpe deg, men du ser henne ikke. Snart vil det dukke opp en mørkhåret mann som vil få stor betydning i livet ditt. Det er ikke sikkert det er et kjærlighetsforhold i vanlig forstand, men du vil ha mye å lære av denne mannen, dersom du er villig til å åpne opp for ham. Du vil snart gå inn i en periode i livet der du komme til å ha mer fokus på deg selv og dine behov. Svarene på spørsmålene dine vil komme til deg, men ikke på den måten du selv tenker. Kanskje får du svaret gjennom en sang du plutselig hører på radioen. Du vil komme styrket ut av denne perioden. Når du er klar, vil også kjærligheten fylle livet ditt igjen. Jeg ser venner som bryr seg om deg. Flere venner prøver å få mer av tiden din, men du virker avstengt, så du må invitere dem inn. I høst og vinter vil det dukke opp flere anledninger der du finner tid og rom for å skape sosiale tilstelninger dersom du vil åpne opp hjemmet ditt for dette. Nye vennskap vil oppstå dersom du takker ja til invitasjoner du får, eller via aktiviteter du melder deg på. Her er det myte å hente på å være litt modigere enn det du tror du er. Haha, spot on... 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #48 Skrevet 25. september 2013 Haha, spot on... Da skulle du ha sett hva jeg kan få ut av en kortstokk og kald lesing. :glise: 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #49 Skrevet 25. september 2013 Jeg har vært hos et par synske, men ble ultra-skuffet. De snakker jo bare om generelle ting, slik som: "Du vil få en sjanse til å få en god jobb snart og den bør du gripe" Alle vet jeg at en bør gripe sjansen når en blir tilbydd en god jobb. "Du vil innen kort tid treffe en mann som får hjerte ditt til å hoppe" Ja, det gjør det hele tiden når jeg ser på ektemannen min som jeg har vært gift med i 10 år. Bruker en hodet selv, trenger en ikke å gå til spådamer. Anonymous poster hash: 5b9e5...6ab 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #50 Skrevet 25. september 2013 Nei. En klarsynt vil som oftest si; "Det vil dukke opp en ny jobb, men det er vanskelig å lese tid på deg. Jeg ser mulige hindringer som kan komme i veien for den jobben du har søkt på også. Det kan hende den ikke er så godt betalt som du trodde, eller det kan være en lyshåret kvinne som kan være en venn av sjefen i firmaet der su har søkt jobb, som gjør at du ikke får den. Du har gode sjanser og det er ikke deg det står på. Jeg ser andre jobber for deg, det ligger mange sjanser og venter på deg. Det kan godt være at den jobben du har søkt på ikke er den riktige." 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #51 Skrevet 25. september 2013 Nei. En klarsynt vil som oftest si; "Det vil dukke opp en ny jobb, men det er vanskelig å lese tid på deg. Jeg ser mulige hindringer som kan komme i veien for den jobben du har søkt på også. Det kan hende den ikke er så godt betalt som du trodde, eller det kan være en lyshåret kvinne som kan være en venn av sjefen i firmaet der su har søkt jobb, som gjør at du ikke får den. Du har gode sjanser og det er ikke deg det står på. Jeg ser andre jobber for deg, det ligger mange sjanser og venter på deg. Det kan godt være at den jobben du har søkt på ikke er den riktige." Har du vært hos klartesynte siden du vet så godt hvordan de snakker? Anonymous poster hash: 78bbb...3a6
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #52 Skrevet 25. september 2013 Har du vært hos klartesynte siden du vet så godt hvordan de snakker? Anonymous poster hash: 78bbb...3a6 Nei, men jeg har lest mye om hvordan de gjør det. I tillegg har jeg en tarotstokk og har testet ut hypotesene på egenhånd. Vil du at jeg skal hjelpe deg å løse et problem med hjelp av tarotstokken? Selv om jeg kan harselere litt med dette, vet jeg at det for mange kan gi god hjelp til å tenke ut gode løsninger for sitt eget liv. Som oftest trenger folk bare litt starthjelp for å løse ting. I tillegg kan det gi mye trøst og gode selvforklaringer; ok, jeg fikk ikke den jobben, men hun der klarsynte sa at det var fordi det lå bedre muligheter i vente. Sannsynligvis dukker det opp en fin jobb også?
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #53 Skrevet 25. september 2013 Og merk deg at jeg IKKE har hevdet at det ikke finnes klarsynte. Det aner jeg i grunnen ikke så mye om. Men jeg tror ikke det er mulig å lese noen over telefon eller mail, eller at noen som oppsøker en klarsynt får et veldefinert og entydig svar. Eller jo. Dersom jeg ringer og sier jeg lurer på om jeg skal gå fra mannen min, vil jeg mest få spørsmål om hva som gjør at jeg vurderer det, fordi den klarsynte ser at vi på et nivå er tvillingsjeler og at det må være vanskelig for meg å ta denne avgjørelsen. Dermed forteller jeg kanskje at han tenderer til å banke meg sånn dann og vann. Da kan det entydige svaret være at jeg må gå fra ham, selv om det ser vanskelig ut. Det vil være riktig av meg å sette ham fri og at min egentlige store kjærlighet vil dukke opp når tiden er inne for det og at jeg må bli hel igjen først. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #54 Skrevet 25. september 2013 Nei, men jeg har lest mye om hvordan de gjør det. I tillegg har jeg en tarotstokk og har testet ut hypotesene på egenhånd. Vil du at jeg skal hjelpe deg å løse et problem med hjelp av tarotstokken? Selv om jeg kan harselere litt med dette, vet jeg at det for mange kan gi god hjelp til å tenke ut gode løsninger for sitt eget liv. Som oftest trenger folk bare litt starthjelp for å løse ting. I tillegg kan det gi mye trøst og gode selvforklaringer; ok, jeg fikk ikke den jobben, men hun der klarsynte sa at det var fordi det lå bedre muligheter i vente. Sannsynligvis dukker det opp en fin jobb også? Nei, men du kan gjerne fortelle litt om faren min. Hvor kommer han fra? Hva jobber han med? Personlighet.... osv... Anonymous poster hash: 78bbb...3a6
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #55 Skrevet 25. september 2013 Nei, men du kan gjerne fortelle litt om faren min. Hvor kommer han fra? Hva jobber han med? Personlighet.... osv... Anonymous poster hash: 78bbb...3a6 Nå tiltaler du meg som om jeg er klarsynt. Jeg tror dessuten en telefondame ville ha prøvd å halt ut av deg hvorfor du vil vite dette? Og så kommet med noe om at hun ikke kan svare på ting om andre mennesker enn den som spør. I tillegg tror jeg nok ikke det er mange som oppsøker klarsynte med denne type spørsmål, uten at målet er å avsløre dem? (Men jeg kan godt dra opp et tarotkort på spørsmålet ditt, bare for moro?) 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #56 Skrevet 25. september 2013 Ble litt flirfull av kortet, som er yppersteprestinnen. Dette kortet har en tendens til å dukke opp på tidspunkt i livet da du utviser interesser for mystiske temaer. Hun råder deg ufravikelig til å være tålmodig og til å vente på det riktige tidspunktet samtidig som du skal stole på instinktive følelser foran de logiske svar på ting. Så. En sannsigerske ville ha brukt dette kortet til å fortelle deg at du ikke er klar til å forstå svarene ennå. Videre er yppersteprestinnen, når hun står for en person, være moren din (!), særlig dersom hun er enke, skilt eller alene i livet. (Sannsigersken ville ha sagt at din mor sitter på svarene du vil ha). 1
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #57 Skrevet 25. september 2013 På dine premisser så hadde aldri jeg satt av tid til deg om du måtte ha hjelp. Skal alle med medfødte evner og talenter gjøre det gratis? Anonymous poster hash: 78bbb...3a6 Hehe, nei men det går helt bra du Jeg har fler enn nok andre som hjelper meg, så jeg skal nok klare meg uten din hjelp Og til spørsmålet ditt, det kommer an på hvilke evner og talenter det er snakk om det.
typewriter Skrevet 25. september 2013 #58 Skrevet 25. september 2013 Klarsynte er delt inn i to grupper: schizofrene og svindlere
Gjest Gresshoppesang Skrevet 25. september 2013 #59 Skrevet 25. september 2013 Klarsynte er delt inn i to grupper: schizofrene og svindlere Jeg vet om tilfeller av klarsynthet i den fasen der schizofrene balanserer mellom virkelighetsverdene sine. Det er forsket lite på dette og jeg kjenner psykologer som sier dette kan stemme, men at det ikke er forklarlig og veldig usikkert. 1
Tabris Skrevet 25. september 2013 #60 Skrevet 25. september 2013 Klarsynte er delt inn i to grupper: schizofrene og svindlere Ateister er delt inn i to grupper: Skeptikere og fanatikere. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå