AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Sliter med kjærlighetssorg over det jeg trudde var drømmemannen, en mann som en så fokusert på sine egne hobbyer og mål at han ikke har tid til dame nå.. Kontaktet kjent klarsynt for å høre om ho visste om noen som kan spå meg i kjærlighet.. Hun sa hun kunne se på meg. Det skal hun også gjøre men bare når jeg snakket med henne da kunne hun uttale seg en del om denne mannen. jeg sendte henne et bilde og hun knne fortelle mer som stemmer, synes det er ganske sprøtt. Plutselig sa hun uten at jeg hadde spurt at hun så jeg kom til å få barn. At hun så det tydelig.. Skal snakke mer med henne neste uke. Både om denne fyren og om meg selv. Nå skal det sies at hun ikke har penger for dette.. Noe som har lignende erfaringer? Anonymous poster hash: c37df...881 1
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Så fint at du har funnet ei du syns er flink og som kan det hun driver med Håper hun behandler deg fint og ikke driver med noe skremsel Jeg har flere jeg ringer til når jeg er usikker på ting og ikke klarer å finne ut av det selv. Veldlig praktisk
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Siden dere har så flinke klarsynte har de sikkert ikke noe problem med å vinne en million dollar. Alt de behøver å gjøre er å bevise at de er klarsynte under kontrollerte forhold. Mer informasjon om dette og søknad om å prøve utfordringen finnes på http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html Hvis ikke de har lyst til å prøve utfordringen for å bevise at de er klarsynte, så burde dere kanskje ikke rådføre dere med dem når det kommer til deres eget følelsesliv og velvære, og heller henvende dere til noen dere stoler på fordi de er deres gode venner, familie eller har profesjonell bakgrunn for å håndtere deres situasjon.
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Siden dere har så flinke klarsynte har de sikkert ikke noe problem med å vinne en million dollar. Alt de behøver å gjøre er å bevise at de er klarsynte under kontrollerte forhold. Mer informasjon om dette og søknad om å prøve utfordringen finnes på http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html Hvis ikke de har lyst til å prøve utfordringen for å bevise at de er klarsynte, så burde dere kanskje ikke rådføre dere med dem når det kommer til deres eget følelsesliv og velvære, og heller henvende dere til noen dere stoler på fordi de er deres gode venner, familie eller har profesjonell bakgrunn for å håndtere deres situasjon. Ingen at de jeg kjenner har noe behov for å "bevis" at de er synsk på en slik måte. De som forventer at noen skal klare å bevise det utifra deres tester har ingen innsikt i hva det vil si å være synsk. 6
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Glemte foresten å svare på en ting. Når man kontakter noen å ber om råd eller svar, så bør man også kanskje vurdere litt sin egne handlinger også. Ekspempel; En dame kom til meg å ba meg legge tarot kort på henne med spørsmål om hvordan det kom til å gå med forholdet hennes. Kortene viste brudd, så jeg sa det kom ikke til å være de to for bestandig. "Ja vell" sa damen og gikk å slo opp med typen fordi "kortene hadde bedt henne om det"... Da har man missforstått litt altså. 5
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Hvis de ikke klarer å bevise at de er "synske", hvordan vet man da at de er synsk i det hele tatt? Hvis de sitter med evner eller innsikt utover det normalt menneskelige og bruker disse til å hjelpe hver eneste dag, hvorfor vil de da ikke gjøre det de gjør hele tiden? Man trenger ikke å vinne de 6 millionene for egen vinning engang, man kan gi dem til de trengende, veldedige organisasjoner etc. Det er ganske egoistisk overfor de som behøver hjelp at de synske sitter med denne muligheten til å hjelpe økonomisk, men ikke benytter seg av den. I tillegg som en bonus hadde man jo fått ganske sterke bevis for at synskhet er et virkelig fenomen, og man kunne smelt det rett opp i ansiktet på tvilere og skeptikere.
Gjest Evans Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 (endret) Sikker på at hun ikke skal ha penger senere TS? Typisk at det er gratis nå, men når det virkelig begynner å bli spennende skal de ha penger - og da kanskje en hel del. Jeg syns det er ok om man har fast avtalt pris på forhånd, men om det kommer overaskende krav om summer senere, så syns jeg det ikke er greit lenger. Jeg har selv prøvd meg på klarsynte, da jeg var langt, langt nede pga kjærlighetssorg. Jeg brukte riktignok aldri over 400 kr til sammen, så ser ikke på det som et økonomisk tap, men lærte en god del: Stol heller på deg selv, enn noen som påstår at de kan se inn i fremtiden. Du er herre over ditt eget liv De spådommene jeg fikk var helt, helt på jorde, hehe - av to ulike folk. Da jeg prøvde meg på klarsynte var jeg inne på et forum for å lese litt om det generelt, finne en god klarsynt m.m. Der var det mange, mange som led av avhengighet i forhold til disse klarsynte og brukte rubbel og bit på telefoner og mail til disse. Om du skal bruke en klarsynt, så pass på at du ikke utvikler en avhengighet og ikke bruker mer penger enn du syns er greit. Ikke tro blindt på informasjonen du får. Jeg sier ikke at det kanskje, kanskje kan være noen der ute som har egenskaper andre ikke har, men de er i så fall i et bitte, bitte, bitte lite fåtall. Jeg ville heller anbefalt deg å bruke penger på velvære - ta en spa behandling, snakk med ei god venninne og gjør andre gode ting mot deg selv. Endret 25. september 2013 av Evans
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Healere er klarsynte, og blir etter hvert autoriserte. De tar da opp til 500 kr pr time, og mange av dem er treff-sikre. Man vil jo merke det selv, - om det har effekt eller ikke. Har det effekt så er det jo bare å fortsette og søke hjelp der Anonymous poster hash: 85c0e...663 1
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Hvis de ikke klarer å bevise at de er "synske", hvordan vet man da at de er synsk i det hele tatt? Hvis de sitter med evner eller innsikt utover det normalt menneskelige og bruker disse til å hjelpe hver eneste dag, hvorfor vil de da ikke gjøre det de gjør hele tiden? Man trenger ikke å vinne de 6 millionene for egen vinning engang, man kan gi dem til de trengende, veldedige organisasjoner etc. Det er ganske egoistisk overfor de som behøver hjelp at de synske sitter med denne muligheten til å hjelpe økonomisk, men ikke benytter seg av den. I tillegg som en bonus hadde man jo fått ganske sterke bevis for at synskhet er et virkelig fenomen, og man kunne smelt det rett opp i ansiktet på tvilere og skeptikere. Helt ærlig så tror jeg ikke de som faktisk er født med disse evnene er så interessert i at det skulle bli "bevist". Tenk den strømmen av folk som skulle ha hjelp da. Og det er faktisk utrolig slitsomt å holde på med. Og hvis det nå hadde kommet frem at det faktisk finnes synske folk, hvor mange sjarlataner tror du ikke det hadde kommet da? Det er da alt for mange av de allerede! Sikker på at hun ikke skal ha penger senere TS? Typisk at det er gratis nå, men når det virkelig begynner å bli spennende skal de ha penger - og da kanskje en hel del. Jeg syns det er ok om man har fast avtalt pris på forhånd, men om det kommer overaskende krav om summer senere, så syns jeg det ikke er greit lenger. Jeg har selv prøvd meg på klarsynte, da jeg var langt, langt nede pga kjærlighetssorg. Jeg brukte riktignok aldri over 400 kr til sammen, så ser ikke på det som et økonomisk tap, men lærte en god del: Stol heller på deg selv, enn noen som påstår at de kan se inn i fremtiden. Du er herre over ditt eget liv De spådommene jeg fikk var helt, helt på jorde, hehe - av to ulike folk. Da jeg prøvde meg på klarsynte var jeg inne på et forum for å lese litt om det generelt, finne en god klarsynt m.m. Der var det mange, mange som led av avhengighet i forhold til disse klarsynte og brukte rubbel og bit på telefoner og mail til disse. Om du skal bruke en klarsynt, så pass på at du ikke utvikler en avhengighet og ikke bruker mer penger enn du syns er greit. Ikke tro blindt på informasjonen du får. Jeg sier ikke at det kanskje, kanskje kan være noen der ute som har egenskaper andre ikke har, men de er i så fall i et bitte, bitte, bitte lite fåtall. Jeg ville heller anbefalt deg å bruke penger på velvære - ta en spa behandling, snakk med ei god venninne og gjør andre gode ting mot deg selv. Jeg har enda ikke møtt en eneste seriøs klarsynt som skal ha betalt. Å ta seg betalt er svindel i mine øyne, og jeg syns det er så synn at så mange går på det. Om noen er takknemlige og ønsker å gi en gave (som ikke er penger) så er det noe helt annet. Men å ta betalt for å hjelpe noen med gavene sine er så stygt! 2
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 Healere er klarsynte, og blir etter hvert autoriserte. De tar da opp til 500 kr pr time, og mange av dem er treff-sikre. Man vil jo merke det selv, - om det har effekt eller ikke. Har det effekt så er det jo bare å fortsette og søke hjelp der Anonymous poster hash: 85c0e...663 Healer og klarsynt er to forskjellige ting. Healer har gaven til å finne folks fysiske problemer og helbrede det, synske ser fremtiden. (eller rettere sakt, får beskjeder om fremtiden). Det er mange som sier at mediumer er synske også, men det er også helt feil.
Gjest Evans Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 (endret) Jeg har enda ikke møtt en eneste seriøs klarsynt som skal ha betalt. Å ta seg betalt er svindel i mine øyne, og jeg syns det er så synn at så mange går på det. Om noen er takknemlige og ønsker å gi en gave (som ikke er penger) så er det noe helt annet. Men å ta betalt for å hjelpe noen med gavene sine er så stygt! Men det er veldig mange som faktisk tar betalt (om de er seriøse eller ikke vet jeg ingenting om, men mange tar uansett betalt - og vi vet ikke hvordan TS sin klarsynt er) - og det er et kjent trisk å vente med betaling før det blir virkelig spennende og man MÅ vite hva som skjer. Om TS sin klarsynt etterhvert skal ha betalt, eller om TS bruker andre som tar betalt, så bør TS være forsiktig så hun ikke bruker mer penger enn hun har tenkt/har råd til, eller får en avhengighet til klarsynte. Endret 25. september 2013 av Evans
Gjest Arch Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Slike tråder som dette får meg til å miste troen på mennesket. Hva er det som får velfungerende mennesker til å tro på svada? 10
edderkoppdame Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 ja, man må jo være synsk om man spår at en kjærlighetssyk dame kommer til å få barn en gang. 8
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Men det er veldig mange som faktisk tar betalt (om de er seriøse eller ikke vet jeg ingenting om, men mange tar uansett betalt - og vi vet ikke hvordan TS sin klarsynt er) - og det er et kjent trisk å vente med betaling før det blir virkelig spennende og man MÅ vite hva som skjer. Om TS sin klarsynt etterhvert skal ha betalt, eller om TS bruker andre som tar betalt, så bør TS være forsiktig så hun ikke bruker mer penger enn hun har tenkt/har råd til, eller får en avhengighet til klarsynte. Ja, det er dessverre veldig mange som tar seg betalt. Og det syns jeg er hårreisende. Spesielt disse spåtelefonene som skal ha blodpris. Og jeg er helt 100% enig med deg at TS må være forsiktig! 1
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Sliter med kjærlighetssorg over det jeg trudde var drømmemannen, en mann som en så fokusert på sine egne hobbyer og mål at han ikke har tid til dame nå.. Kontaktet kjent klarsynt for å høre om ho visste om noen som kan spå meg i kjærlighet.. Hun sa hun kunne se på meg. Det skal hun også gjøre men bare når jeg snakket med henne da kunne hun uttale seg en del om denne mannen. jeg sendte henne et bilde og hun knne fortelle mer som stemmer, synes det er ganske sprøtt. Plutselig sa hun uten at jeg hadde spurt at hun så jeg kom til å få barn. At hun så det tydelig.. Skal snakke mer med henne neste uke. Både om denne fyren og om meg selv. Nå skal det sies at hun ikke har penger for dette.. Noe som har lignende erfaringer? Anonymous poster hash: c37df...881 Jeg er ikke klarsynt, men intuitiv, og mange søker hjelp av meg på grunn av det. Men det jeg har opplevd er at mange skal teste meg, og noen tror jeg leser tanker. For eksempel kom en tidligere venninne til meg, og lurte på hva jeg så i hennes framtid. Jeg så at hun følte seg utilstrekkelig overfor barna sine, og at en gammel konflikt hadde blusset opp. Hun ville vite hvilken konflikt, men det kunne jeg ikke vite, jeg er ikke tankeleser. Uken etter fikk jeg vite at hun hadde gått fra mannen sin samme dag som hun snakket med meg. Hun forventet at dette var noe jeg skulle vite, uten at hun fortalte meg det. Mitt råd til deg er å ikke tro at den klarsynte er tankeleser, og at hun kan gi deg konkrete svar uten at du bidrar med noe,
Gjest Arch Skrevet 25. september 2013 #16 Skrevet 25. september 2013 Ja, det er jo veldig intuitivt å se på en venninne at en konflikt har oppstått når hun har gått fra mannen sin. Noe annet ville vært mer snodig, da må man jo være en ufattelig dårlig menneskeleser. 7
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #17 Skrevet 25. september 2013 Ja, det er jo veldig intuitivt å se på en venninne at en konflikt har oppstått når hun har gått fra mannen sin. Noe annet ville vært mer snodig, da må man jo være en ufattelig dårlig menneskeleser. Poenget var at hun forventet at jeg skulle vite hva hun var opprørt over, uten at hun skulle si noe. Og absolutt alle er intuitive, men noen stoler mer på intuisjonen enn andre. Jeg er veldig var på sinnsstemninger, mer enn de fleste, men jeg er altså ikke tankeleser, selv om enkelte forventer at jeg skal være det.
Malu'en Skrevet 25. september 2013 #18 Skrevet 25. september 2013 Helt ærlig så tror jeg ikke de som faktisk er født med disse evnene er så interessert i at det skulle bli "bevist". Tenk den strømmen av folk som skulle ha hjelp da. Og det er faktisk utrolig slitsomt å holde på med. Og hvis det nå hadde kommet frem at det faktisk finnes synske folk, hvor mange sjarlataner tror du ikke det hadde kommet da? Det er da alt for mange av de allerede! Jeg har enda ikke møtt en eneste seriøs klarsynt som skal ha betalt. Å ta seg betalt er svindel i mine øyne, og jeg syns det er så synn at så mange går på det. Om noen er takknemlige og ønsker å gi en gave (som ikke er penger) så er det noe helt annet. Men å ta betalt for å hjelpe noen med gavene sine er så stygt! Hvaa??? Så dem som tar betalt for å gjøre en jobb, er ikke seriøs? Da er jeg sikker på at du får både elektriker, rørlegger, prest og lege og ellers alle andre du måtte benytte tjenestene til, til å jobbe gratis? Og jeg tar det da som en selvfølge at du selv også ikke tar ut lønn for den jobben du gjør hver dag..
Malu'en Skrevet 25. september 2013 #19 Skrevet 25. september 2013 Ja, det er dessverre veldig mange som tar seg betalt. Og det syns jeg er hårreisende. Spesielt disse spåtelefonene som skal ha blodpris. Og jeg er helt 100% enig med deg at TS må være forsiktig! Er det blodpris? Tror du bør gjøre litt bakgrunnssjekk før du uttaler deg. Jeg jobber selv på en slik spåtelefon (uttales som om man har en sur sitron i munnen). I gjennomsnitt varer en samtale 6-8 minutter som gir en pris på mellom kr. 155-210 kroner. På den tiden får man svar på 1-3 spørsmål alt etter hvor stort spørsmålet er.
Gjest Arch Skrevet 25. september 2013 #20 Skrevet 25. september 2013 200 kr for vill gjetting på telefon er ganske dyrt, spør du meg. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå