Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 I natt skjedde det noe helt merkelig. Jeg og samboeren min lå og sov, og kvart over tre ringte mobilen min. Det sto det var han som ringte. Jeg tok den, men det var ingen i andre enden. Så sier jeg til at han at "du ligger sikkert oppå mobilen din eller noe", men neida, mobilen hans lå på nattbordet. I anropsloggens hans sto det ikke at jeg hadde ringt, men i min anropslogg hadde det akkurat kommet inn en nylig samtale fra han. Så prøvde jeg å ringe opp igjen til det nummeret som hadde ringt meg, og dermed ringte (selvfølgelig) mobilen hans. Hva i alle dager skjedde?
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Even beinløs. En gang ringte han meg fra Texas midt på natta. Fem ganger faktisk.
Anciol Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Sikkert en katt som har sneket seg inn og kommet borti mobilen og så har den blitt så skremt av lyden at den har stukket:)
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Har han tvillingkort i en annen telefon som noen kan ha brukt? Anonymous poster hash: e2dde...4f3 5
Gjest Evans Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Telefonen som lever sitt eget liv og bølleringer til deg om natta
Gjest Arch Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Snålt. Jeg fikk sms fra mannen som kom opp med er fremmed nr. Mye rart i televerdenen.
Bloggleseren Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Enten feil hos telefonileverandøren hans eller tvillingkort. 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Tvillingkort son han har gitt bort. Lukter utroskap lang vei. Be om å få sjekket fakturaen Anonymous poster hash: 9f668...ac9 4
Poserose Skrevet 25. september 2013 #10 Skrevet 25. september 2013 (endret) Slutt å si at det er utroskap da, gir jo ikke litt mening engang. Min gamle iphone fant det for godt å ringe hvem den ville i et døgn. Telefonen min lå på benken, den skrudde på talekontroll og hørte noen obskure lyder den tolket som for eksempel "Ring Hanne" og så gjorde den det. Løste det ved å gjennopprette den. Endret 25. september 2013 av Poserose 2
Bloggleseren Skrevet 25. september 2013 #11 Skrevet 25. september 2013 Tvillingkort son han har gitt bort. Lukter utroskap lang vei. Be om å få sjekket fakturaenAnonymous poster hash: 9f668...ac9 Det er da vel ingen som er utro som gir bort tvillingkort til elskerinnen? Snakk om å be om bråk. Da må det jo være bedre å gi henne eget nr hvis man først skal holde henne med telefon. 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #12 Skrevet 25. september 2013 Akkurat det samme skjedde meg også. Det var noen andre som ringte deg, men det nummeret var midlertidig koblet til navnet til typen din. Kan skje det. For min del med samsung. Anonymous poster hash: 8ffbf...b57
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #13 Skrevet 25. september 2013 Tja. Min mor hadde i en kort periode samme mobilnummer som et vilt fremmed menneske, det førte til noe forvirring inntil selskapet fikk ordnet opp. Anonymous poster hash: e4eb4...612 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Forrige gang jeg byttet nummer fikk jeg samme nummeret som en annen+ at hans telefonregning kom til meg! Skjønte jo ingenting, var mye rart helt til vi fant ut av feilen. Anonymous poster hash: cfe0f...470 1
Sweet77 Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 (endret) Det kan være noen som har stjelt nummeret hans? Det opplevde jeg en gang, men riktignok på et gammelt nummer. I mitt navn, til min gamle adresse. Grunnen til at jeg fant det ut var at jeg fikk en inkassosak i posten til min nye adresse fordi de ikke hadde betalt. Teleselskapet var først overbevist om at det var meg, og jeg anmeldte altså en ukjent person. Men siden fakturaen sto i mitt navn hadde jeg fullmakt til å la dem gjøre litt detektivarbeid mot de numrene som var oppringt. Når de sjekket med dem som eide disse numrene så fant de fort ut hvem det var. Dette er jo svindel, og hvordan de gjorde det vet jeg ikke, men det jeg tenker TS er at noen på lignende måte kan ha opprettet et tvillingkort i din samboers navn uten hans viten. Så rådet om å sjekke fakturaen er bra, kanskje noen sitter og ringer på hans regning. Endret 25. september 2013 av Flair
Zzyzx Skrevet 26. september 2013 #16 Skrevet 26. september 2013 Det hender at disse moderne smarttelefonene ikke helt henger med i svingene. Jeg opplever f.eks. inimellom at når jeg sender sms så havner sms-en inn under samtale med et helt annet menneske. Når det skjer utgående, så kan det godt være det skjer på innkommende også. Hvis jeg var deg så ville jeg fått en spesifikasjon fra de du har abonnement hos og sjekke hvilket nummer som faktisk står på den.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #17 Skrevet 26. september 2013 A glitch in the matrix Anonymous poster hash: 093c7...a9b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #18 Skrevet 26. september 2013 Mye rart skjer med telefoner. Det rareste jeg har hørt om, og sett er dette. Min far ringte min søster og et bilde kommer opp (kontaktbilde). Det var av en vi vet hvem ee, men ikke kjenner godt. Hun hadde han ikke på facebook, ingen bilder av han, ikke nummeret. Ringte til foreldrene hans og hørte om han hadde hatt en slik telefon (tenkte kanskje han hadde hatt det og levert den inn og min søster fikk den ved en feiltagelse, men nei). Det var altså INGENTING som knyttet han til telefonen what so ever. Men bildet kom opp like herlig hver gang faren min ringte. Anonymous poster hash: aefd3...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå