AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Uforpliktende sex passer fin inn i karrierekvinnens øvrige livsstil, mener dansk sexolog. http://www.dagbladet.no/2013/09/24/nyheter/okonomi/hegnarno/sorholt/residence/29431935/ Dette er jo ganske logisk spør du meg, og enda en grunn for kvinner til å satse på utdannelse og karrierer. Anonymous poster hash: 66c85...6b1
Mike Waters Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Dagbladet, C-date og en ukjent dansk sexolog er også de jeg forholder meg til når jeg skal vite litt om hvordan kvinner er skrudd sammen!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 De har mer tilfeldig sex fordi de har færre barn, er mer opptatt av seg selv, vanker oftere i mannsdominerte miljø, vil ikke forplikte seg osv osv. Disse opplysningene kommer fra løse luften, kanskje telepati fra en forsker i nærheten? Mer sex enn et par har de neppe. Ikke hvis absolutt alle par telles med. Veldig få er som kjent lenge sammen i dag. Anonymous poster hash: 28826...f5a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå