AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Jeg har tatt pergotine, otrivelle og nå tar jeg chrinone. Jeg føler meg helt hormonifisert. Utrolig slitsomt opplever jeg det som. Det farger dagene mye mer enn jeg trodde de skulle gjøre. Og jeg bare gruer meg - gruer meg til å gjøre dette en - x antall ganger til. Jeg vet at prøving gjør at man er på et heldig sted her i livet. Og jeg har fra før to barn så jeg vet at det går. Så at jeg sitter her og synes allt er kjipt er vel bare noe jeg må riste av meg. Er det andre som gjennomgår de samme kurene? Reagerer dere like sterkt som meg? Jeg har bryster som sprenger, mage med kraftige mensensmerter, svimmel, har hetetokter, er SINNA - og ser ut som min kollega sier: som at jeg gjennomgår et helvete. Jeg gjør det ganske labert på jobben fortiden og hjemme har jeg bare lyst til å hjemme meg så ingen skal huske at Mamma er sånn. Det samme går for vennenen mine ha ha. Er det mulig. Hvorfor er det ikke mulig å styre disse emosjenen mer? jeg har gått fra rasjonell til emosjenell på en syklus. Vanskelig også å forklare mannen at jeg ikke mener å være slik. ARGH Er det noen flere som har det slik fortiden? Anonymous poster hash: c6a34...f44
Athene Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Ikke for tiden. Men jeg har vært gjennom syv forsøk med pergotime og seks forsøk med icsi, de siste med opp til 6-7 uker på hormoner, så kjenner meg igjen i søvnløshet, kvalme, oppkast, mageproblemer, migrene, hetetokter, enorm mage, vonde bryst, kraftige mensmurringer og svingende humør. Det er viktig å sette ord på det for mannen, for min del har han vært en enorm støtte, avlastet meg på alle måter i hverdagen og akseptert alt av humørsvingninger med et smil og blomster/små gaver på grunn av det jeg har gått gjennom. Jeg hadde aldri klart dette uten han. Og en fleksibel og snill arbeidsgiver, som ordnet fleksitid og andre arbeidsoppgaver. Den største tørsten er vel at det er forbigående, og at det er så uendelig verdt det dersom det klaffer.
pjuskefjes Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Takk for svar. det hjelper så mye i disse ensomme men allikevel folksomme dager.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Jaja, jeg gunner på med trenbolon i en 6 ukers intervall og skal ta stryketest etter det. Vet akkuratt hvordan du har det. Anonymous poster hash: 0221e...875
Juce Skrevet 26. september 2013 #5 Skrevet 26. september 2013 Jeg kjenner igjen dine symptomer, og har vært gjennom det samme som deg. Vi var heldige, og det klaffet på vår 5. Kur, er nå 11 uker på vei :-) Krysser fingrene for at dere også lykkes
pjuskefjes Skrevet 2. oktober 2013 #6 Skrevet 2. oktober 2013 Uff. Nå er jeg på den 15 dagen etter eggløsning. Har ikke turt å teste. Jeg hadde søndagen som markør for IKM - har vanligvis menstruasjon på den 12 dagen. Jeg har lest - ikke smart - at crinonen kan utsette menstruasjonen i noen tilfeller - derfor tror jeg liksom at det er det som er årsaken. Jeg har skikkelig teste noia..Håper så inderlig at det har skjedd noe - men jeg klarer ikke å tro at jeg kan få det til har mistet helt selvtilliten på det området.
Juce Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Crinone forsinka mensen til meg også, med ca 5 dager mener jeg..
pjuskefjes Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Ja: jeg stoppet med crinonen . så nå sitter jeg bare og veeeenter på mens med utrolig mye menssmerter. Fy søren for noe gris ADLRI mer. Jeg har ikke måttet ta det med mine to andre små troll - så jeg håper jeg slipper i neste runde, for å si det sånn. Jeg testet da 15 dpo - tok meg i det og kjøpte en digital test: IKKE GRAVID - lot det bli igjen lite tolkningsmuligheter, og glad for det Men fy søren så mensmerter jeg har hatt nå i 3 dager - helt ubegripelig= crinone= noe skikkelig dritt. Takk for svar, forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå