AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #1 Skrevet 25. september 2013 Hei og god kveld. Jeg var saa heldig at jeg motte en fantastisk jente i sommer, hun jobbet her i hele 4 maaneder men jeg motte hun bare 3 uker for hun reiste tilbake til Frankrike. Jeg saa henne nesten hver dag i 3 uker og har snakket med henne hver dag paa facebook i ca 2 maaneder. I helga var jeg i Paris og motte henne i noen dager. Vi er ikke kjaerester fordi vi vet at det ikke gaar pga avstanden, vi kaller hverandre date og og dater naar vi motes. Problemet mitt er at jeg liker denne jenta altfor godt, har aldri folt det slik. Drommen hennes er aa bosette seg og jobbe i Norge, hun for kanskje en 4 maaneders internship jobb i Norge i mai, men maa tilbake til frankrike etter det for aa fullfore mastergraden. Hun fortalte meg at om hun var bosatt i skandinavia saa ville hun vaert kjaeresten min, men det blir for vanskelig slik det er naa. Greia er at det ikke er en dritt jeg kan gjore, jg dro til frankrike i helga for aa mote henne men tiden gikk altfor fort, hun sier hun ikke har det bra naa fordi hun motte meg og vi maatte reise fra hverandre. Jeg sa ogsaa at jeg kanskje skulle komme til hjembyen hennes i oktober men da sa hun at det ikke er bra for henne aa mote meg igjen da hun kommer til aa vaere odelagt i flere maaneder etter at jg har reist. Men senere ble vi enig i at jeg kanskje burde komme likevel og bli der i ca 10 dager. Hun skal til Oslo i desember paa ferie ogsaa. Sporsmaalet mitt er har noen tro paa at dette kan funke? Det er komplisert og virker umulig men vil virkelig ikke gi slipp paa jenta bare fordi hun har en utenlandsk adresse. Har noen opplevd lignende og klart seg? Det er vanskelig aa vaere fra hverandre saa mye, saa jeg skjonner at hun synes dette er hardt, hardt for meg er det ivertfall. Anonymous poster hash: ff86a...993
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 Norge - USA her, det ordner seg om man bare vil. Null problem, og enda enklere er det når begge er i Europa. Anonymous poster hash: f89a5...592 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 (endret) USA-Norge her og, funker som fy Endret 25. september 2013 av Emmanuelle
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 hva er hemmeligheten? Anonymous poster hash: ff86a...993
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Det kan absolutt gå, hvis dere har økonomi/mulighet til å sees noen ganger i halvåret.. Hvis dere virkelig vil dette, ser jeg ikke at det ikke skal gå. Anonymous poster hash: fcb7e...39e
Gjest Geesus Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 hva er hemmeligheten? Anonymous poster hash: ff86a...993 Hemmelighet? Handlet bare om å ville for min del. Han ville, jeg ville, voila! Gift.
Shantee Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Frankrike er jo ikke langt unna! Jeg møtte min kjæreste, nå samboer, i Sør-Europa for noen år tilbake. Vi var sammen hver dag i 2 uker og han kom første gang hit bare etter 3 uker. Etter det så vi hverandre minst 1 uke hver måned. Jeg reiste nedover og han reiste oppover. Dette gikk i nesten to år til vi fikk nok og han flyttet hit permanent. Jeg tror om man møter den rette så står ingenting i veien for deg.. man bare får det til å gå rundt. Det er en lang og hard prosess men absolutt verdt det!! Synes du hun er verdt å satse på bør du gjøre alt for å holde på henne... ellers kommer du en dag til å angre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå