AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Jeg er en litt overvektig jente som tidlig i juni ble kjent med en gutt på min alder (21), vi møttes på byen. Han var ganske tynn, sjenert, morsom. litt søt og sjarmerende. Han var veldig full første gang vi møttes, men oppførte seg fortsatt ordentlig, vi pratet litt før han ut av ingensteds sa "Du er sykt søt, kunne jeg fått nummeret ditt?", jeg ga han nummeret mitt og fikk melding av han dagen etter. Vi møttes veldig ofte i sommerferien, jeg fikk følelser for han og han for meg. Vi snakket om å bli sammen, men siden jeg skulle flytte ganske langt unna pga studier ville jeg ikke. Jeg visste med meg selv at jeg ikke ville taklet et avstandsforhold. Jeg kunne se han ble såret, men han sa at han forsto. Vi holdt fortsatt kontakten til noen uker etter jeg hadde flyttet. Spol fram litt i tid til to uker siden, så tok han kontakt med meg igjen. Vi snakket om hva vi hadde gjort i det siste og slike ting. Jeg fortalte at jeg skulle flytte hjem igjen, ettersom jeg fant ut at studiet ikke var noe for meg. Han sa vi måtte finne på noe igjen når jeg kom tilbake. Vi har snakket hver dag siden dette, bare av å prate med han slik igjen merker jeg at følelsene kommer tilbake. Han er så snill, god og sjarmerende, men han har forandret seg veldig utseendemessig. I sommerferien begynte han å trene og endre dietten sin for å legge på seg. Dette har han klart og bare på bilder av han ser jeg en tydelig forskjell. Han har fått mer markerte muskler og blitt mer fyldig i ansiktet. Jeg har også sett på bilder på facebook at han har vært på noen fester og på veldig mange av bildene har han jenter på fanget eller holder rundt jenter. Tynne og pene jenter Ettersom jeg har begynt å få følelser for han igjen, så lurte jo jeg på om han har fått det igjen for meg og. Men jeg merker jeg er redd for å ta det opp, ikke bare fordi jeg kan bli avvist, men fordi jeg ikke føler meg bra nok for han lenger. Jeg er ikke veldig tykk, men litt overvektig og jeg vet ikke om han vil ha ei som meg lenger. Jeg flytter tilbake nå til helgen. Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 1b904...e88
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg har vært i nesten samme situasjon som deg! Gutten var slank, kjekk og populær. Jeg har alltid vært den stille, lubne jenta. Trodde ikke på at han var interessert i meg en gang. Vi begynte å prate som venner, men det utvikla seg fort. Han brydde seg rett og slett ikke om at jeg hadde noen kilo ekstra. Vi var sammen i 1,5 år. Det ble slutt for noen måneder siden, og det var kun pga. avstand det ble slutt. Mens jeg var i forholdet fikk jeg mye bedre selvtillit, en kjekk gutt, morsom og snill gutt kunne faktisk være interessert i MEG! Jeg ble mye mer utadvendt, og begynte også å spise sunnere og trene mer (ikke pga. han, han likte meg for den jeg var, men for min egen del) Fikk et helt nytt syn på livet egentlig. Nå er jeg 12 kg lettere, og har en helt normal vekt. Siden han fikk opp selvtilliten min såpass mye, har jeg mye lettere for å komme i kontakt med folk, og det er mange gutter som sjekker meg opp og spør om å finne på ting, noe som aldri hadde skjedd tidligere. Du burde absolutt satse på den gutten der, han viser jo tydelig at han er interessert i deg! Ikke alle gutter liker det samme type utseendet, og det er nok en grunn for at han liker akkurat DEG. Du er nok kjempefin som du er, og han liker personligheten din! Ikke tenk på at du ikke er god nok for han, for det er du absolutt! Han hadde ikke vist en slik interesse om du ikke var bra nok for han. Og selv om han har begynt å trene og fått finere kropp - betyr det ikke at han har forandret personlighet i samme slengen. Han er den samme på innsiden. Anonymous poster hash: bb408...a75 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Du overanalyserer. Han liker deg, ønsker kontakt med deg, og har sagt han syns du er søt. Att du tror det har forandret seg bare fordi han har forandret utseende sitt litt er trist. Du bør ikke spørre han om det..da sier du inndirekte at han tok til takke med deg før og at du ikke tror du er bra nok. Opp med hodet. Møt han og ta det som det kommer. Anonymous poster hash: 6ff1f...9a6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Normalt sett så liker jeg ikke lubne jenter best. Men det er noen av dere som er så skjønne at jeg ville valgt dere over alle andre slanke jenter i verden Det at han har fått litt mer muskler har ingenting å si for hva preferansene hans er. Anonymous poster hash: cfc67...307 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #5 Skrevet 2. oktober 2013 Herregud!!! Idag skrev han til meg at han håpet jeg ga han en sjanse til, for han ville så gjerne at jeg skulle bli hans. Da er det håp! :D Anonymous poster hash: 1b904...e88 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå