AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Flere som har erfaring med stor aldersforskjell mellom seg selv og kjæresten? Jeg er sammen med en mann som er 20 år eldre. Alt har klaffet veldig godt mellom oss, og jeg merker ingen aldersforskjell når det er bare oss to. Men han har barn, og en eks som han må forholde seg til ganske mye. veldig utfordrende til tider. I tillegg er mange av vennene hans tidligere vennepar av han og ekskona, og selvsagt også en del år eldre enn meg. Jeg har ingen barn, og iblant føler jeg at jeg kommer litt til kort. En del av meg ønsker virkelig ikke at de skal oppfatte meg som en slags golddigger, eller en umoden liten jentunge, for jeg er så langt fra det! Jeg sliter litt med selvtilliten i dette forholdet, og det er ikke fordi han ikke viser at han er glad i meg. Tvert imot er han veldig oppmerksom og fantastisk:-) Men jeg er redd for at jeg selv kan komme til å ødelegge dette, med å henge meg opp i hva andre kan komme til å mene om oss. For helt ærlig, det spiller vel ingen rolle? Anonymous poster hash: ce01f...15d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Hva er alderen deres? Anonymous poster hash: f6214...6ef
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Flere som har erfaring med stor aldersforskjell mellom seg selv og kjæresten? Jeg er sammen med en mann som er 20 år eldre. Alt har klaffet veldig godt mellom oss, og jeg merker ingen aldersforskjell når det er bare oss to. Men han har barn, og en eks som han må forholde seg til ganske mye. veldig utfordrende til tider. I tillegg er mange av vennene hans tidligere vennepar av han og ekskona, og selvsagt også en del år eldre enn meg. Jeg har ingen barn, og iblant føler jeg at jeg kommer litt til kort. En del av meg ønsker virkelig ikke at de skal oppfatte meg som en slags golddigger, eller en umoden liten jentunge, for jeg er så langt fra det! Jeg sliter litt med selvtilliten i dette forholdet, og det er ikke fordi han ikke viser at han er glad i meg. Tvert imot er han veldig oppmerksom og fantastisk:-) Men jeg er redd for at jeg selv kan komme til å ødelegge dette, med å henge meg opp i hva andre kan komme til å mene om oss. For helt ærlig, det spiller vel ingen rolle? Anonymous poster hash: ce01f...15d Hva andre mener, spiller ingen rolle. Prøv å ikke tenk på hva andre kanskje tenker og mener. Har du/dere også venner på din egen alder som du/dere treffer regelmessig?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Hva er alderen deres? Anonymous poster hash: f6214...6ef 27 og 47 Anonymous poster hash: ce01f...15d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Hva andre mener, spiller ingen rolle. Prøv å ikke tenk på hva andre kanskje tenker og mener. Har du/dere også venner på din egen alder som du/dere treffer regelmessig? Du har selvsagt helt rett..Men det er lettere sagt enn gjort;-) Jeg vet han er veldig stolt av meg, noe han viser støtt og stadig. Og jeg er veldig stolt av å være kjæresten hans. Og jeg vet også at det kommer til å bli lettere etterhvert, når vi har vært sammen et par år. For da er jeg ikke lenger "bare en liten flørt", som jeg overhørte noen si.. Selv mener jeg at jeg går godt sammen med folk i alle slags aldre. Jeg jobber med mennesker, og har gjennom jobben gjort mange verdifulle erfaringer, og har etter min mening mye å komme med:-) Men så er det disse fordommene, da..flere av hans vennepar har vært gift i mange år, og mitt inntrykk er at jeg er en som prøver å stjele plassen til ekskona. Det gjelder selvsagt ikke alle, jeg har truffet et par hyggelige folk også, heldigvis! Men jeg merker en kald skulder når jeg får den, og det fortjener jeg ikke. Må også nevne at de har vært skilt i flere år, så jeg har absolutt ikke vært involvert i noe samlivsbrudd. Skulle tro vennene hans var glade på hans vegne.. Anonymous poster hash: ce01f...15d
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Velg å bruke mindre tid på de som du merker gir deg en kald skulder. De er ikke mye til vennemateriale, og dere kan etterhvert finne andre, felles venner. Det som betyr noe er at dere elsker hverandre, ikke la utenforstående trekke det gode dere har ned i søla. Det vil alltid finnes noen som ikke er i stand til å glede seg på andre sine vegne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå