AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Jeg har litt lyst til å prøve meg på nettdating. Jeg er en gutt på 22 år, er litt sjenert og har lyst på kjæreste. De få gangene jeg har fått kontakt med noen på byen for eksempel har det aldri blitt noe mer enn den kvelden. Det jeg er litt bekymret for er at jeg ikke er så veldig kjekk og er litt redd for at jeg kommer til å drukne litt på Sukker i alle de andre guttene som er der. I tillegg vet jeg ikke om jeg tør å treffe en fremmed, jeg ikke vet noe om eller isåfall veldig lite for en kaffe eller liknende. Noen som har noen erfaringer, oppmuntrende ord eller noe slikt? Anonymous poster hash: f559f...76f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Du velger selv hvor mye tid du vil bruke på å bli kjent før dere møtes. Søker du etter en som er samme type som deg skal du ikke se bort i fra at hun føler det lignende. Så lenge personligheten din kommer igjennom i profilen din så trumfer det å være så veldig kjekk hos jenter som er ute etter en som deg. Anonymous poster hash: 60950...d45
Gjest Gaea Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Så lenge du skriver noe mer enn ''hei :-) skjer? :-)'' i de første meldingene du sender så skiller du deg i hvert fall litt ut. En god profiltekst er også bare bra. Ellers kan du jo ta deg den tiden du trenger før du vil møte noen. Men altså, om du snakker med en du virkelig kommer overens med får du nok lyst til å møte henne, uansett hvor ''skummelt'' det er.
tunaen Skrevet 29. september 2013 #4 Skrevet 29. september 2013 Var også veldig skeptisk og nervøs for nettdating. men just do it! Du begynner bare å snakke med noen, og man finner fort ut om dette er en man har en god tone med. Etterhvert vil det føles naturlig å møtes. lykke til!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Man må være ganske hardhuda som gutt på nettdating. Du må være forberedt på å bli avvist endel ganger. Det er stor overvekt av gutter på nettdating og jentene drukner i meldinger, men det gjelder forsåvidt bare de pene jentene. Så hvis utseende ikke er så viktig for deg kan det gå bra. Også vil jeg anbefale å ikke snakke for lenge med jentene før du møter de, det brant jeg meg på en gang. Kjemi på internett er ikke det samme som kjemi i virkeligheten. Anonymous poster hash: 7e4cd...ada
Petra75 Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Man må være ganske hardhuda som gutt på nettdating. Du må være forberedt på å bli avvist endel ganger. Det er stor overvekt av gutter på nettdating og jentene drukner i meldinger, men det gjelder forsåvidt bare de pene jentene. Så hvis utseende ikke er så viktig for deg kan det gå bra. Også vil jeg anbefale å ikke snakke for lenge med jentene før du møter de, det brant jeg meg på en gang. Kjemi på internett er ikke det samme som kjemi i virkeligheten. Anonymous poster hash: 7e4cd...ada Hmf.. Kjenner jeg blir skikkelig glad inni meg når du skriver slik - jeg sliter ikke med å holde hodet over vannet når det gjelder meldinger jeg får, gitt.. For oss mindre pene da, så er det ikke utseendet som teller mest, men at profilteksten er god, at rettskrivingen funker, og at meldingen som sendes er litt utfyllende og at den kanskje relaterer til noe hun har i profilen sin. Ha gjerne flere bilder av deg, som viser litt av hvem du er. Ellers er jeg enig i at det sikkert er lurt å ikke vente for lenge med å treffes - ting oppleves ofte litt annerledes i virkeligheten. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Hmf.. Kjenner jeg blir skikkelig glad inni meg når du skriver slik - jeg sliter ikke med å holde hodet over vannet når det gjelder meldinger jeg får, gitt.. For oss mindre pene da, så er det ikke utseendet som teller mest, men at profilteksten er god, at rettskrivingen funker, og at meldingen som sendes er litt utfyllende og at den kanskje relaterer til noe hun har i profilen sin. Ha gjerne flere bilder av deg, som viser litt av hvem du er. Ellers er jeg enig i at det sikkert er lurt å ikke vente for lenge med å treffes - ting oppleves ofte litt annerledes i virkeligheten. Lykke til! Beklager, noen ganger kan jeg være litt ufølsom Anonymous poster hash: 7e4cd...ada
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Hei Bare en observasjon jeg har gjort meg når det kommer til usikre, sjenerte gutter som ikke har helt utseendet med seg, som har gjort at jeg ikke er interessert: det lyser gjennom at de er uerfarne (ikke veldig galt i seg selv) og når de skriver til deg, så merker man at de kanskje ikke er så veldig interesserte i akkurat deg, men det å få seg (en av sine første) kjæreste. Da føler man seg ikke veldig bra. Man blir på en måte bare et offer for deres "desperasjon" og en som er grei nok til at han kan få prøve ut seksuelle ting med. Det gjelder nok damer også, men nå er jeg en heterofil kvinne. Altså, ta kontakt fordi du er interessert i HENNE, hvis ikke merkes det rimelig fort. Dette var ikke ment som noe vondt mot deg, bare en utblåsning.Anonymous poster hash: cfaa6...03e 1
Petra75 Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Beklager, noen ganger kan jeg være litt ufølsom Anonymous poster hash: 7e4cd...ada Ingen fare - jeg er ikke veldig sart av meg. Men det er sikkert noen som er det, og som får seg en trøkk av slike formuleringer, så det er kanskje greit å ha det i bakhodet til en annen gang
Petra75 Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Hei Bare en observasjon jeg har gjort meg når det kommer til usikre, sjenerte gutter som ikke har helt utseendet med seg, som har gjort at jeg ikke er interessert: det lyser gjennom at de er uerfarne (ikke veldig galt i seg selv) og når de skriver til deg, så merker man at de kanskje ikke er så veldig interesserte i akkurat deg, men det å få seg (en av sine første) kjæreste. Da føler man seg ikke veldig bra. Man blir på en måte bare et offer for deres "desperasjon" og en som er grei nok til at han kan få prøve ut seksuelle ting med. Det gjelder nok damer også, men nå er jeg en heterofil kvinne. Altså, ta kontakt fordi du er interessert i HENNE, hvis ikke merkes det rimelig fort. Dette var ikke ment som noe vondt mot deg, bare en utblåsning.Anonymous poster hash: cfaa6...03e Er veldig enig i denne også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå