Gå til innhold

Kjæresten finner ik frem...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er dt normalt for gutter å måtte se etter eller kjenne etter for å finne ut vor han skal 'stikke den inn'? Kjæresten min må det. Og av og til stresser han sånn med dt at den blit slapp før han får dt til... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dt normalt for gutter å måtte se etter eller kjenne etter for å finne ut vor han skal 'stikke den inn'? Kjæresten min må det. Og av og til stresser han sånn med dt at den blit slapp før han får dt til... :-(

Slapp av og guide ham dit da vel. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Beklager at jeg er lite konstruktiv her, men måtte smile bredt av temaet :)(har sikkert vært i tilsvarende situasjon en gang) Det ække alltid like lett. Gjør som andre har sagt her; guide ham fram :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Det er helt normalt. Det er ikke så lett å ha styring på tingene heller. For å stappe den inn med en gang, må en ha ganske mye flaks, tror jeg. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg pleier å "styre den på plass" samtidig som vi presser oss sammen.. Ikke noe problem med "bomming" da..

Du er da vel en aktiv deltaker du også, ikke bare et passivt skuddmål?

Delta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge han ikke prøver å stikke den inn i øret ditt så går nok alt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Er dt normalt for gutter å måtte se etter eller kjenne etter for å finne ut vor han skal 'stikke den inn'?

Ja, det er helt normalt.

Men bare hele problemstillingen får meg til å lure på hvor gamle dere er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips; Tegn inn et kart med piler osv fra halsen og ned, f.eks. med karamellsaus. Da finner han garantert frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

det kommer vel også an på hvor stort hullet er...

vanskelig å treffe et lite hull i stor fart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Sikkert en uerfaren ung gutt det gjelder her.

Kjedelig, men noen må lære dem opp. Så ble det deg... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Min pleier også å stresse og ligger og jukker og jukker på en vegg uten hull 2 cm under det, men da bare tar jeg den og hjelper den opp dit og inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Det er ikke alltid like lett å treffe nei :wink: . Vinkelen har noe å si tror jeg. Noen ganger så er han heeelt på villspor. Men det er jo bare å hjelpe til. Og så ler vi litt så ordner det seg. Men jeg må ofte åpne meg opp for han med hendene så han kommer inni. Nytter ikke å bare putte den inn liksom - da må jeg i såfall være veldig våt.

Øvelse gjør mester. Hjelp han du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...