Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #1 Del Skrevet 28. april 2004 Er dt normalt for gutter å måtte se etter eller kjenne etter for å finne ut vor han skal 'stikke den inn'? Kjæresten min må det. Og av og til stresser han sånn med dt at den blit slapp før han får dt til... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yoni Skrevet 28. april 2004 #2 Del Skrevet 28. april 2004 Er dt normalt for gutter å måtte se etter eller kjenne etter for å finne ut vor han skal 'stikke den inn'? Kjæresten min må det. Og av og til stresser han sånn med dt at den blit slapp før han får dt til... :-( Slapp av og guide ham dit da vel. Verre er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity Skrevet 28. april 2004 #3 Del Skrevet 28. april 2004 Du vil heller at han ser etter enn at du får den i feil hull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. april 2004 #4 Del Skrevet 28. april 2004 Eg er vant til at det er jentas jobb Gjer det sjølv neste gong og sjå at det er mykje betre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. april 2004 #5 Del Skrevet 28. april 2004 Beklager at jeg er lite konstruktiv her, men måtte smile bredt av temaet (har sikkert vært i tilsvarende situasjon en gang) Det ække alltid like lett. Gjør som andre har sagt her; guide ham fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 28. april 2004 #6 Del Skrevet 28. april 2004 Du vil heller at han ser etter enn at du får den i feil hull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. april 2004 #7 Del Skrevet 29. april 2004 Det er helt normalt. Det er ikke så lett å ha styring på tingene heller. For å stappe den inn med en gang, må en ha ganske mye flaks, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #8 Del Skrevet 29. april 2004 hvis det er mørkt, så er det ikke så lett da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #9 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg pleier å "styre den på plass" samtidig som vi presser oss sammen.. Ikke noe problem med "bomming" da.. Du er da vel en aktiv deltaker du også, ikke bare et passivt skuddmål? Delta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 29. april 2004 #10 Del Skrevet 29. april 2004 Er dt normalt for gutter å måtte se etter eller kjenne etter for å finne ut vor han skal 'stikke den inn'? Kjæresten min må det. Og av og til stresser han sånn med dt at den blit slapp før han får dt til... :-( Så lenge han ikke prøver å stikke den inn i øret ditt så går nok alt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 29. april 2004 #11 Del Skrevet 29. april 2004 Er dt normalt for gutter å måtte se etter eller kjenne etter for å finne ut vor han skal 'stikke den inn'? Ja, det er helt normalt. Men bare hele problemstillingen får meg til å lure på hvor gamle dere er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 29. april 2004 #12 Del Skrevet 29. april 2004 Et lite tips; Tegn inn et kart med piler osv fra halsen og ned, f.eks. med karamellsaus. Da finner han garantert frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2004 #13 Del Skrevet 1. mai 2004 det kommer vel også an på hvor stort hullet er... vanskelig å treffe et lite hull i stor fart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #14 Del Skrevet 1. mai 2004 Sikkert en uerfaren ung gutt det gjelder her. Kjedelig, men noen må lære dem opp. Så ble det deg... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. mai 2004 #15 Del Skrevet 1. mai 2004 Min pleier også å stresse og ligger og jukker og jukker på en vegg uten hull 2 cm under det, men da bare tar jeg den og hjelper den opp dit og inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 1. mai 2004 #16 Del Skrevet 1. mai 2004 Det er ikke alltid like lett å treffe nei . Vinkelen har noe å si tror jeg. Noen ganger så er han heeelt på villspor. Men det er jo bare å hjelpe til. Og så ler vi litt så ordner det seg. Men jeg må ofte åpne meg opp for han med hendene så han kommer inni. Nytter ikke å bare putte den inn liksom - da må jeg i såfall være veldig våt. Øvelse gjør mester. Hjelp han du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå