Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer gjorde det slutt i går kveld, natten før bursdagen min og dagen jeg måtte ha en abort (barnet var ønsket, men det var dødt... Bare sånn at ikke dere som er imot abort skal hetse dette, for det var ikke noe valg...) dette var selvfølgelig veldig vondt for meg.

Vi må flytte fra hverandre fra en stund fordi leiligheten vi leier har mye feil i rørene så vi hadde valgt å flytte, og den nye leiligheten hadde vi da ikke fått før 15 desember. Han mente at dette var et stort problem for han, siden han mente at han ikke hadde klart å balansere meg inn i livet sitt om vi ikke bodde sammen. Jeg syntes dette er en utrolig dårlig grunn og da sier han at det også er fordi jeg ikke stoler nok på han og at vi krangler litt mye. Jeg stoler ikke helt på han fordi jeg har tatt han i småløgner veldig ofte og historiene hans henger ikke alltid helt sammen ( derfor da kranglingen) dette er alt fra småting til litt større situasjoner.

Jeg vil ha han tilbake og mener at grunnen han gir til å gjøre det slutt ikke er nok til at vi ikke kan prøve igjen.

Har noen noe tips eller innspill? Veldig vanskelig for meg akkurat nå... Operasjon i morges og bursdag i dag - og mistet gutten jeg elsker ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en dritt som gjorde det slutt samme dagen som du tok en ufrivillig abort. Jeg tror du skal være glad det er slutt, og heller se frem til ditt neste forhold med en bedre fyr. Tips: jobb med dine usikkerheter og sjalusi, det kan faktisk pushe gubben over kanten til å faktisk bli utro fordi det er slik at du nesten forventer det uansett.

Skrevet

Kan det være at aborten har gått sånn inn på ham at det er derfor? Det å miste et barn har gjort slutt på forhold før.

Anonymous poster hash: 5d041...9aa
Skrevet

TS her

Han hadde ikke noe problem med denne aborten dom kunne ødelagt forholdet våres, senest to dager siden snakket vi om å prøve igjen om ikke då lenge og om den nye fine leiligheten i desember... Det kom helt plutselig fra han... Er bare knust nå.

Skrevet

TS her

Han hadde ikke noe problem med denne aborten dom kunne ødelagt forholdet våres, senest to dager siden snakket vi om å prøve igjen om ikke då lenge og om den nye fine leiligheten i desember... Det kom helt plutselig fra han... Er bare knust nå.

Tror du det er noen andre i bildet?

Er han egentlig noe å samle på siden han lyver osv? Husk, det er ikke sikkert at du egentlig er en sjalu , mistenksom type, men at han får deg til å bli det ( med god grunn ). Opplever man flere løgner med en person, er det ikke rart at man ikke tror på vedkommende, og blir mistenksom...

Vil du være sammen med en du ikke kan stole på?

Skrevet

Ts her

Jeg tror egentlig ikke det er noen andre i bildet, håper ikke det. Han sier at han fortsatt ville være venner og forsto om jeg enten trengte tid for meg selv, eller være en del med han i starten. Vi bor fremdeles sammen i litt under en uke til, og jeg så på angropsloggen hans - hvor det ikke er noen jeg ikke kjenner til, eller noen jeg reagerer på. Han kunne sikkert slettet det, men siden vi er sammen hele dagen nå, så hadde jeg vel latt merke til hemmeligheten rundt mobilen hans eller noe, men har ikke vært noe der... Håper jeg.

Skrevet

Du sier du har tatt han i småløgner veldig ofte...Hva er en småløgn for deg? Kan du gi et eksempel?

Hvis en person lyver ofte, kan man jo ikke stole på vedkommende..?

Det at han reagerte på denne måten så kjapt, når du har operert IDAG, bursdag samme dag, så stikker han bare? Noe skurrer med en sånn oppførsel...Mulig denne aborten har gått inn på han mer enn han ville innrømme, men han virker nokså egoistisk.

Har det vært slutt mellom dere før?

Skrevet

Vil du egentlig ha en tilbake som ikke vil ha deg?

Skjønner at du har det vondt nå, både pga aborten og bruddet, men hvis han ikke vil ha deg, fortjener du faktisk en som vil.

Anonymous poster hash: c8542...fe3
  • Liker 1
Skrevet

Ts her.

Med småløgner mener jeg alt fra at han ikke har hengt opp klærne/ ryddet oppvaksen/ kjøpt kattemat osv, de litt større og historiene som skurrer er for eksempel på fredag hvor han sa at han hadde sovet hos en kompis og at han hadde kjørt denne kompisen til toget på morningen, men i går så jeg at denne kompisen hadde postet på Facebook at han dro i går (mandag eller søndag)... Når jeg tar det opp med han nekter han å innrømme at det er løgn. Ja altså slike situasjoner gjør at jeg da ikke stoler på han ( og ikke sånn sjalusi med jenter og sånn, men at jeg ikke stoler på hva han forteller meg...)

Vi har ikke gjort det slutt tidligere nei. Og ja jeg vil ha denne gutten uansett om dette var dårlig gjort av han, så føler jeg at vi hører sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...