AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Kan vi gjøre et lite eksperiment? Kan du som har samboer, kjæreste, kone eller mann spørre h*n om det var kvinneligheten/mandigheten din som tiltrakk h*n og hvilke egenskaper det er. Still deg selv samme spørsmål Ble du overrasket? Har dere et forhold med tradisjonelle kjønnsroller? Jeg har lest opptil flere tråder om dette i kveld og jeg ble litt overrasket når jeg tenkte over hva som tiltrakk meg med eksene mine Anonymous poster hash: 4a77d...57b 2
Gjest Tirkes Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 (endret) Min sover, men vi har hatt disse diskusjonene før. Utseendemessig så ble han tiltrukket av rompa mi og det lange håret. Begge deler ganske kvinnelig. Personlighetsmessig så likte han at jeg var utadvent, livlig og lo mye. Utseendemessig med ham så likte jeg høyden hans, at han hadde brede skuldre og en skinnjakke jeg kunne smyge meg halveis inni.. og at håret hans var rufsete. Personlighetsmessig så er han min trygge kjempe, og har fra første stund klart å holde meg på bakken. Enten jeg har for gærne planer, er premenstruell eller på vei ut på stram line i Tequila-rus. Som potensielt var tilfelle den første uka vi traff hverandre. Vi har et forhold med tidvis kjønnsroller. Men ikke rigide. Han vasker gjerne trusene mine og stryker kjolen jeg skal ha på meg ut på fest med jentene. For jeg er talentløs med strykejernet. Men jeg er den om kjøper gardiner, interiør, ommøblerer og fyller senga med puter og han måker snø og klipper plenen. Men - som jeg elsker å presisere. Jeg tjener mer enn ham. Han kommer til å ta innersvingen på meg i januar, men inntil videre så tjener jeg hele 60 000 mer i året. *flekser muskler* Endret 24. september 2013 av Tirkes 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Han tiltrakk seg kroppsmessig av rumpa mi og at jeg har mellomlangt (ned til midten av halsen) brunt hår og at jeg er slank. Personlighetsmessig tiltrakk han seg av at jeg er veldig blid, litt barnslig og at jeg i følge han er veldig intelligent. Jeg tiltrekker meg han på grunn av at han er en veldig søt og snill person, og at han aldri er sur. Også det at han er veldig intelligent og morsom. Vi har ikke tradisjonelle kjønnsroller. Jeg bytter olje osv på bilen hans (han skjønner seg ikke på bil i det hele tatt) og så bytter vi veldig på hvem som lager mat. Han kan godt vaske klær, og så kan jeg godt stryke dem. Men vi er veldig glad i å passe på hverandre, og jeg er ofte syk, så da pleier han å lage te med honning til meg osv. Siden han jobber i helgene, så pleier han av og til å være ganske utkjørt på dagen, så da lager jeg gjerne middag til han og rydder og baker, og så får jeg en massasje eller noe sånt tilbake for å gjøre det. Så vi er absolutt så likestilt som det bare er mulig å få det, og vi bryr oss ikke om hva som er typisk for menn eller typisk for kvinner å gjøre Anonymous poster hash: 77f0e...86d 3
Bloggleseren Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Å, så søte innlegg det var i denne tråden, blir rent glad, jeg
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Å, så søte innlegg det var i denne tråden, blir rent glad, jeg Ja, dette var koseligere enn ventet Anonymous poster hash: 4a77d...57b
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Så det altså ikke bare jeg som først la merke til rumpa på dama, for så å bli kjent med resten...
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Han tiltrakk seg kroppsmessig av rumpa mi og at jeg har mellomlangt (ned til midten av halsen) brunt hår og at jeg er slank. Personlighetsmessig tiltrakk han seg av at jeg er veldig blid, litt barnslig og at jeg i følge han er veldig intelligent. Jeg tiltrekker meg han på grunn av at han er en veldig søt og snill person, og at han aldri er sur. Også det at han er veldig intelligent og morsom. Vi har ikke tradisjonelle kjønnsroller. Jeg bytter olje osv på bilen hans (han skjønner seg ikke på bil i det hele tatt) og så bytter vi veldig på hvem som lager mat. Han kan godt vaske klær, og så kan jeg godt stryke dem. Men vi er veldig glad i å passe på hverandre, og jeg er ofte syk, så da pleier han å lage te med honning til meg osv. Siden han jobber i helgene, så pleier han av og til å være ganske utkjørt på dagen, så da lager jeg gjerne middag til han og rydder og baker, og så får jeg en massasje eller noe sånt tilbake for å gjøre det. Så vi er absolutt så likestilt som det bare er mulig å få det, og vi bryr oss ikke om hva som er typisk for menn eller typisk for kvinner å gjøre Anonymous poster hash: 77f0e...86d Håper jeg finner meg en som deg engang Anonymous poster hash: 66e8e...a13 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Kvinneligheten, uten tvil. Lang mail med innledningen "DU er hva jeg ønsker meg " Anonymous poster hash: de35e...a8d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #9 Skrevet 25. september 2013 Kvinneligheten, uten tvil.Lang mail med innledningen "DU er hva jeg ønsker meg " Anonymous poster hash: de35e...a8d Er du mann eller kvinne? Sto det i mailen at det var kvinneligheten? Anonymous poster hash: 4a77d...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå