Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vet du om en god leppebalsam man ikke blir avhengig av? Lypsyl, labello o.l. må man jo smøre seg med om og om igjen. Har vært hekta i årevis og prøver å slutte å bruke det så mye..

På forhånd tusen takk :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Leppomaden fra E-vitamin serien! Kjøpes på BodyShop, den er kjempebra! Det var det eneste som fungerte for meg når jeg gikk på medisiner som ga meg ekstremt tørr hud. E-vitamin forhindrer at leppene blir avhengig av lypsylen.

Gjest Cuddly
Skrevet

Weleda fra helsekost - ingen over, ingen ved siden.

Inneholder KUN gode, naturlige ting.

Anbefales!!!

Skrevet

Skin Quencher Lip Balm fra Oriflame (med solbeskyttelse).

Den kommer i salg fra først i juni!

Kjempe bra! :klappe:

Skrevet

Grunnen til at du blir "avhengig" er fordi den egentlig ikke hjelper, den legger seg bare som et lag utenpå istedet for å virke. Som en nevnte over her må den inneholde E-vitamin for å virke. Selv bruker jeg en med kakaosmør og E-vitamin, smører på før jeg legger meg om kvelden og har ikke bruk for noe annet ellers.

Skrevet

Mentolatum fra apoteket er fantastisk.. Smaker kanskje ikke best.. Men den funker! Ellers er eight hour cream fra Arden bra eller Leppebalsamen fra shisedo..

Skrevet
Skin Quencher Lip Balm fra Oriflame (med solbeskyttelse).

Den kommer i salg fra først i juni!

Kjempe bra! :klappe:

Hvordan vet du at den er så bra hvis den ikke er i salg ennå?

Gjest Anonymous
Skrevet

Meg og!

En forhandler som er her inne og reklamerer litt, kanskje?

Skrevet

Fikk en fantastisk en som fulgte med et blad her for en stund siden: Blistex complete moisture med SPF 15. Den er myk og deilig, men ikke for myk, og stappfull av fuktighet. Så er det jo et lite pluss at den beskytter mot sol.

Gjest Cuddly
Skrevet
Fikk en fantastisk en som fulgte med et blad her for en stund siden: Blistex complete moisture med SPF 15. Den er myk og deilig, men ikke for myk, og stappfull av fuktighet. Så er det jo et lite pluss at den beskytter mot sol.

Er det den blå som fulgte med Det Nye?

Jeg syns den smakte såpe - skikkelig mye parfyme, gikk rett i søpla!

Skrevet

Den der synes jeg var helt forferdelig. Alt for myk og våt, den forsvant jo på 1-2-3, og ikke hadde den noen varig mykgjørende effekt heller, ikke som jeg merket iallfall

Gjest gjest1
Skrevet

Enig, Blistex var altfor våt. Og gikk bort med en gang.

Skrevet

Ikke på mine (nå silkemyke og fristende) lepper! :sminkedokke:

Skrevet

Hvordan vet du at den er så bra hvis den ikke er i salg ennå?

kanskje hun har kjøpt den i utlandet tidligere :wink:

Skrevet

kanskje hun har kjøpt den i utlandet tidligere :wink:

Eller fått en prøve hvis hun er selger av de produktene (oriflame har sånne "selskaps-vertinner", har de ikke?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...