AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Jeg liker en gutt jeg ikke skal like, jeg selv er 27 år, han er 20-21 år. Han er veldig populær, har masse jenter rundt seg, og er egentlig en veldig flørtete person. Ikke forstår jeg singnalene hans heller, han flørter jo med alle, og han kan da umulig like alle. Men ja, jeg liker den personen, og jeg burde egentlig ikke det. Vet liksom ikke hvordan det hele startet, men vi har bra kjemi, og snakker masse når vi først er i gang. Men han er som sagt yngre, han kan få hvem som helst og jeg er nok ikke den han velger. Dette er innlegget er egentig for å blåse ut, er litt irriteret på meg selv nå. Anonymous poster hash: f27ee...d59
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Har det sånn selv... Noen er vel bare flinkere til å skape god kjemi med alle de snakker med. Anonymous poster hash: c4292...9b0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Har det sånn selv... Noen er vel bare flinkere til å skape god kjemi med alle de snakker med. Anonymous poster hash: c4292...9b0 Det er bare så ... huff... Vet ikke håpet liksom på at det var noe mer enn bare god kjemi som han har med ALLE, men det var det vist ikke gitt. Anonymous poster hash: f27ee...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå