Gå til innhold

Hvordan føles det å være tynn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 78377...319
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Det føles helt normalt.

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet

Hvordan føles det å være høy/lav/tykk/tynn?

Normalt!

Anonymous poster hash: 6704f...3b4
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg var ikke så tynn og trent før. Noen ganger synes jeg det er deilig å kjenne hvor lett jeg kan løpe opp en trapp. Utenom dette, er det vel helt vanlig og noe jeg ikke tenker så mye på.

• Liker 1
Skrevet

Føler dere dere ikke gladere? Mer oppmerksomhet, fornøyd med det dere ser i speilet?

Skrevet

Bra. Hadde nok blitt deppa om jeg var overvektig eller i dårlig form.

Anonymous poster hash: 5584e...9a7
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Føler dere dere ikke gladere? Mer oppmerksomhet, fornøyd med det dere ser i speilet?

Gladere enn hva? Alle problemene mine løser seg ikke bare fordi jeg er tynn.

• Liker 11
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Nei, ikke gladere, men jeg er mer fornøyd med kroppen min nå enn jeg var for 15 kilo siden. Jeg var dog ikke spesielt sur for 15 kilo siden heller.

Skrevet

Jeg er ikke supertynn, men normalvektig (168 cm, 55 kg). Jeg kan bevege meg lett, gå lydløst rundt, gå opp og ned trapper osv. Har ikke særlig god kondisjon da, så har ikke dermed lett for å løpe fort og/eller lenge. Tenker ikke særlig over det.

Anonymous poster hash: 23bc3...f5d
Skrevet

Jeg har vert overvektig hele livet. Jeg slanket meg 30-35 kg og er nå på den nedre grensen av normalvekt.

Som overvektig drømte jeg alltid om å være tynn, fordi da blei alt så mye bedre. Jeg hadde vert gladere, mer fornøyd og alt hadde ordnet seg.

Nå derimot, når jeg er blitt tynn er livet akkurat det samme, jeg føler meg ikke bedre enn jeg var som overvektig, og jeg er heller ikke noe mer glad. Tvert imot egentlig...

Anonymous poster hash: 7c461...5bc

• Liker 4
Skrevet

Har vært tynn hele livet. Men fornøyd med meg selv er jeg da, men jeg tror ikke det trenger å ha så mye med vekta å gjøre. Har selv hatt dårlig selvtillit selv om jeg har vært tynn.

Men jeg får endel oppmerksomhet fra mannfolk da (og det er ikke noe gøy når man har kjæreste, for han har fått drapstrusler og jeg har fått trusler om voldtekt pga at han ikke fikk meg..)..

Anonymous poster hash: a9a67...43f

Skrevet

Jeg føler meg helt ok. For meg er det en selvfølge siden jeg alltid har vært det. Ingenting jeg spesielt glad siden jeg har vært rimelig stabil i vekt i 25 år.

Anonymous poster hash: 466a4...065

Skrevet

Når er man tynn? :)

Anonymous poster hash: a4693...189
Skrevet (endret)

Det blir jo ikke noe "mer" hvis det alltid har vært sånn. Jeg har jo alltid vært sånn,dette er normalt for meg.

Det føles..helt ok. Glad for å holde kroppen i form, håper at jeg fortsetter å trene og spise sunt til jeg er gammel og grå.

Når er man tynn? :)

Anonymous poster hash: a4693...189

Tja,det kan jo diskuteres.

Jeg ville ha sagt hvis du har normal BMI så er du tynn.

Men siden ts skriver hvordan føles det å være tynn, så retter hun seg til dem som føler seg tynne, så folk kan vel egentlig si hva de vil.

Tynn betyr ikke vakker, glad eller fornøyd!

Endret av Butterscotch
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har vært både lubben og tynn og vil si at det føles veldig mye bedre å være tynn. Oppmerksomhet osv har jeg aldri hatt noe problem med, men det er lettere å bevege seg, det føles ikke så tungt liksom. Så jeg foretrekker å være tynn sånn rent praktisk. Kan ikke huske når jeg var lykkeligst :P

Når det er sagt så er det ikke så veldig behagelig å være for tynn heller. Var ganske undervektig en periode på videregående og husker at det gjorde vondt å sitte for lenge, var mye nummen og kald.

Anonymous poster hash: 2a4b1...0a2
  • Liker 1
Skrevet

Ille, du begynner lett å fryse. Du kjenner deg hengslete. Du kjenner bein stikke unormalt langt ut(noe som gjør at det er ubehagelig for andre å kose med deg). Det er ubehagelig å sitte/ligge på harde flater.

Klær passer dårlig. Enten så er de for breie eller så er de for korte, men passer deg perfekt ellers.

Når du ser deg i speilet ser du kragebeina og ribbeina stikk skikkelig langt ut og du føler deg fysisk svak.

På en annen side kan du løpe lenge før du blir skikkelig sliten. Men det er det eneste positive.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Som helt vanlig (169cm og 59,5 kilo) så føles det bare 'vanlig'...

Det er svært få utfordringer som blir borte om noen kilo blir borte...

Springer trapper lett og ledig, bærer 15 kilos sekker med kattesand opp til 3dje etasje.. men sekkene er ikke lettere for det ;)

Skrevet

Ille, du begynner lett å fryse. Du kjenner deg hengslete. Du kjenner bein stikke unormalt langt ut(noe som gjør at det er ubehagelig for andre å kose med deg). Det er ubehagelig å sitte/ligge på harde flater.

Klær passer dårlig. Enten så er de for breie eller så er de for korte, men passer deg perfekt ellers.

Når du ser deg i speilet ser du kragebeina og ribbeina stikk skikkelig langt ut og du føler deg fysisk svak.

På en annen side kan du løpe lenge før du blir skikkelig sliten. Men det er det eneste positive.

Du føler deg syk selv om du har bra kondis? Det høres rart ut..

Skrevet

Tror lykke er veldig individuelt og er uavhengig av kroppsfasong. Tiden jeg veide 45 kg og var 165 høy tror jeg muligens var den tristeste delen av livet mitt.

Anonymous poster hash: 87341...b9f

• Liker 2
Gjest Vena Cava
Skrevet

Nå har jeg både vært halvlubben og slank/trent.

Og kan på hånda på hjertet si at jeg føler meg tusen ganger bedre når jeg er slank og trent og kan kle på meg hva F jeg vil uten å tenke på bilringer som henger over, eller sjenerende cellulitter.

Og ja jeg er gladere nå enn når jeg ikke trener.

Humøret, selvfølelsen og selvtilliten er på topp. Og det føles fantastisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...