Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Hva er det beste produktet til hår som gir glans? Bruker Tigi Bedhead After Party for å bli kvitt frizz og til det er den suveren, men synes ikke den gir nok glans...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en glansspray- jeg synes at Flashlight fra Wella SP er bra!

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg liker Redken vinyl glam bedre enn Tigi Girl Toys. Bedre lukt, og så foretrekker jeg spray fremfor serum, men det er jo smak og behag da...

• 2 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

*dytter denne tråden noen år framover siden jeg lurer på det samme*: hva er det beste glansproduktet dere har prøvd? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tigi Bedhead Headrush shine spray.

Tigi Bedhead Shine Junkie

Gjest Gjest
Skrevet
Tigi Bedhead Headrush shine spray.

Tigi Bedhead Shine Junkie

Hvilken er best av disse to? Jeg vurderer nemlig å kjøpe en av dem. :)

Skrevet
Hvilken er best av disse to? Jeg vurderer nemlig å kjøpe en av dem.  :)

Jeg har bare prøvd Shine Junkie og den er veldig bra innholdsmessig. Mykt, glatt og blankt hår. Emballasjen derimot, hva tenkte produktdesigneren på? Den er helt håpløs, har forsatt ikke forstått hvordan det egentlig er meningen man skal få ut noe. Virket nesten som om det manglet en bit på sprayflasken, tenkt deg noe a la en hårskumflaske, men uten biten på toppen du trykker på for å få ut hårskummet? Har ikke helt bestemt meg for om innholdet veier opp for håpløs emballasje, heller mot nei.

Skrevet

john friedas shine serum for blondiner.

Slår alt jeg har prøvd, og blir verkens seigt eller klissete.

Fru Nitha

Gjest Lanyah
Skrevet
Redken vinyl glam, genial.

Denne er jeg enig i! :enig_anim:

Skrevet

Jeg synes Biosilk Silk Therapy er det beste glansproduktet jeg noen gang har prøvd.

Håret mitt blir veldig frizzy hvis jeg ikke tar noe i, men med denne trenger jeg bare en liten dråpe, så ligger håret pent.

Gjest Lanyah
Skrevet

Biosilk Silk Therapy! Selfølgelig, denne glemte jeg...! Denne er knall! Den lukter så rent og er knall for håret!, kan brukes til så mangt! Den er dyr, men den holder lenge for det skal så lite til! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var inne på strawberrynet for å bestille hudprodukter, men så til min store glede at de også har endel hårprodukter! Bl.a fra Kerastase, Tigi og Bumble & Bumble (liker deres creme de coco-shampoo og balsam, lukter deilig kokosnøtt!) Vet ikke hvordan prisene er der i forhold til lookfantastic, men de hadde iallefall glansspray fra tigi der, så jeg. :hjerte:

Gjest gjesta
Skrevet
Hvilken er best av disse to? Jeg vurderer nemlig å kjøpe en av dem.  :)

Jeg har nettopp kjøpt Headrush og er kjempefornøyd! Den virker veldig bra, og sprayfunksjonen fordeler produktet perfekt. :)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg synes Biosilk Silk Therapy er det beste glansproduktet jeg noen gang har prøvd.

Jeg fikk den hos frisøren forrige gang jeg var der og brukte den for første gang på lørdag. OHH MY GOOD! Den var bare så utrolig bra!! :klappe:

Hele håret mitt ble skikkelig mykt, masse shine og så den gode lukten da!

Må forresten nevne at gutta rundt meg på festen tok helt av når de kjente den lukten...var faktisk litt morsomt! :ler:

Skrevet
Biosilk Silk Therapy! Selfølgelig, denne glemte jeg...! Denne er knall! Den lukter så rent og er knall for håret!, kan brukes til så mangt! Den er dyr, men den holder lenge for det skal så lite til! :)

Falt for denne jg også,var en favoritt til tross for prisen-inntil jeg tittet på innh fortegnelsen.Så teit at de hiver en masse alkohol i dette gode serumet!..For den gir fin glans og demper ullhår,uten å klisse og tynge.Og lukten er fantastisk.Men nå som flasken har blitt stående langt bak i skapet,kjenner jeg på lukten at den inneholder en god del alkohol.Dessverre ikke noe bra for mitt tørre,stipa hår..:(

PÅ evig jakt etter det ultimate hårprodukt..

Flere tips noen?skal følge m på denne tråden",)

Skrevet
Må forresten nevne at gutta rundt meg på festen tok helt av når de kjente den lukten...var faktisk litt morsomt!  :ler:

:ler: Det eneste dumme er at den koster endel. Jeg har hørt at den inneholder silke? :klø:

Iallefall så er den veldig god til ansiktet eller tørre hender også! :)

Falt for denne jg også,var en favoritt til tross for prisen-inntil jeg tittet på innh fortegnelsen.Så teit at de hiver en masse alkohol i dette gode serumet!..For den gir fin glans og demper ullhår,uten å klisse og tynge.Og lukten er fantastisk.Men nå som flasken har blitt stående langt bak i skapet,kjenner jeg på lukten at den inneholder en god del alkohol.Dessverre ikke noe bra for mitt tørre,stipa hår..:(

Så kjedelig. :(

Merket du at håret ble tørrere pga. denne?

Gjest gjest1
Skrevet
:ler: Det eneste dumme er at den koster endel. Jeg har hørt at den inneholder

Siden jeg fikk en liten flaske, så vet jeg ikke hva den koster, men har tenkt på å kjøpe en flaske. Er den veeeeldig dyr?

Skrevet

Nei ikke synlig tørrere egentlig.Men jeg tror det er ugunstig for håret.Utifra tips og råd jg har snappet opp på div forum for ka en bør unngå av ting og tang i hud og hårprod,står alkohol høyt på unngå-listen,spes for meg med både tørr hud og hår..Kansje jeg finner et rimeligere og like bra produkt..?u(heldigvis) er markedet stort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...