Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Hva syns dere om å ha både jakke og bukse i dongeri på samtidig?

Må det i så fall være samme "vask"farge?

Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns.

Kanskje ok i samme farge - med sprek farge på tilbehør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt greit jeg. Så lenge de er i samme farge.

Har en mørk olajakke men ingen bukser som matcher. Synd, for den jakka liker jeg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg er litt merkelig, men jeg synes ikke at overdel og underdel skal være like jeg da. Da blir det for "dress" for meg. Greit når det faktisk er en dress, men ellers så synes jeg det blir for mye.

Selvsagt skal klærne matche, men ikke være like synes jeg.

Skrevet

Mammaen min ville nok synes at jakka og buksa skulle være i samme stoff. Jeg synes det blir litt for...ja...mammas-alder-aktig.....

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg mener å huske at homsepatruljen, the fab five, mente at man kan ha både bukse og jakke i dongeri, men at da skulle fargen ikke være lik.

Selv syntes jeg det kan bli litt mye, men det avhenger av resten av klærene og ikke minst anledning.

Skrevet

Av en eller annen grunn er det finere på gutter enn jenter.. Men da er det viktig at en er litt fresh, ikke harry...

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg synes det er OK, så lenge man ikke har samme farge på bukse og jakke. Tilbehøret er også viktig, for meg er sneakers og hettejakke uunnværlig til dongeri (men det sier kanskje mest om min stil). Forresten synes jeg dongerijakker er finest når de er i slitt stoff, ikke mørkt.

Skrevet
Jeg mener å huske at homsepatruljen' date=' the fab five, mente at man kan ha både bukse og jakke i dongeri, men at da skulle fargen ikke være lik....[/quote']

Jupp!!! Homsepatruljen hadde mange gode tips, og dette var ett av dem!! IKKE like eller prøve å finne nesten like farger på dongeribukse og jakke!!!!

Helt forskjellige, men samme stil. Og jeg er helt enig med dem om det!! :sjarmor:

Skrevet
Jeg synes det er OK' date=' så lenge man ikke har samme farge på bukse og jakke. Tilbehøret er også viktig, for meg er sneakers og hettejakke uunnværlig til dongeri (men det sier kanskje mest om min stil). Forresten synes jeg dongerijakker er finest når de er i slitt stoff, ikke mørkt.[/quote']

kunne ikke vært mer enig...

Skrevet

Går en del i dongerijakke + bukse, men det er aldri i helt lik nyanse. Jeg prøver også alltid å ha en topp som er lang nok til å gå nedenfor jakka slik at det bryter litt, at ikke det blir en overgang rett fra buksa til jakka. Bruker farge, ofte rødt, for å bryte opp "uniformen" :P

Skrevet

Ikke samme farge! Blir litt sånn cowboy-Laila skal på køntridans, syns jeg.

Gjest Cuddly
Skrevet

Interesant!

Vet jammen ikke om jeg får til, hverken på den ene eller den andre måten.

Skulle ta på dette igår, men følte meg litt rar uansett om jeg tok mørk eller lys jakke - buksa var mørk, slitt.

Må nok ha en lang topp under, da går det kanskje.

Gjest Ethereal
Skrevet
cowboy-Laila skal på køntridans

Der skapte du et bilde oppi hodet på meg :o

Skrevet

Der skapte du et bilde oppi hodet på meg :o

blir meg til helga det!!! :ler:

cowboy-aline skal på NM i køntridans!!!! :wink:

(riktignok IKKE i dongeri!!)

Gjest Ethereal
Skrevet

Kanskje du spøker...

Cowboydans er i og for seg OK, men Cowboy-Laila :sjokk::sjokkert: No way..

Skrevet
Kanskje du spøker...

Cowboydans er i og for seg OK, men Cowboy-Laila :sjokk::sjokkert: No way..

Neida, blir ikke noen cowboy-Laila, men det er country-western konkurranse med country-western antrekk og linedance, som riktig nok ikke er så mye køntridans igjen av, men det skal liksom se litt sånn ut da.... :ler:

Skrevet

Synes ikke det skal være samme farge på jakke og bukse jeg da

Gjest gloria
Skrevet

Synes det kan være tøft på andre, men jeg klarer ikke å ta på meg en dongerijakke å føle meg ålreit!

• 1 år senere...
Skrevet

kom til å tenka på dette...kjøpte meg dongerijakke idag. Og kan eg bruka denne til vanlige dongeribukser? Eller blir det for mykje dongeri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...