AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Han sletter alltid loggen, men glemmer av og til å logge ut av facebook. Så når jeg er inne på hans profil og søker etter navn, og for eksempel skriver bokstaven "S", så dukker det slik jeg forstår det opp profiler i rekkefølge ut fra hvilken profil han har besøkt oftest. Og kan ikke si jeg likte det jeg så. Flere venninner av meg, blant annet, også en han ikke har på vennelista en gang, og i tillegg søsteren min! Hvordan skal jeg tolke dette?? Anonymous poster hash: c284d...902 1
Gjest Lille-pus Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Hvilken alder er dere i, og hvor lenge har dere vært gift/samboere ?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Han sletter alltid loggen, men glemmer av og til å logge ut av facebook. Så når jeg er inne på hans profil og søker etter navn, og for eksempel skriver bokstaven "S", så dukker det slik jeg forstår det opp profiler i rekkefølge ut fra hvilken profil han har besøkt oftest. Og kan ikke si jeg likte det jeg så. Flere venninner av meg, blant annet, også en han ikke har på vennelista en gang, og i tillegg søsteren min! Hvordan skal jeg tolke dette?? Anonymous poster hash: c284d...902 Rekkefølgen har ikke med hvem som er besøkt oftest, men rekkefølgen kan ha sammenheng med hvem av dem som har flest bilder tagget av han el.l.
Bloggleseren Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Er vel ikke nødvendigvis noe galt i at han ser på profilene til folk han har blitt kjent med gjennom deg, iallfall ikke hvis han er en ivrig bruker av FB. Må vite litt mer om konteksten? Hvor gamle er dere, bruker dere/han mye tid på FB, har du andre grunner til å mistenke "ugler i mosen"?
Havbris Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Jeg svarer det samme som de over her. Hvor gamle er dere og hvor lenge har dere vært sammen? Noe gir meg inntrykk av at du er i et forhold med stor usikkerhet. Ikke la Facebook overta kommunikasjonen mellom deg og kjæresten din.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 jeg er inne på hans profil og søker etter navn Jeez, hva er det med kvinner? Snoke på andres profil! Hvis du ikke kan stole på han passer dere rett og slett ikke sammen, så dump han og gå videre til du finner en du kan stole på. Anonymous poster hash: 894ba...e6f
Gjest nejve Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Vet du, det hender jeg sitter på facebook og snoker på alt og alle. Alt fra gamle flammer og kjærestene deres til gamle flammer av min kjæreste, bekjente, venner av venner, osv. Om kjæresten min skulle gått gjennom loggen min etter en av disse "snokerundene", hadde han garantert tenkt sitt. Men det betyr ingenting annet enn at jeg er nysgjerrig og kjeder meg. Tror ikke du skal legge for mye i det.
kubrak Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Rekkefølgen har ikke med hvem som er besøkt oftest, men rekkefølgen kan ha sammenheng med hvem av dem som har flest bilder tagget av han el.l. det er iallfal slik jeg opplever det, at de profilene jeg har besøkt oftest den siste tiden har en tendens til å komme høyt opp i rekkefølgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå