Gå til innhold

Hmmm ossen skal jeg klare dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle sammen, jeg har et stort problem. Jeg er stormforelska i en jente og vi har hatt det utrolig hyggelig i mange mnd sammen men jeg er den typen som er veldig sjalusi så jeg har dratt strikken litt langt, vær gang ho har vært ute med venninder så har jeg trudd ho har ligget med den første og beste gutten ho har sett, og nå er det tydeligvis nok for henne vi har hatt sex en del ganger men ho har sagt stopp til det nå, og sier at nok er nok vi kan være bestevenner. Men det jeg ikke skjønner helt er. Ho har sagt flere ganger at ho vill bare ha meg og at ho savner meg osv osv , kaller meg vennen og nydelig og alt det der, jeg har sagt at jeg lovet og bevise og stole på deg og ikke være så sjalu, men ho sier at ho ikke kommer til og gå tilbake på det.... Trur du denne flørter er over og det er bare og innse at slaget er tapt, eller skal jeg virkelig vise ho at jeg ikke skal være Salju noe mere trur du ho vill komme tilbake da? Holder på og klikke for meg!!!! Hva gjør jeg:) takk for alle svar:D

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...