Gå til innhold

Vindu fra soverom til fellespassasje i borettslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg kikker på en leilighet nå, veldig sentral og veldig fin, men med et problem jeg ikke kan leve med. Det er satt inn et vindu fra soverommet og ut i fellesgangen. I min bok er det helt feil. I min bok skal et vindu skille inne fra ute. Ikke inne fra enda lenger inne. Kanskje framstiller jeg det som en bagatell, men for meg er det bare totalt deal-breaker og jeg kan naturligvis ikke til å kjøpe en leilighet jeg ikke vil trives i.

Spørsmålet mitt er om det, dersom jeg skulle kjøpe leiligheten, er mulig å søke borettslaget om lov til å støpe det igjen? Er det forøvrig vanlig med slike vinduer? Personlig har jeg aldri sett det før. Og hva pokker tenkte utbyggern?

Anonymous poster hash: 76fac...6c0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er påbudt med vindu på soverommet.

Skrevet

Som miss lucky sier er det påbudt.

Dette er vel kanskje en løsning de har gått for, for i det hele tatt å kunne ha et soverom i den leiligheten?

Skrevet

Det visste jeg faktisk ikke, men da forstår jeg i det minste tankegangen.

Oh well, får leite videre. Dukker alltids opp noe annet interessant.

Skrevet

Er gangen vinduet går ut i lukket? Eller er det en åpen svalgang? Jeg har nemlig sistnevnte og trodde det skulle bli et problem, men det er det ikke. Føles akkurat som å ha vindu ut.

Anonymous poster hash: c95a5...bb2
Skrevet

Lukket gang. Ellers hadde det neppe vært et problem for meg. Da kunne jeg til og med brukt det til å lufte ut :P

Skrevet

Jeg eide tidligere ei leilighet med vindu til lukket gang. Var svært skeptisk først, men soverommet mitt var allikevel luftig og fint, og lite støy. Hadde selvfølgelig rullegardinen nede hele tiden, men det har jeg nå også selv om jeg har egen hage utenfor.

Skrevet

Du får vel kjøpt sånn film som hindrer innsyn men gjør det mulig å se ut? Tenker ikke på sånn frostet..

Skrevet

Vet ikke, bare vet de satte på noe slikt der jeg jobbet før.. Tror den hindret innsyn men slapp inn noe lys. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...