Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, for noen dager siden stopper dataladeren min å funke, og i ren frustrasjon presset jeg den så hardt inn i inputen at den ble ødelagt. Noen dager senere kjøpte jeg meg ny lader, i håp om at det skulle funke. Det funket i noen minutter, men jeg måtte holde den på plass med teip. Etter noen minutter så stoppet det å funke. Jeg presset ladern inn men pcn ville ikke lade. Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann, for noen dager siden stopper dataladeren min å funke, og i ren frustrasjon presset jeg den så hardt inn i inputen at den ble ødelagt. Noen dager senere kjøpte jeg meg ny lader, i håp om at det skulle funke. Det funket i noen minutter, men jeg måtte holde den på plass med teip. Etter noen minutter så stoppet det å funke. Jeg presset ladern inn men pcn ville ikke lade. Hjelp?

Er det garanti på den kan du benytte deg av den. Om ikke, kan du prøve å få tak i noen loddegenier som kan fikse selve pluggen inni for en billig penge (elever på videregående skoler med elektrofag bør kunne dette). Den offisielle måten å fikse det på er å bytte hele hovedkortet (dyrt!).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...