AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Han er helt gal, og jeg så det bare halvveis da vi var sammen. Det ble slutt på ordentlig i mai, og i slutten av juli fant jeg meg en ny kjæreste (som heldigvis er normal). Jeg kan vel også innrømme at jeg hadde på meg litt skylapper da jeg var sammen med han også da. Han behandlet meg ganske stygt, noe som gjør at jeg er ganske redd han, men også det at jeg mistenker at han er litt gal. Han driver å kontakter meg nå og da (jeg er selvsagt over han for veldig lenge siden, og jeg føler meg egentlig ganske likegyldig ovenfor han) og så skriver han sånne ting som at holocaust bare er noe jødene diktet opp, og at den virkelige holocaust var mot tyskerne, og han snakker om at tyskerne egentlig ikke drepte så mange jøder og at jødene visstnok fant opp alt det også. Og så driver han å sender meg masse youtubevideoer om dette tullet. I august så skulle han vite alt om forholdet til meg og kjæresten og om sex osv, men dette bare avviste jeg selvsagt, så det spør han ikke om. Han kontakter meg heldigvis veldig sjelden, men saken er at jeg ikke tør å si til han at jeg ikke vil prate med han mer, da han som sagt har vært litt stygg mot meg før. Så hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 5aeba...d07
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Blokker han fra Facebook. Anonymous poster hash: b0afc...358 2
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Du bør ignorere han; ikke les meldinger fra han hverken på telefon, FB el.l, og ikke svar på meldinger fra han. Har han truet deg, kan du anmelde han.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Bytt telefonnr og få registrert et hemmelig tlfnr, i tillegg til å blokkere han fra FB
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Spoken as a true prodigy! Hvordan liker du svarene dine så langt, TS? Og det burde være unødvendig å bytte nr. Det samme med å skjule gateadressen sin og. Er det noen spesiell grunn for at han tar mye kontakt med deg i stedet for å gå videre forøvrig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå