Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt på cc-creams i forumene, men var ikke nok svar på anbefalninger der.

Så er det noen som anbefaler en CC-cream? Som gir jevn hudtone, ikke er for tykk/klissete, lett å påføre og som ser naturlig ut? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har søkt på cc-creams i forumene, men var ikke nok svar på anbefalninger der.

Så er det noen som anbefaler en CC-cream? Som gir jevn hudtone, ikke er for tykk/klissete, lett å påføre og som ser naturlig ut? :)

Estee Lauder :) Kjempefornøyd jeg, ihvertfall.

Anonymous poster hash: a6caa...614

Skrevet

Hva er forskjellen på BB-cream og CC-cream?

Skrevet

Hva er forskjellen på BB-cream og CC-cream?

CC kremer er ment å oppleves like mye hudpleie som makeup. en CC krem inneholder også lysreflekterende, optiske partikler som gjør underverker for en gusten hud. Den er også fargekorrigerende. Det vil si at den korrigerer misfarging og rødhet i huden. Fordi den har denne egenskapen, vil den når den kommer i kontakt med huden din få fram den riktige fargen. CC står altså for colour correcting

Skrevet

Er ikke BB-cream også både hudpleie og foundation i ett?

Skrevet

Estee Lauder :) Kjempefornøyd jeg, ihvertfall.

Det er Estee Lauder BB cream jeg har, den er bra! Også er det Clinique CC cream jeg har, den er super!

Skrevet

Clinique sin så fantastisk ut på huden min, derimot HATER jeg følelsen den gav. Den er sticky og jeg føler den aldri setter seg. Fargemach og dekning var perfekt, jeg takler bare ikke ha den på. Venninnen min elsker den, så det er nok en smakssak. Derimot så elsker jeg lumene sin, den holder lenge, ser naturlig ut og føles ikke på huden. Dessverre er den en anelse litt for gul, iallefall for meg.

Skrevet

Ole Henriksen CC cream..love it :)

Anonymous poster hash: 79bb8...b21
Skrevet

TonyMoly CC-krem er rimeleg og bra. Etude House har to ulike, ein som heiter "satin" og ein som heiter "glow", eg har berre hatt den som heiter "glow" og likte han godt. Rimelege, og du kan kjøpe dei på eBay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...