Luckiness Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Har søkt på cc-creams i forumene, men var ikke nok svar på anbefalninger der. Så er det noen som anbefaler en CC-cream? Som gir jevn hudtone, ikke er for tykk/klissete, lett å påføre og som ser naturlig ut?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Har søkt på cc-creams i forumene, men var ikke nok svar på anbefalninger der. Så er det noen som anbefaler en CC-cream? Som gir jevn hudtone, ikke er for tykk/klissete, lett å påføre og som ser naturlig ut? Estee Lauder Kjempefornøyd jeg, ihvertfall. Anonymous poster hash: a6caa...614
Idril_M Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Jeg liker clinique sin. Føles som hudkrem.
Crash Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Hva er forskjellen på BB-cream og CC-cream?
OPIgirl Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Hva er forskjellen på BB-cream og CC-cream? CC kremer er ment å oppleves like mye hudpleie som makeup. en CC krem inneholder også lysreflekterende, optiske partikler som gjør underverker for en gusten hud. Den er også fargekorrigerende. Det vil si at den korrigerer misfarging og rødhet i huden. Fordi den har denne egenskapen, vil den når den kommer i kontakt med huden din få fram den riktige fargen. CC står altså for colour correcting
Crash Skrevet 25. september 2013 #6 Skrevet 25. september 2013 Er ikke BB-cream også både hudpleie og foundation i ett?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Estee Lauder Kjempefornøyd jeg, ihvertfall. Anonymous poster hash: a6caa...614 Det er Estee Lauder BB cream jeg har, den er bra! Også er det Clinique CC cream jeg har, den er super! Anonymous poster hash: a6caa...614
neon_sun Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Clinique sin så fantastisk ut på huden min, derimot HATER jeg følelsen den gav. Den er sticky og jeg føler den aldri setter seg. Fargemach og dekning var perfekt, jeg takler bare ikke ha den på. Venninnen min elsker den, så det er nok en smakssak. Derimot så elsker jeg lumene sin, den holder lenge, ser naturlig ut og føles ikke på huden. Dessverre er den en anelse litt for gul, iallefall for meg.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #9 Skrevet 27. september 2013 Ole Henriksen CC cream..love it Anonymous poster hash: 79bb8...b21
Gjest Tigress Skrevet 27. september 2013 #10 Skrevet 27. september 2013 TonyMoly CC-krem er rimeleg og bra. Etude House har to ulike, ein som heiter "satin" og ein som heiter "glow", eg har berre hatt den som heiter "glow" og likte han godt. Rimelege, og du kan kjøpe dei på eBay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå