Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er spillavhengig. Han har hatt sine gode og dårlige perioder. Vi har barn sammen. Han er en super pappa, men jeg føle meg som dritt. Han var utro og rett og slett han lyver om alt mulig, jeg kan ikke stole på ham. Jeg tenkte at siden han var en super pappa måtte jeg akseptere han som han er, men hva med meg? Jeg er lei, trist, nesten hele tiden. Er det noen som har forlatt sin mann på grunn av noe avhengighet, hvordan gikk det? Kan dere si at dere føler seg mye bedre uten eksen? Hva med barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke leve i sammen med noen man overhodet ikke kan stole på.

• Liker 1
Skrevet

Han var utro og er spilleavhengig. Utroskapen er ille og om du velger å fortsette å være sammen med en som har vært utro så er det et sjansespill om han ikke beviser seg verdig den nye tilliten. Om han over tid ikke har oppnådd tilliten din igjen så skjønner jeg ikke at du orker å leve med uvissheten.

Når det kommer til spilleavhengigheten. Er det snakk om at han spiller bort pengene deres og fortsatt gjør det? Har sett mye triste historier der mannen har spilt bort hus og formue og satt familien i gjeld opp etter ørene så håper at du har stålkontroll på økonomien.

• Liker 1
Skrevet

Egentlig jeg sitter å se på papirene til banken, han vil låne seg penger for å betale sine 5 kredittkort. Jeg som kona må signere, selv om det er hans gjeld, det er bare han som står som leiligheten eier. Jeg er så lei av alt dette. Skal jeg signere papirene, eller skal jeg flytte ut? Vanskelig å ta en beslutting.

Skrevet

Min samboer var spillavhengig en peride, men da jg pratet med ham, å nesten ga ham et valg, ente meg eller spillt! og han valgte meg da heldigvis!
Forhåpentligvis går det bra for dere også :) ta en alvors prat med ham å se hva som skjer :) lykke til :)!

Skrevet

Egentlig jeg sitter å se på papirene til banken, han vil låne seg penger for å betale sine 5 kredittkort. Jeg som kona må signere, selv om det er hans gjeld, det er bare han som står som leiligheten eier. Jeg er så lei av alt dette. Skal jeg signere papirene, eller skal jeg flytte ut? Vanskelig å ta en beslutting.

Skriver du under så blir du ansvarlig for å betale tilbake hans gjeld.

• Liker 1
Skrevet

Signerer du er du ikke helt riktig skrudd i hodet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...