Gå til innhold

Sexundertøy fra Kondomeriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har dere erfaring med sexy undertøy fra kondomeriet? Vil overraske og være litt "frekk", men hvordan ser det egentlig ut på en helt vanlig jente? Er det one size fits all, som faktisk gjør det også? Og er det noe spesielt dere har kjøpt som dere re veldig fornøyde med? :)

Skrevet

Jeg syntes det er litt tacky mye av det som selges på kondomeriet. Mye av det aller lekreste undertøyet til kvinner er jo svindyrt, tenker da på Agent Provocateur eller lignende, men billigkjedene som Lindex og H/M har faktisk en del fint om man leter litt i de største butikkene deres.

Jeg har kjøpt mye gaver der når jeg ikke skal kline til med noe skikkelig flott, men det er som sagt kostbart og kansje ikke noe man gjør hver måned ;)

Skrevet

Personlig tenner jeg faktisk mest på de frekkeste variantene av vanlig undertøy, hvor hun bruker noe som er åpenbart dritsexy med den største selvfølgelighet. Kondomeriet blir litt for mye karneval.

Anonymous poster hash: 7c90e...00e
Skrevet

Han av min tenner på body stockinger i netting, sølvhjerter på niplene og høye hæler, korsett, åpne truser og glidelåser på strategiske steder.

Andre syns dette er skrekkelig tacky.

Poenget mitt er at jeg syns du skal fiske litt hos kjæresten din hva som tenner ham.

Skrevet

Jeg bestilte engang den miste størrelsen og den var altfor stor overalt. Rundt livet, rundt brysta, rett og slett for stort. Det beste er hvis man kan prøve det

Anonymous poster hash: c92bf...34e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...