Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor lenge varer en tube? Mine blir tomme nokså fort.. Og hva er din favoritt-farge? Også, de mørke tubene..gir de leppene farge? Og et siste spørsmål, får dere litt tørre lepper av å bruke juicy tubes?

Takker for svar :kghjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuddly
Skrevet

Har bare en tube, klarer nok aldri å bruke den opp - den er klissete og den gjør leppene mine skikkelig ru og tørr :-?

Har funnet min favoritt; Clinique. Har brukt den i noen uker nå, og den er super. Ny farge på vei fra Strawberry...

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg har nr. 17 tror jeg. den er rosa. Er enig med My at de juicytubene ikke er noe deilig å ha på leppene. Jeg gledet veldig med å kjøpe den, men da jeg prøvde den var den så klissete og smakte så mye. Og det er umulig å få fjernet alt med bare servietten. Nei, kommer aldri til å kjøpe flere derfra. Hater klissete lipgloss.

Men My, den du sa fra Clinique, hva heter den? Jeg har en som heter Glosswear for lips, er det den? Hr den i nr 5 whisper. Jeg synes de blir litt tørre og klissete etter noen minutter, men den smaker ingenting da så den er helt grei. Tenkte jeg skulle prøve flere farger.

Har du prøvd lipgloss fra Chanel, My eller Susanne? De så veldig fine ut på SN, men har ikke bestemt meg ennå. Likte de fra Nina Ricci også... :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Har en lip-gloss fra Chanel, men...tja, vet ikke hva jeg skal si. Var antagelig en grunn til at jeg skiftet til Juicy tubes, uten at jeg helt husker hvorfor..

Jeg har en kjempefin lip-gloss fra Loreal. Men siden den har glitter, så egner den seg mest til festbruk. Navnet er desverre slitt bort..

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg har en som heter Juicy Apple fra Cl.

Den er kjempefin, veldig naturlig.

Kjøpte den på SN, men nå har de den ikke lengre.

SYND, for jeg skulle hamstre :roll: (Pga av at jeg ikke fant den hos Estetique, så kanskje utgått..?)

Blir ikke tørr av den, nei.

Skrevet

Jeg bruker gloss fra Biotherm, har to ulike farger. De har vart leeenge, og ser ikke ut til å gå tomme med det første.

Hvordan klarer du å bruke de opp så fort???

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har en Juicy Tube, og synes det er den verste lipglossen ever :evil: Den er klissete, gir knapt farge, og tørker ut leppene i rekorfart.

Mine favoritter:

MAC (må hamstre før jeg forlater dette landet)

Clinique

Shiseido

Biotherm

Gjest Carmelita
Skrevet

Enig i at Juicy tubes er noe kliss!

Skrevet

Elsker Juicy tubes, tror det må være verdens beste gloss..

Den som er litt brun og heter Chill er favoritten. Tror det er nr 29 ellers er alle de rosa veldig fine.. Har alltid to stk i vesken.

Tror jeg er avhengig :-)

Gjest Constanze
Skrevet

Den lukter godt, men er altfor klissete.

Skrevet
Elsker Juicy tubes, tror det må være verdens beste gloss..

Den som er litt brun og heter Chill er favoritten. Tror det er nr 29 ellers er alle de rosa veldig fine.. Har alltid to stk i vesken.

Tror jeg er avhengig :-)

Denne har jeg også. Den heter chilled og er nr 29. veldig fin farge, naturlig.

Hadde en lilla en med glitter i, men ble så sår på leppene av den, så den kasta jeg.

Bruke de opp? kommer nok aldri til å skje...........

Så forresten at Clarins har komt med noen nye glosser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...