Gå til innhold

Erfaringer fra Blivakker, Blush, Strawberrynet o.l?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt skeptisk til å kjøpe produkter fra disse stedene, men som student frister det litt. Lurer blant annet å kjøpe redken anti-snap og nytt mineralpudder snart. Hvordan er det å kjøpe dette fra disse stedene?

Anonymous poster hash: 07fca...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt skeptisk til å kjøpe produkter fra disse stedene, men som student frister det litt. Lurer blant annet å kjøpe redken anti-snap og nytt mineralpudder snart. Hvordan er det å kjøpe dette fra disse stedene?

Anonymous poster hash: 07fca...e64

Ha ikke prøvet andre enn blivakker.no, men de er jeg veldig fornøyd med. God kundeservice, gratis frakt og rask levering. Godt utvalg og gode priser.

Skrevet

Veldig fornøyd med blivakker. Jeg vet nå ikke, men regner med at det ville vært vanskelig å selge falske produkter på en så "stor" og norsk side? Har hørt noe rykter om det fra feks strawberrynet forøvrig, men er ikke sikker. Har bestilt en gang derfra da jeg bodde i australia, fungerte vel greit det mener jeg å huske. Men blivakker er det eneste jeg bruker når jeg skal bestille hårprodukter og mineralpudder i norge :)

Skrevet

Har prøvd alle :) Hos Strawberrynet, har jeg bare kjøpt varer for under 200 kr for å slippe toll.

Blivakker og Blush er ganske bra synes jeg :) Bortsett fra at vertfall Blush sender med mypack, som gjør at du må vente leeenge på pakken. type 1 uke + .. :S

Anonymous poster hash: 449ca...92d
Skrevet

Pleier å kjøpe KMS fra Blush og div. fra Bli Vakker. Alltid like fornøyd, god service og supre produkter :)

Anonymous poster hash: ecf06...52f
Skrevet

Har kjøpt mye fra blush og er super fornøyd. Har aldri hatt problem med treg levering, maks 3 dager.

Anonymous poster hash: d5f8c...9e3
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har bestilt mye fra Blush. Synes ikke det tar lang tid og har aldri fått falske produkter. Sjekker der innimellom hva de har på tilbud.

Skrevet

Har prøvd alle :) Hos Strawberrynet, har jeg bare kjøpt varer for under 200 kr for å slippe toll.

Blivakker og Blush er ganske bra synes jeg :) Bortsett fra at vertfall Blush sender med mypack, som gjør at du må vente leeenge på pakken. type 1 uke + .. :S

Anonymous poster hash: 449ca...92d

Hmm?? Blush trege? Jeg har tidligere bestilt ting fra Blivakker, men orka bare ikke den trege leveringa deres, så jeg begynte å kjøpe på Blush isteden selvom de da ikke hadde gratis frakt. Jeg har alltid fått varene mine etter maks 3 dager der. Nå har jo de også gratis frakt og leveringsgaranti på 1-3 dager mener jeg å huske. Sist jeg bestilte (noen uker siden) så bestilte jeg på en søndag ettermiddag, og hadde varene på tirsdag. Faktisk hovedgrunnen til at jeg handler på Blush om jeg skal netthandle er at de er så utrolig raske på levering, jeg er typen som gjerne skulle hatt ting "i går"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...