Gå til innhold

Anbefaling av nettbrett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå til innkjøp av ett nettbrett. Er ofte på reisefot og har en oppfatning av at det er mye enklere å reise med et nettbrett enn en liten pc. Da jeg synes at pc automatisk krever litt mer, synes det er ubehagelig å la den stå på fanget dersom jeg skal skrive osv.

Jeg skal for det meste bruke nettbrettet til surfing, lese mailer og litt spilling. Jeg setter pris på lang batterilevetid, god skjerm, generelt god kvalitet, kamera er ett pluss. Så hva anbefaler dere? Blir glad dersom noen vil dele positive eller negative sider ved brettene?

Fra før har jeg iPhone og er veldig fornøyd med den. Har ikke mac, og heller ingen planer om å kjøpe det.

Takker på forhånd for alle svar :)

Anonymous poster hash: 1f267...821
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kjøpt Note 10.1 og eventuelt hatt en tastatur-docking ved siden av! Den har dårligere skjerm enn feks. Sony sin, men det er nok ikke noe man merker i det daglige. Synes den er så utrolig ålreit pga. pennen, veldig slitsom å måtte bruke fingrene hele tiden, jeg får hvertfall gnagsår av det :P

Skrevet

noen flere? :)

Skrevet

Jeg har bare erfaring med Note 10.1, anbefaler det nettbrette.

Var det første nettbrette jeg kjøpte og er veldig fornøyd.

Skrevet

Spurte på Lefdal, og han som jobbet der sa at Apple var overlegen når det kom til batterilevetid. Noen som har negative erfaringer eller har hørt noe negativt om det ? Tenkte da på feks. iPad 3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...