Gå til innhold

Hvilken hunderase ville katten din vært?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lett inspirert av tidligere tråder her, hvilken rase, og hvorfor, hadde katten din vært dersom den hadde vært en hund?

Ingen tvil her, hannkatten min hadde vært en rottweiler. Han er trofast og snill, men gir heller ikke ved dørene, for å si det forsiktig. Han har stort hode, kraftig kroppsbygning og gjør ALT for en matbit.

Hunnkatten min hadde vært en cocker spaniel. Pen og menneskekjær, godt vesen og var en meget god jeger i sine velmaktsdager. Og når hun setter opp sine bedende øyne er det bare umulig å si nei :)

Endret av Blåklokke
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅh! Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde peiling på hunderaser, da skulle jeg lett ha svart på dette. Det hadde vært kjempe gøy! Men jeg har jo null peiling på hunder :/

Skrevet

Eldstepus hadde vært en nuffe. Mellomste en greyhound og minste minner meg om en kalv, haha, så hun datt litt utenfor :-D

• Liker 1
Skrevet

Eldstepus hadde vært en nuffe. Mellomste en greyhound og minste minner meg om en kalv, haha, så hun datt litt utenfor :-D

En KALV?? :skratte: Fantastisk! :D

Skrevet (endret)

Hehe, ja hun er bare 6mnd. Hun har veldig lange bein og store ører og øyne, litt ulenkelig og beina har litt spesiell stilling. Og innimellom hopper hun bortover som kalver gjør, med alle fire i lufta samtidig. Supersøt :-D og dette er faktisk en renraset katt. Hun vokser seg til etterhvert ;-)

Endret av Frisørdama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...