Blåklokke Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 (endret) Lett inspirert av tidligere tråder her, hvilken rase, og hvorfor, hadde katten din vært dersom den hadde vært en hund? Ingen tvil her, hannkatten min hadde vært en rottweiler. Han er trofast og snill, men gir heller ikke ved dørene, for å si det forsiktig. Han har stort hode, kraftig kroppsbygning og gjør ALT for en matbit. Hunnkatten min hadde vært en cocker spaniel. Pen og menneskekjær, godt vesen og var en meget god jeger i sine velmaktsdager. Og når hun setter opp sine bedende øyne er det bare umulig å si nei Endret 24. september 2013 av Blåklokke
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #2 Skrevet 25. september 2013 ÅÅÅh! Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde peiling på hunderaser, da skulle jeg lett ha svart på dette. Det hadde vært kjempe gøy! Men jeg har jo null peiling på hunder :/
Frisørdama Skrevet 25. september 2013 #3 Skrevet 25. september 2013 Eldstepus hadde vært en nuffe. Mellomste en greyhound og minste minner meg om en kalv, haha, så hun datt litt utenfor :-D 1
Kiarapus Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Eldstepus hadde vært en nuffe. Mellomste en greyhound og minste minner meg om en kalv, haha, så hun datt litt utenfor :-D En KALV?? Fantastisk! :D
Frisørdama Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 (endret) Hehe, ja hun er bare 6mnd. Hun har veldig lange bein og store ører og øyne, litt ulenkelig og beina har litt spesiell stilling. Og innimellom hopper hun bortover som kalver gjør, med alle fire i lufta samtidig. Supersøt :-D og dette er faktisk en renraset katt. Hun vokser seg til etterhvert ;-) Endret 25. september 2013 av Frisørdama
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå