AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 ..det var uten noen form for smilefjes, hjerte...ikke en gang punktum. Betyr det noe, eller kan det være at han bare hadde dårlig tid? Han er ikke veldig raus med smilefjesene, men stort sett er det en smiley eller et hjerte med. Er jeg hysterisk? Anonymous poster hash: 31610...ae5
Gjest Snuppeluren Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Han svarte, selv om det høres ut som han hadde dårlig tid. Ikke tenk så mye. 6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Han slang på "søta" på slutten, bedrer det situasjonen? "forholdet" vårt er så nytt og jeg er så redd for å ødelegge noe..Anonymous poster hash: 31610...ae5
Havbris Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Du skaffer deg selv unødvendige bekymringer. Han svarte deg. 2
Gjest Snuppeluren Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Han slang på "søta" på slutten, bedrer det situasjonen? "forholdet" vårt er så nytt og jeg er så redd for å ødelegge noe..Anonymous poster hash: 31610...ae5 I den grad situasjonen må bedres, så jada. Høres ut som han smilte av meldingen. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 ..det var uten noen form for smilefjes, hjerte...ikke en gang punktum. Betyr det noe, eller kan det være at han bare hadde dårlig tid? Han er ikke veldig raus med smilefjesene, men stort sett er det en smiley eller et hjerte med. Er jeg hysterisk?Anonymous poster hash: 31610...ae5 Jeg vil tørre å påstå at du er litt hysterisk, ja. Han så meldingen, han smilte av den, tenkte at du er søt, og bråskrev et svar da han hastet ut døra - allerede fem minutter for sent ute til avtalen sin. Synes ikke du har noen grunn til å bekymre deg. Anonymous poster hash: 4aa02...0ec 1
Stella-Polaris Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Ikke overanalysér meldinger! Det blir bare krøll, forventninger og mye bunnløs grubling
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Ikke overanalysér meldinger! Det blir bare krøll, forventninger og mye bunnløs grubling Nemlig! Og som "KatjaKaj" sier: Stakkars mann. Sannsynligvis skrev han den meldingen i beste mening og har gått videre, uvitende om hva slags tankekaos han har skap hos deg. Slapp av. Hadde han vært uinteressert, tror jeg ikke han ville svart. Anonymous poster hash: 4aa02...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Hva skrev han da?? Anonymous poster hash: bbb2f...1bb
Hulderen Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Hjelp, forventer du hjerte og smiley i hver melding?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Hva skrev han da?? Anonymous poster hash: bbb2f...1bb Jeg spurte om en profil på Facebook var han (han har nemlig sagt at han ikke har Facebook, men så fant jeg en som kunne være hans). Da svarte han "Det er nok ikke meg nei, søta" Hvordan synes dere han tok spørsmålet? Hjelp, forventer du hjerte og smiley i hver melding? Jeg er nok en "smiley og hjerte"-meldingsperson, ja... Men skjønner jo at jeg kanskje er litt "storkrevende".. Anonymous poster hash: 31610...ae5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 Jeg spurte om en profil på Facebook var han (han har nemlig sagt at han ikke har Facebook, men så fant jeg en som kunne være hans). Da svarte han "Det er nok ikke meg nei, søta" Hvordan synes dere han tok spørsmålet? Jeg er nok en "smiley og hjerte"-meldingsperson, ja... Men skjønner jo at jeg kanskje er litt "storkrevende"..Anonymous poster hash: 31610...ae5 Ser ikke noe galt i det svaret. Anonymous poster hash: 4aa02...0ec
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #15 Skrevet 24. september 2013 Profilen jeg spurte om var hans, var forøvrig en som stadig sender meg venneforespørsel (noe jeg også skrev til ham) mens jeg avslår hver gang.Anonymous poster hash: 31610...ae5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #16 Skrevet 24. september 2013 Profilen jeg spurte om var hans, var forøvrig en som stadig sender meg venneforespørsel (noe jeg også skrev til ham) mens jeg avslår hver gang.Anonymous poster hash: 31610...ae5 Når en fyr man ikke kjenner så godt kaller en dame "søta", så er det ikke fordi han synes jenta er søt. Det er rett og slett et tegn på at han null respekt for dama og ser ned på henne. Hopp over denne frosken, TS! Anonymous poster hash: 7f2f2...686
KatjaKaj Skrevet 24. september 2013 #17 Skrevet 24. september 2013 Når en fyr man ikke kjenner så godt kaller en dame "søta", så er det ikke fordi han synes jenta er søt. Det er rett og slett et tegn på at han null respekt for dama og ser ned på henne. Hopp over denne frosken, TS! Anonymous poster hash: 7f2f2...686 Hvordan kan du påstå det? Det vil jeg si er meget individuelt.. 1
Thumbeline Skrevet 24. september 2013 #18 Skrevet 24. september 2013 Når en fyr man ikke kjenner så godt kaller en dame "søta", så er det ikke fordi han synes jenta er søt. Det er rett og slett et tegn på at han null respekt for dama og ser ned på henne. Hopp over denne frosken, TS! Anonymous poster hash: 7f2f2...686 Det var dagens
Vinterjenta Skrevet 24. september 2013 #19 Skrevet 24. september 2013 Han hadde vel dårlig tid. Evt. at følelsene begynner å dabbe litt av, altså forelskelsen da. La vær å ta kontakt i et par dager til en uke, også skal du se at hjertene dukker opp igjen.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. september 2013 #20 Skrevet 24. september 2013 Det er litt hysterisk av deg, ja. Det er ikke alltid man har tid til å bruke slikt "tilbehør" i meldinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå