Arwen Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Når eg laster ned animasjoner på nett stopper de å røre seg på min pc.. Noen som aner hvorfor? :-(
Arwen Skrevet 28. april 2004 Forfatter #2 Skrevet 28. april 2004 Ser ut som om gif bilder automatisk lagrer seg som bmp blider. Kan det være årsaken?
Crazee Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Høyrest ut som ein veldig vanleg feil med IE det der. (Du vil ikkje prøva eit betre alternativ då?) Trur løysinga på problemet ditt kort og godt var å tømma cachen (midlertidige internettfiler) - utan at eg skal garantere det...
Arwen Skrevet 28. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2004 Skal prøve. Kan forsåvidt godt prøve noe nytt. :D har bare aldri hatt problemer med IE før nå. Hva anbefaler du?
Crazee Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Sjølv er eg godt nøgd med Opera, men Firefox er òg utmerka. Begge to kan stillast inn til å likna IE om du vil, med rett skin Begge programma slepp unna problema med programvare som innstallerer seg sjølv (og byttar startsider m.m.) i tillegg til at dei støttar meir enn det IE gjer.
Serenity Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Opera er bare genial, har man først forsøkt den - går man aldri tilbake..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå