Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Theodor_bali
Skrevet

Lurer på hvorfor alle skal ha på seg bunad på 17 mai?

Min personlige mening er at dette er et drittstygt plagg som får selv den flotteste jente til å se ut som ei kjerring.

Jeg synes rett og slett at bunad er fælt og tror det hersker en bunadsfetisjisme blant norske kvinner rundt midten av mai.

Skal dere først bruke bunad så komplementer antrekket med å gå rundt å bære på et mjølespann!!!!

TB

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er vel bare ute for å provosere med denne men jeg svarer alikevel.

Bunaden er kanskje ikke det fineste i verden men det er fortsatt Norges nasjonal antrekk og en fin måte å hylle landet på når 17. mai kommer, synes jeg. :Nikke:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

*ikke beregnet på gjest som svarte før meg*

Hva er det med disse gjestene om dagen? Bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ de være r***høl eller er det et virus?

Skrevet

Begynner å bli lei av alle disse tulle liksom provoserende trådene fra gjester nå.... :roll:

Stringtruse med bremsespor

Tenner bare på jenter med modellkropp

Penis- stor, liten, tykk, tynn

Bunad er æsj

Han er utro, hun er utro, ja til horer, nei til horer, kvinner må skjerpe seg så mannen ikke går til horer

pffffffffffffff

lei nå :veldigsur:

Skrevet

Er ganske enig med siste postere ja....

Noen gjester her som har litt bisarre interesser, - å poste slengbemerkninger og idiotisk pjatt uten å i det hele tatt begrunne noen ting.

Up yours, bunadhater!

:tunge1:

:flekke:

Liiiiit lei av gjester...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Diva: Forsiktig med smiley-kombinasjonen her, den kan nok misforstås, er jeg redd... :hoho:

Gjest Cuddly
Skrevet

Kjære lille Theodor!

GET A LIFE!!!

:roll:

Skrevet

Jeg elsker å se ut som en kjerring èn dag i året.

Så - takk for komplimentet!

Skrevet
Lurer på hvorfor alle skal ha på seg bunad på 17 mai?

Min personlige mening er at dette er et drittstygt plagg som får selv den flotteste jente til å se ut som ei kjerring.

Jeg synes rett og slett at bunad er fælt og tror det hersker en bunadsfetisjisme blant norske kvinner rundt midten av mai.

Skal dere først bruke bunad så komplementer antrekket med å gå rundt å bære på et mjølespann!!!!

TB

:flekke:

Skrevet
Begynner å bli lei av alle disse tulle liksom provoserende trådene fra gjester nå.... :roll:

Stringtruse med bremsespor

Tenner bare på jenter med modellkropp

Penis- stor, liten, tykk, tynn

Bunad er æsj

Han er utro, hun er utro, ja til horer, nei til horer, kvinner må skjerpe seg så mannen ikke går til horer

pffffffffffffff

lei nå :veldigsur:

.. du glemte den om fargen på kjønnshåret...

Skrevet

Synes bunad er fint jeg...gleder meg til å bruke den :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg elsker å gå i bunaden min jeg! synes den er utrolig fin, og jeg føler meg vakker i den.

Skrevet

Jeg er veldig stolt av bunaden min. Og jeg tror det er mange gutter/menn som syntes at vi er sjarmerende i bunadene våre.

klemklemklem

Skrevet

Hey, min bunad gir meg en kjempefigur. Puppene opp og fram, midjen smal, funker som fjell. :)

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

En kamerat av meg kommenterte engang at damer i bunad ser ut som kjegler :)

Jeg lot meg ikke provosere, og føler meg fin med bunaden min!

Men jeg ser likevel at bunad er finest på dem med mye kropp. Stor rumpe og lår skjules elegant under den tykke svære stakken, og puppene kommer til sin rett der de presses yppig opp og frem og ikles sølje.

En modelltynn kropp med flate bryster med bunad... :-?

Jeg er ganske tynn selv, men bruker litt ekstra innlegg under vesten så går det greit :)

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Hey, min bunad gir meg en kjempefigur. Puppene opp og fram, midjen smal, funker som fjell. :)

Catzy

Skrive under på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...