Gjest Theodor_bali Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Lurer på hvorfor alle skal ha på seg bunad på 17 mai? Min personlige mening er at dette er et drittstygt plagg som får selv den flotteste jente til å se ut som ei kjerring. Jeg synes rett og slett at bunad er fælt og tror det hersker en bunadsfetisjisme blant norske kvinner rundt midten av mai. Skal dere først bruke bunad så komplementer antrekket med å gå rundt å bære på et mjølespann!!!! TB
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Er vel bare ute for å provosere med denne men jeg svarer alikevel. Bunaden er kanskje ikke det fineste i verden men det er fortsatt Norges nasjonal antrekk og en fin måte å hylle landet på når 17. mai kommer, synes jeg.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 *ikke beregnet på gjest som svarte før meg* Hva er det med disse gjestene om dagen? Bare MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ de være r***høl eller er det et virus?
Gjest Myumi Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Begynner å bli lei av alle disse tulle liksom provoserende trådene fra gjester nå.... Stringtruse med bremsespor Tenner bare på jenter med modellkropp Penis- stor, liten, tykk, tynn Bunad er æsj Han er utro, hun er utro, ja til horer, nei til horer, kvinner må skjerpe seg så mannen ikke går til horer pffffffffffffff lei nå :veldigsur:
Diva Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 Er ganske enig med siste postere ja.... Noen gjester her som har litt bisarre interesser, - å poste slengbemerkninger og idiotisk pjatt uten å i det hele tatt begrunne noen ting. Up yours, bunadhater! Liiiiit lei av gjester...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Diva: Forsiktig med smiley-kombinasjonen her, den kan nok misforstås, er jeg redd...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Sjekk denne: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...7526&highlight=
Helter Skelter Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 Jeg elsker å se ut som en kjerring èn dag i året. Så - takk for komplimentet!
Gjest Xavia Skrevet 28. april 2004 #11 Skrevet 28. april 2004 Lurer på hvorfor alle skal ha på seg bunad på 17 mai? Min personlige mening er at dette er et drittstygt plagg som får selv den flotteste jente til å se ut som ei kjerring. Jeg synes rett og slett at bunad er fælt og tror det hersker en bunadsfetisjisme blant norske kvinner rundt midten av mai. Skal dere først bruke bunad så komplementer antrekket med å gå rundt å bære på et mjølespann!!!! TB
LilleBille Skrevet 28. april 2004 #13 Skrevet 28. april 2004 Begynner å bli lei av alle disse tulle liksom provoserende trådene fra gjester nå.... Stringtruse med bremsespor Tenner bare på jenter med modellkropp Penis- stor, liten, tykk, tynn Bunad er æsj Han er utro, hun er utro, ja til horer, nei til horer, kvinner må skjerpe seg så mannen ikke går til horer pffffffffffffff lei nå :veldigsur: .. du glemte den om fargen på kjønnshåret...
Gjest care Skrevet 28. april 2004 #14 Skrevet 28. april 2004 Synes bunad er fint jeg...gleder meg til å bruke den
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #15 Skrevet 28. april 2004 jeg elsker å gå i bunaden min jeg! synes den er utrolig fin, og jeg føler meg vakker i den.
Petronella Skrevet 28. april 2004 #16 Skrevet 28. april 2004 Jeg er veldig stolt av bunaden min. Og jeg tror det er mange gutter/menn som syntes at vi er sjarmerende i bunadene våre. klemklemklem
Catzy Skrevet 28. april 2004 #18 Skrevet 28. april 2004 Hey, min bunad gir meg en kjempefigur. Puppene opp og fram, midjen smal, funker som fjell. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #19 Skrevet 29. april 2004 En kamerat av meg kommenterte engang at damer i bunad ser ut som kjegler Jeg lot meg ikke provosere, og føler meg fin med bunaden min! Men jeg ser likevel at bunad er finest på dem med mye kropp. Stor rumpe og lår skjules elegant under den tykke svære stakken, og puppene kommer til sin rett der de presses yppig opp og frem og ikles sølje. En modelltynn kropp med flate bryster med bunad... :-? Jeg er ganske tynn selv, men bruker litt ekstra innlegg under vesten så går det greit
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 29. april 2004 #20 Skrevet 29. april 2004 Hey, min bunad gir meg en kjempefigur. Puppene opp og fram, midjen smal, funker som fjell. Catzy Skrive under på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå