Gå til innhold

Dårlig på sms - betyr det noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flørten min er tidvis dårlig på å svare på sms. Særlig hvis det ikke er noe han anser som viktig å svare på. "Svaret" kan da komme lang tid etterpå, og da tatt helt ut av kontekst. I blant kan han være dårlig på å sende sms også (altså ta initiativet til å vise han tenker på meg), men når vi møtes er alt såre vel.

Det at han ikke alltid tar seg bryet med å svare - er det noe å henge seg opp i? Bør jeg heller fokusere på det han sier og gjør når vi møtes og det han skriver når han faktisk svarer/sender sms?

Anonymous poster hash: 8f1f3...f19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo umulig å si (om det ikke er han "kjendis-flørten" da, han er nok ikke interessert).

• Liker 1
Skrevet

Bør jeg heller fokusere på det han sier og gjør når vi møtes og det han skriver når han faktisk svarer/sender sms?

Ja, absolutt! Jeg har en kjæreste som er elendig på å kommunisere via sms. Det går i bølgedaler og han er veldig dårlig på å vise hva han føler ved å sende oppmerksomhet ved sms, noe jeg er veldig flink til. Dette var noe som gjorde meg usikker i begynnelsen fordi jeg er vant med å få masse komplimenter og oppmerksomhet via sms.

Nå som jeg fokuserer på hvordan vi har det når vi er sammen og hvordan han oppfører seg mot meg når vi er sammen med vennene våre betyr ikke sms og telefon noe som helst. Det er jo faktisk ikke det som er viktig!

• Liker 2
Skrevet

Speler ingen rolle om han er god på å sende sms eller ikkje. Skjønner at det kan gjere deg usikker, kjenner meg litt igjen der... Men hold fokus på det han seier og gjer du, og bare aksepter at han ikkje er så ivrig på sms.

Skrevet

Alle eksene mine har vært dårlige på sms, og når jeg tenker meg om er de aller fleste kompisene mine det også, de foretrekker å ringe eller sende melding på facebook/mail. Kanskje vi jenter legger mer i sms-kommunikasjon fordi vi bruker det så mye venninner imellom? :)

Anonymous poster hash: 601cc...1ff
Skrevet

Skjønner godt at du stusser litt på det. Kan du ikke ta det opp med han? :)

Vet hvordan det er å sitte å vente på en sms. Jeg tenker at det er vanlig høflighet å svare på meldinger.

Treffes dere ofte?

Skrevet

Skjønner godt at du stusser litt på det. Kan du ikke ta det opp med han? :)

Vet hvordan det er å sitte å vente på en sms. Jeg tenker at det er vanlig høflighet å svare på meldinger.

Treffes dere ofte?

Jeg ville IKKE tatt det opp med han. Når du kommer med noen negativt om han (for det er jo noe du savner fra han, eller ikke føler han er flink nok til ) så blir det et stressmoment for han. Det dytter han bare unna. Dette handler om DIN usikkerhet og ditt bekreftelsesbehov og det er du som bør jobbe med de tankene du har.

Skrevet

Jeg ville IKKE tatt det opp med han. Når du kommer med noen negativt om han (for det er jo noe du savner fra han, eller ikke føler han er flink nok til ) så blir det et stressmoment for han. Det dytter han bare unna. Dette handler om DIN usikkerhet og ditt bekreftelsesbehov og det er du som bør jobbe med de tankene du har.

Enig. Skal du ta opp noe, så gjør det med noe som virkelig beryr noe.

Anonymous poster hash: d36eb...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...