Gå til innhold

jentesex

Gjest anonym

kunne du tenkt deg jentesex?  

1. 1. kunne du tenkt deg jentesex?

• har gjort det, å vil gjøre det igjen
      11
    • har aldri gjort det er 100% hetro, men vil gjerne prøve. alt nytt er spennende
      11
    • synes ikke det er noe galt men kommer aldri til å gjøre det selv
      31

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva folk gjør i sitt eget hjem, i sine egne senger, bryr jeg meg ingenting om. Så lenge de ikke gjør det i min seng (det gjelder forsåvidt heteroseksuelle også) :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri gjort det, og tviler på at jeg vil gjøre det heller. Skal imidlertid ikke si det for sikkert, for etterhvert som tiden går har jeg brutt flere og flere grenser for ting jeg har sagt jeg aldri skal gjøre. Pr i dag er det i hvertfall en tanke som overhodet ikke tenner meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot
Det mangler minst ett alternativ: Jeg har gjort det' date=' og vil (trolig) ikke gjøre det igjen.[/quote']

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Eg kunne tenkt meg å prøve ja. De som har prøvd, Poirot, Mysan og Laina - kva fekk de til å gjere det? Og kvifor vil de ikkje prøve igjen? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Syns og det mangler noen alternativer her. For å svare Veslo, så har jeg ikke hatt jentesex, men jeg har rota med ei jente en gang for mange år siden. Hvorfor, nysgjerrighet, tenker jeg. Det var fint, spennende og sensuellt, men å gjøre det igjen har aldri vært aktuellt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns og det mangler noen alternativer her. For å svare Veslo' date=' så har jeg ikke hatt jentesex, men jeg har rota med ei jente en gang for mange år siden. Hvorfor, nysgjerrighet, tenker jeg. Det var fint, spennende og sensuellt, men å gjøre det igjen har aldri vært aktuellt.[/quote']

Akkurat som meg. Klina med ei jente og det var gøy og godt, men noe mer har liksom aldri vært aktuelt. Tenner ikke på det, rett og slett. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Ser man det ser man det Suz, du er sikker på at vi ikke er tilnærma enegga tvillinger, du er ikke adoptert og født før du egentlig vil innrømme :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ser man det ser man det Suz' date=' du er sikker på at vi ikke er tilnærma enegga tvillinger, du er ikke adoptert og født før du egentlig vil innrømme :wink:[/quote']

Sikker kan man aldri være... men nå er vel jeg eldre enn deg så det er nok du som er født før du vil innrømme babe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Nysgjerrig kan man jo alltids være, uten at det er blitt til noe mer. Selv om man er 100% hetero, tror jeg de fleste jenter med et åpent sinn kunne komme til å befinne seg i en situasjon der man ble seksuelt tent av ei jente. Men det er noe helt annet enn å bli forelsket.

jeg er bare jævlig glad i mind games

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har også klint litt med ei jente en gang, var nyskjerrig på åssen det var. Kunne ikke tenke meg å gå lenger. Jenter kan være flotte å se på, men fine former og sånn, men tanken på hva de har under klærne... Nei. Det blir helt feil. Pupper, liksom? :o Ikke min greie. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1
Eg kunne tenkt meg å prøve ja. De som har prøvd' date=' Poirot, Mysan og Laina - kva fekk de til å gjere det? Og kvifor vil de ikkje prøve igjen? *nysgjerrig*[/quote']

Første gangen gjorde jeg det fordi min daværende mann fortalte meg at denne kvinnen hadde fortalt ham at hun tente på meg, ... så etter noen øler og god i siget så ble det litt sånn da.. gubben min ble sur og gubben hennes ble med på leken.

Andre gangen var det også gubben min som satte det i gang, men da ble han med selv også.

Etter det har jeg nestenavtaler med min eks elsker og ei av hans tidligere elskerinner, men det har aldri passet for oss alle tre samtidig, og nå er det kokt bort. Han og jeg er bare venner, og hun og jeg er blitt venninner og da blir det ikke noe av....

Men jeg gjør det gjerne igjen. tenner på tanken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del år siden jeg har vært sammen med ei jente nå. Da jeg var yngre og drev med idrett, hendte det flere ganger at noen av jentene på laget koste oss litt med hverandre når vi var på reiser. En fin erfaring å ha med seg, syns jeg.

Ville jeg gjort det igjen hvis muligheten var til stede? Ja, det regner jeg med. Har spurt om lov hjemme, og fått ja fra ham jeg elsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...